Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zavolej, prosím, až (jestli... ) dojedeš. A jinak, hoši, pokud Jerry o něčem napíše, že je to vostrý a dokonce pekelně, tak je to prostě pekelně vostrý, jasný...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Vostrý. Tím nemyslím dostatečně výkonný. Jde mi jen o charakter motoru.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já tedy netuším,na čem kde jede,ale pokud je to to,co si myslím,tak nepochybuji o zábavnosti,ale rozhodně bych si to nepletl s ostrým V řeči Vašich oblíbených papriček to bude lehce pikantní Tabasco,ale do Morugy sakra daleko
Naposledy upravil(a) Durex dne pon pro 11, 2017 14:47, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pravdu má náčelník Já rozumět Když napíše Jerry "pekelně vostrý", tak žiletka A Tabasco....Colommbo píše:A jinak, hoši, pokud Jerry o něčem napíše, že je to vostrý a dokonce pekelně, tak je to prostě pekelně vostrý, jasný...?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex:
díky za odpověď Pominu-li tu směsici komponentů, které mají současné motorky, oproti motorkách, které jezdily před desíti, patnácti lety, docela bych byl v pasti, jak ty konkrétní komponenty naladit. Jde o to, že některé z nich mají víceúrovňová nastavení, měl bych strach, že když do toho "dlubnu", rozhodím chování celé motky Holt, už i motorkaření je alchymie.
díky za odpověď Pominu-li tu směsici komponentů, které mají současné motorky, oproti motorkách, které jezdily před desíti, patnácti lety, docela bych byl v pasti, jak ty konkrétní komponenty naladit. Jde o to, že některé z nich mají víceúrovňová nastavení, měl bych strach, že když do toho "dlubnu", rozhodím chování celé motky Holt, už i motorkaření je alchymie.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Alchymie Jamalalicha Jamalalicha. Jamalalicha, i paprťála, chánua, chánua, e chánua, e chánu, džalala, džalala-a, a paprťála. Tasparta maznalika zamáz piskurty, jarda, piskurty, patláma, patláma, patláma a… žbrluch!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pitris píše:Alchymie Jamalalicha Jamalalicha. Jamalalicha, i paprťála, chánua, chánua, e chánua, e chánu, džalala, džalala-a, a paprťála. Tasparta maznalika zamáz piskurty, jarda, piskurty, patláma, patláma, patláma a… žbrluch!
Alchymie (arabsky al-kimijá) je obor lidského poznání, který měl jisté prvky z několika nynějších vědních oborů (fyzika, chemie, medicína) i z dalších oblastí (astrologie, magie). Často na ni odkazuje umění, sémiotika, psychologie. Alchymie je chápána jako předvědecký obor, který v hojné míře rozvinul experimentální metody poznávání přírodních dějů, je ale zároveň experimentální mystikou a bývá označována jako tradiční věda.
Alchymie je synteticky zaměřená celistvá věda odvozená z přírodní filosofie. Odpovídá dnešním holistickým konceptům poznávání. Vychází z nauky o příbuznosti a přeměnách látek a zaměřuje se na proces zdokonalování přírody, zkoumá přirozenost těl a jejich proměňující se sílu. Úsilím alchymisty je dosáhnout završení přírodních dějů a participace na nich, čímž lze dojít k vysvětlení souvztažností těchto procesů. Své snahy alchymisté označují jako Velké Dílo (Opus Magnum). Představa růstu a zrání ukazuje na přirozenost, že člověk nemůže udělat strom, ale může se podílet na jeho pěstování a v přeneseném slova smyslu na Dílu božském. Řada alchymistů žila pod ochranou moci církevní nebo světské.
Z mnoha problémů, kterými se zabývala, se nejznámějšími staly cíle evropské středověké alchymie. Alchymie disponuje hojnými analogiemi mezi různými znaky převzatými z živé i neživé přírody, živly, barvami, tělesnými orgány, znameními zvěrokruhu či planetami.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Právě si asi zhmotnil tmu
Řekl bych že té elektroniky (a ne jen u motorek, ale v podstatě ve všem) je už přespříliš a hodně často to ku prospěchu věci už není. A nedejbože když si ta elektronika začne žít svým vlastním životem
Tak nějak jsem moc rád za Fároše
Řekl bych že té elektroniky (a ne jen u motorek, ale v podstatě ve všem) je už přespříliš a hodně často to ku prospěchu věci už není. A nedejbože když si ta elektronika začne žít svým vlastním životem
Tak nějak jsem moc rád za Fároše
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No, já mám sice na nové motorce jen ABS, ale elektronika (nikoli ta kolem ABS) si rovněž žije vlastním životem. A pokud jde o nastavení, po setmění nevidím kvůli jantarově červenému podsvícení štítu ani ho.no, takže bych byl v pr.eli.
Jinak, tedy pokud to někoho zajímá, včerejší jízda ve večerní vichřici byla fakt lahůdkou: připadal jsem si jako list spadlý se stromu a hnaný větrem, a že se mi někdo chce strhnout helmu. Předpokládám, že to, co motorka zažila včera, už jako záběh snad i stačilo. Mně dozajista!
Jinak, tedy pokud to někoho zajímá, včerejší jízda ve večerní vichřici byla fakt lahůdkou: připadal jsem si jako list spadlý se stromu a hnaný větrem, a že se mi někdo chce strhnout helmu. Předpokládám, že to, co motorka zažila včera, už jako záběh snad i stačilo. Mně dozajista!
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, jo...Pitris píše:Právě si asi zhmotnil tmu
Řekl bych že té elektroniky (a ne jen u motorek, ale v podstatě ve všem) je už přespříliš a hodně často to ku prospěchu věci už není. A nedejbože když si ta elektronika začne žít svým vlastním životem
Tak nějak jsem moc rád za Fároše
alchymista: No prostě, nahoru dám švestky, zkvasím to, spálím to, zchladím to, skapu to....
Matěj: ...stáčím to, piju to, chutná to.
Scotta: A říkáme tomu Rudolfovo tajemství.
Matěj: Tak ne! Zapomeňte, že je nějaký Rudolf a nějaký císař a budem tomu navěky říkat slivovice...
Z toho bych měl jednou fakt bobika, jedeš do zatáčky pilu, najednou trošku prachu, motka si vyhodnotí situaci jinak, než chceš Ty a buuum. Věřím tomu, co píše Durex, elektronika pomáhá při opravdové pile, to bez debat. Ovšem, tu pilu jezdí jezdci, kteří mají většinou zázemí, co pak člobrdík, který ho nemá? Nemá diag, neví, že je něco v kopru, nebo se tam teprve chystá...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jerry3:
Ty máš stále nějaký maxi scooter?
Ty máš stále nějaký maxi scooter?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, ten mám a nechám si taky. Jako tréninkové náčiní pro přestup do kubatury 1200 (tj. to, co jsem včera na trase 330 km převážel po vlastní ose) dóst dobrý. Jinak ovšem nuda a ten rozpočet na předjízdění v rychlostech nad 120 km (ale např. Ph - HK jsem udělal s průměrem 140, s kopce umí těsně nad 160 tacho ).
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
1200? Co to?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
MG Norge GT 1200 8V.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Macek motka, pěkná... Gratuluji, hezký cesťák. Nejdřív mě napadlo, že by Morris Garages vyráběl ještě motorky (a pojmenoval ji po vzducholodi, která přeletěla s Amundsenem severní pól), a ono to Moto Guzzi
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40