Kamo to co mas ty je diagnoza ,ked nieco neviem tak sa opytam,ja som sa len pytal,ty tu stale len utocis,vyzera ze si tu najmudrejsi,ty mas aku znacku auta,ja som si kupoval auto ake sa mi paci nikdy ani vo sne ma nenapadlo nieco koncernakochJerry3 píše:A metoda "postupovat podle analogie" ti také zjevně nic neříká. Vždyť je to tu popsáno ze všech možných úhlů pohledu napříč celým fórem!rastike píše:Ja viem ale nikde som nevidel odpoved na to ci zmena oleja moze u tych passatov znizit spotrebu oleja
Tak proč to vůbec řešíš? Vždyť pro koncernové motory platí, že jde o vlastnost nikoli o chybu.rastike píše:1 liter na 4 000 km je este v norme
Staral se? To jako že měnil olej po 20 tis. km? No nic, asi každý ono starání se vnímáme jinak...rastike píše:predtym ho mal lekar a vymienal olej do 20 000 km v podstate kazdy rok mal tam Castrol 5W30,staral sa o auto
Téměř určitě se nejedná o karbon.rastike píše:aj ten karbon mam ho trochu vyzrazany na viecku od oleja
To jsi to ovšem špatně pochopil.rastike píše:co som cital ten Castrol je na hov-o olej dost karbonizuje
Ne, není. (Na blbě položenou otázku ještě blbější odpověď. )rastike píše:A este jednu otazku 0W40,5W40 je hustejsi olej ako 5W30.
Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Moderátor: Colommbo
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
A to je možná ten problém. Není lepší se o věci která "sa mi paci" a o kterou mám potencionální zájem, NAPŘED informovat Chronické nedostatky 1.8TSI jsou dostatečně známé.... Mě přijde jako špatný postup si koupit něco co nefunguje / funguje blbě a teprve pak řešit co s tím Ale asi to máme každý nastaveno jinak.... Ale jestli dáš Mobil1 0w40 nebo třeba Yacco Galaxii GT 5w50, asi to trochu pomůže.rastike píše:....ja som si kupoval auto ake sa mi paci....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Těch tvých bych mohl vyjmenovat hned několik.rastike píše:Kamo to co mas ty je diagnoza
Jenže jde o to, proč, kde, jak (jakým způsobem) a na co se ptáš.rastike píše:ked nieco neviem tak sa opytam,ja som sa len pytal
To si pleteš s reakcí na akci.rastike píše:ty tu stale len utocis
Představ si, tedy jestli to dokážeš, že tohle je opět blbá otázka, poněvadž to jenrastike píše:vyzera ze si tu najmudrejsi,ty mas aku znacku auta
Jerry3 píše:...jejich nabubřelá nadutost zcela mimo realitu kolem nich (tím narážím na fenomén falešných komparativních dojmů) škodí ostatním.
Možná je právě tohle odpovědí na mou otázku: prostě určitému typu lidí se líbí určitá auta... Jinými slovy, to, čím jsou, nezpůsobí až to, čím jezdí, ale již to v nich bylo a je. Díky za tento pro mne důležitý poznatek!rastike píše:ja som si kupoval auto ake sa mi paci nikdy ani vo sne ma nenapadlo nieco koncernakoch
P.S.: A i proto bych si koncernové auto nikdy nepořídil.
P.P.S.: Už sama jazyková úroveň citovaného příspěvku jako celku
svědčí přinejmenším o tom, že dotyčný se toho ve škole moc nenaučil. I to je symptomatickým projevem koncerňáctví.rastike píše:Kamo to co mas ty je diagnoza ,ked nieco neviem tak sa opytam,ja som sa len pytal,ty tu stale len utocis,vyzera ze si tu najmudrejsi,ty mas aku znacku auta,ja som si kupoval auto ake sa mi paci nikdy ani vo sne ma nenapadlo nieco koncernakoch
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Dik za odpovede pomohlo,ale napr.som mal skoro noveho Pegeota 5008 2,0 hdi 160 k,a nebol som s nim spokojny automat nic moc,tak som chcel ist do benzinu predtym som mal1,2 tsi,2,0 tsi a nebol problem,zatial nie je problem ani z 1,8 tsi motor tichy pekne ide,tak uvidim.Pitris píše:A to je možná ten problém. Není lepší se o věci která "sa mi paci" a o kterou mám potencionální zájem, NAPŘED informovat Chronické nedostatky 1.8TSI jsou dostatečně známé.... Mě přijde jako špatný postup si koupit něco co nefunguje / funguje blbě a teprve pak řešit co s tím Ale asi to máme každý nastaveno jinak.... Ale jestli dáš Mobil1 0w40 nebo třeba Yacco Galaxii GT 5w50, asi to trochu pomůže.rastike píše:....ja som si kupoval auto ake sa mi paci....
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Jerry. To som cakal ze, zacnes riesit gramatiku a jazykovu uroven,to tak byva,riesis absolutne nepodstatne veci ktore mna nezaujimaju ale asi mas potrebu nieco si kompenzovat.
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Kruci kluci
Nechte už toho kočkování. Dyť budou vánoce
Nechte už toho kočkování. Dyť budou vánoce
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Pitris upravil tvůj příspěvek, poněvadž ty ses zatím nenaučil, kromě jiného, správně citovat, resp. nevíš, že citace celých příspěvků (bez vnitřního členění, resp. bez reakcí na jejich jednotlivé části) jen zbytečně zapleveluje fórum.
No, zřejmě jsi byl již někdy někým jiným někde jinde upozorněn, že jazyková úroveň tvého vyjadřování je bídná. Potíž je spíše v tom, že jazyková úroveň vyjadřování, tím spíše pak v rodném jazyce, odpovídá úrovni myšlení a ta zase úrovni poznání nositele myšlení. Ona totiž řeč, přesněji schopnost strukturovaně vyjadřovat a předávat (včetně v písemné formě) myšlenky, je právě to, co nás, nejvyšší primáty, odlišuje od zbývajících živočišných druhů.rastike píše:To som cakal ze, zacnes riesit gramatiku a jazykovu uroven,to tak byva
Ano, vás, koncerňáky, tyhle "absolutně nepodstatné věci nezajímají", vás zajímají výhradně a pouze vaše vlastní záležitosti a zájmy. Neboť se cítíte povzneseni nad dodržováním jakýchkoli zavedených pravidel, resp. si vytváříte svá vlastní (jak se vám to zrovna hodí do krámu), jakoby nadřazená všem ostatním: vy totiž přece musíte mít vždy a za všech okolností přednost!rastike píše:riesis absolutne nepodstatne veci ktore mna nezaujimaju
Mám potřebu si kompenzovat obavy ze stavu a vývoje společnosti, kdy se tady opět, jako již několikrát v minulosti, vytváří skupina "nadřazených a nepostižitelných", jejíž vnějším znakem je protentokrát vlastnictví koncernového vozu (když dříve to byly třeba hnědé košile...). Ovšem na rozdíl od tebe si nepotřebuji kompenzovat kognitivní deficit vlastnictvím koncernového vozu.rastike píše:ale asi mas potrebu nieco si kompenzovat.
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Chlapec ty daj komplet vysetrit,najlepsie u psychiatra,tvoj zivot by som nechcel zit.Jerry3 píše:Pitris upravil tvůj příspěvek, poněvadž ty ses zatím nenaučil, kromě jiného, správně citovat, resp. nevíš, že citace celých příspěvků (bez vnitřního členění, resp. bez reakcí na jejich jednotlivé části) jen zbytečně zapleveluje fórum.
No, zřejmě jsi byl již někdy někým jiným někde jinde upozorněn, že jazyková úroveň tvého vyjadřování je bídná. Potíž je spíše v tom, že jazyková úroveň vyjadřování, tím spíše pak v rodném jazyce, odpovídá úrovni myšlení a ta zase úrovni poznání nositele myšlení. Ona totiž řeč, přesněji schopnost strukturovaně vyjadřovat a předávat (včetně v písemné formě) myšlenky, je právě to, co nás, nejvyšší primáty, odlišuje od zbývajících živočišných druhů.rastike píše:To som cakal ze, zacnes riesit gramatiku a jazykovu uroven,to tak byva
Ano, vás, koncerňáky, tyhle "absolutně nepodstatné věci nezajímají", vás zajímají výhradně a pouze vaše vlastní záležitosti a zájmy. Neboť se cítíte povzneseni nad dodržováním jakýchkoli zavedených pravidel, resp. si vytváříte svá vlastní (jak se vám to zrovna hodí do krámu), jakoby nadřazená všem ostatním: vy totiž přece musíte mít vždy a za všech okolností přednost!rastike píše:riesis absolutne nepodstatne veci ktore mna nezaujimaju
Mám potřebu si kompenzovat obavy ze stavu a vývoje společnosti, kdy se tady opět, jako již několikrát v minulosti, vytváří skupina "nadřazených a nepostižitelných", jejíž vnějším znakem je protentokrát vlastnictví koncernového vozu (když dříve to byly třeba hnědé košile...). Ovšem na rozdíl od tebe si nepotřebuji kompenzovat kognitivní deficit vlastnictvím koncernového vozu.rastike píše:ale asi mas potrebu nieco si kompenzovat.
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Pominu-li, že opět zbytečně cituješ celý můj příspěvek, pak musím především opáčit, že o mém životě nevíš zhola nic. Zároveň však uznávám, že těm, kdož o ničem nic nevědí (třeba jako ty), se žije snadněji, poněvadž věcí neznalé trápí, tedy pokud je vůbec něco trápí, jen ty nejprimitivnější záležitosti. Ani jeden extrém z pestré škály kognitivní úrovně ovšem není na psychiatra.
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
rastike píše:
Chlapec ty daj komplet vysetrit,najlepsie u psychiatra,tvoj zivot by som nechcel zit.
neviem sice kolko mas rokov ty, ale Jarda urcite nieje pre teba chlapec
ps: ja sa niekedy nevyjadrujem ale to neznamena ze nesuhlasim s uvedenym, zaklada sa tu x identyckych tem , pritom tvoja otazka sa dala napisat aj do tejto povodnej temy a o to ide, motor 1,8tsi sa tu riesil ale ty si zalozil novu temu o tom istom,protom motor je ten isty v celom koncerne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
a ked uz sme pri tom daj do motora olej Aral High Tronic 5w-40 plni vw 502.00 a viac neries ,pokial nechces motor opravit a zbavit choroby
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Teraz som zistil po prejdení 1150 km mi motor zožral liter oleja čo je dosť,vymeniť piestne krúžky pomôže?
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
A jakého teda oleje ? Myslím tím SAE....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
..viď čo som už k tomuto skôr napísal..rastike píše:Teraz som zistil po prejdení 1150 km mi motor zožral liter oleja čo je dosť,vymeniť piestne krúžky pomôže?
P.S prejdi si tieto vlákna, ak máš trochu času a trpezlivosti pri získavaní relevantných poznatkov (čo sa s tým dá robiť a s akým výsledkom..)
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=28696
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10
P.S2 "železo" týchto motorov nieje zlé, črevá vydržia dosť aj po navýšení výkonu, rovnako aj s turbom nieje ani z dlhodobého hľadiska problém.. problém robia práve niektoré nepochopiteľne odfláknuté a sprasené veci, ako napinák rozvodov prvých typov ktorý skrátka zlyhal keď sa mu zachcelo, a hlavne tenké piestne zapekávajúce sa piestne krúžky u ročníkov koniec2009-začiatok2011, + nasrať vie aj ulamávajúci sa plastový medzidiel podtlakového ovládania vírivých klapiek.. musia sa meniť celé sacie parohy cca 400e.
Re: Motorový olej Passat CC 1,8 TSI
Castrol 5W 30Pitris píše:A jakého teda oleje ? Myslím tím SAE....