Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Moderátor: Colommbo
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Hmm nie ze by som si ho chcel zastavat ale vseobecne plati ze to co clovek neodskusa alebo nezazije tak moze len verit ze to tak je ako chce on. V tomto ma pravdu
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Pitris píše:Ne všechny drahé oleje jsou kvalitní, resp. i mezi levnějšími najdeš kvalitu, ale pokud už převoďák příště měnit nechceš, mrkni pro gut olej třeba k "milerovi" http://www.millersoils.cz/ee-transmission-75w90?c=224 nebo Castrol SYNTRANS MULTIVEHICLE 75w90 přímo s normou WSD-M2C200-C....ZLOU píše:Teď jsem koukal, že moje převodovka má jen okénko na kontrolu oleje, takže jestli vypustit, tak jen vysátím. Je tam, dle manuálu, na furt - 2 litry (75w90). Až do své smrti. Takže koupím nějaký drahý, když už tam bude pro mě na furt a budu doufat, že bude kvalitní.
Tak novinka. Ten Millers nefunguje. Za tepla jo, ale po noci venku se současnými mrazíky nejde skoro řadit. Takže radím nekupovat. Půjde ven. Tady se asi potvrzuje, že originál je originál.
Jen nevím, jestli olej FORD 75W-90 BO je stejný jako CASTROL SYNTRANS MULTIVEHICLE 75W-90, kterej se dá sehnat za 250,- za litr, což je poloviční cena Fordu.
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Proč mne to nepřekvapuje? Protože většina "obyčejných" olejů v SAE 75W-90 v moderních převodovkách za studena nefunguje. Použij originál nebo Tutelu Car Technyx: doporučoval jsem ji snad už 100x, učiním tak i po 101.Zlou píše:Tak novinka. Ten Millers nefunguje. Za tepla jo, ale po noci venku se současnými mrazíky nejde skoro řadit. Takže radím nekupovat. Půjde ven. Tady se asi potvrzuje, že originál je originál.
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Tak mě to to trošku překvapuje a omlouvám se Aspoň bude převodovka "propláchnutá"....Zlou píše:Tak novinka. Ten Millers nefunguje. Za tepla jo, ale po noci venku se současnými mrazíky nejde skoro řadit....
(pokus o nevhodný vtip - je mi jasné, že Tě to stálo několik peněz. Možná napsat "milerovi"....).
Je fakt, že mezi převoďáky jsou propastné rozdíly. Takže buďto origo nebo tu Tutelu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Ahoj. Díky za tip. Asi originální, raději. Vylívat pak i Tutelu, to bych nepřežil. I když nevím, co to vlastně je.
Milleri jsem napsal včera večer do diskuse, ale stále to čeká na schváleníiotázky a odpověď.
Jsem celkem zvědavý.
Milleri jsem napsal včera večer do diskuse, ale stále to čeká na schváleníiotázky a odpověď.
Jsem celkem zvědavý.
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Nějak mi není jasné, jakou odpověď vlastně očekáváš.Zlou píše:...Milleri jsem napsal včera večer do diskuse, ale stále to čeká na schváleníiotázky a odpověď.
Jsem celkem zvědavý.
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
No, a není možné dát "obyčejný" olej nižší viskozity?
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Když ono "obyčejný" převoďák do manuálu - a vlastně v podstatě všechny snad kromě origo VW do nějaké "spešl" převodovky, který je snad 70W - má/mají nejnižší "studenou viskozitu" 75W....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Takhle jednoduché to bohužel není.
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Bolo to rozpisane v tom druhom vlakne. Nie je 75W90 jak 75W90 tj kazdy bude v rovnakej prevodovke trochu rozdielny. A prave ten Millers je aj pri nizsich teplotach trochu hustejsi v porovnani napr. s Ravenolom VSG
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
kde vidis uvedenu viskozitu pri -40°C u toho ravenolu.?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Myslel jsem to tak, že se nechovají stejně ani oleje papírově stejné viskozity, jak i zde bylo uvedeno, jinak se budou chovat i oleje nižší viskozity, přestože spodní viskozita bude stejná. Jestli tedy není lepší, než hledat mezi oleji 75W-90 ten jeden nebo dva, použít rovnou viskozitu 75W-80, kde vyhovujících olejů třeba bude víc nebo 75W, kde vyhovující bude třeba většina nebo všechny.
Re: Motorový olej pro Ford S-Max 2,5T - 200 kW/460 Nm
Pak ti to ovšem nebude řadit nahoru za tepla po vytočení spodního kvaltu.