Zase to není Sci fi ... V podstatě,pokud si běžný uživatel,tak máš na výběr palivové mapy. Nejčastěji plný výkon,pak něco jako touring a déšť. Prostě čudlík na řidítkách A/B/C. To by byl motor. Pak tu máme podvozek. Asi nejlíp to měla zvládnutý KTM na 1290 Adv. Sport,Street,Comfort a Offroad. Ke každému nastavení šlo přiřadit,zda jedeš sám,ve dvou,sám s bagáží a nebo ve dvou s bagáží. A zrovna v případě té KTM se to dalo kombinovat s nastavením motoru Sport,Street,Rain a Offroad.Libor píše:Durex:
díky za odpověď Pominu-li tu směsici komponentů, které mají současné motorky, oproti motorkách, které jezdily před desíti, patnácti lety, docela bych byl v pasti, jak ty konkrétní komponenty naladit. Jde o to, že některé z nich mají víceúrovňová nastavení, měl bych strach, že když do toho "dlubnu", rozhodím chování celé motky Holt, už i motorkaření je alchymie.
No a pak u některých modelů si můžeš vypnout ABS. To je tak v kostce asi vše. Takže to zase tak složité není a průměrný uživatel dotykového telefonu to zvládne na poprvé.
Pokud to všechno funguje,tak je to radost a opravdu k té změně dojde ihned a je to neskutečně znát. Problém je,když něco fungovat přestane,tak pak je to drahá sranda ...
V podstatě člověk může být úplný pitomec a dokáže si pomocí aktivního podvozku nastavit dost dobře motorku. To když se dělají klasické vidlice,tak tam se musí laborovat s progresivníma pružinama,s viskozitou oleje,s nastavením předpětí pružiny,útlumu a odskoku. A tohle už pitomec nenastaví
Obecně by se dalo říct,že spousta lidí má nevyhovující podvozek (jednak unavenej a nebo špatně nastavenej) a řeší kraviny a do podvozku,brzd,ale i běžnějšího servisu chlup nepustí. A pak když se to vše udělá,tak najednou nechápou,jak se na tom krásně jezdí a že před nastavením nebo servisem se vlastně jen trápili a byl to boj a přetahovaná s motorkou a nebo prostě nemohli projet zatáčku rychleji ...