Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Colommbo,v podstatě nedávno,když sem známemu servisoval ktm,co si čerstvě pořídil a tam se mi ta kačena nějak zalíbila takže mi to šlo teď docela rychle,ale i tak to byla víc než hodina. Musí se sundat jedna ze 2 nádrží,padáky boční kapota s blinkrem a xenonem,ale tak nějak zase na to mysleli a tak jsou všude rychlospojky a uzavírací ventily a tak
Pitris: Naopak seřízení synchronizace je otázka neporovnatelně jednodušší,než u bmw
takže všechno má svoje
Pitris: Naopak seřízení synchronizace je otázka neporovnatelně jednodušší,než u bmw
takže všechno má svoje
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
O víkendu jsem na plně okufrované i obsazené cestovní motorce zahlédl tabulku registrační značky "OK JEDEM".
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je dobrý
Já sem za svojí motodovču potkal taky nejrůznější SPZ hlavně na autech,ale už si nepamatuju,co to bylo,jen mě to taky pobavilo
Já sem za svojí motodovču potkal taky nejrůznější SPZ hlavně na autech,ale už si nepamatuju,co to bylo,jen mě to taky pobavilo
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mě se to krátí, výměna náplní, přehození přední gumy /dána na dovčí Šumava jako dočasná a udělala ještě neuvěřitelných 6000km/, tak mám nachystanou něco podobnýho tvrdší 10 let starou trochu ojetou. 1 září vyrážíme na týden polskou stranu Tater až k Ukrajinským hranicím, NP Bioščady nějak tak se to jmenuje. Dokonce mám s Brumlou vyzkoušený í terénní vložky ve stupačkách, i to ten malý tank dovede.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kadle,nedavej 10ti letou gumu. Klouzou. Vlastni zkusenost s 5ti letou. Tvrdnou rychleji nez autovy. Ja je koupil onehda jako ,,docasne nouzovky,, a uz nikdy.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tu co budu měnit, měla taky 10 let, měl jsem obavy a držela lépe, čitelnější a byla pohodlnější než BT021. To nejsou cestovní, to jsou měkké sporty se vzorkem. Stářím ztvrdnou, neuvěřitelně drží v náklon na nerovnostech a vydrží mě více jak funglovka. Funglovka mě udělala střechu, tato má jen okruhy + mých 6000km cestovních a je pěkně do kulatá. Samozřejmě si takovou gumu odzkouším, zatím je i na vedení do zatáček o level výše í na vodě, jak ta zmiňovaná funglovka. Nejsem sebevrah, sebemenší náznak a jde z mašiny, ale za tu zkoušku to stojí, když zdejší okruháři je vyhazují po pár km a já ji mám za dara a kdyby najela jen 4 tis. Km
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No ono je to s těma gumama takový všelijaký. Oni ty okruháři je vyhodí,protože ta guma dostane za ten víkend tak za uši,že má orvaný boky a místo černý barvy je s nádechem do modrofialova. Je to prostě guma,která je pro další okruhový ježdění odepsaná. Pokud si jí obleče někdo na cestovní bramboru a přistupuje k tomu opatrně,tak pak ok. Ale kolikrát to jezdí i kluci na sportech v provozu a musí to přeci držet,když to jsou race gumy i když jetý.
Taky sem byl mladej a gumy stály ranec. Nová sada stála pomalu tehdejší průměrný plat. Jezdilo se tady kde co. Pak sem se dostal k závodním gumám a dokonce i slickům. Tehdy sem to jezdil na ZX6 v normálním provozu a dokonce i na vodě a v teplotách,na který ta guma nebyla dělaná. Jezdil sem hroznou čínu,protože to přece byly pneu,na kterých se jezdí MS Superbiků. Zpětně se divím, že sem ještě tady.
Dnes je situace jiná a požitek z jízdy na dobrý nový pneu je k nezaplacení. Takže abych to shrnul. Karlův přiklad jde se zavřenýma očima uskutečnit,ale na trhu je tolik gum a sám mám odzkoušeno několik různých variant,co stojí v podstatě pár korun,drží až na stupačku a hlavně fungují od pár metrů a za nízkých teplot. Mají rychlý náběh na provozní teplotu. Nejhorší u závodních pneu je to,že potřebují opravdu dobře přohřát,aby drželi a pak,když se zastaví třeba na čůr pauzu,tankování nebo cígo,tak relativně rychle chladnou a pak to stačí poslat do první zatáčky a hle,člověk se válí,protože ta guma je prostě už studená. Navíc,když jsou přepálený, starý a tvrdý …
Taky sem byl mladej a gumy stály ranec. Nová sada stála pomalu tehdejší průměrný plat. Jezdilo se tady kde co. Pak sem se dostal k závodním gumám a dokonce i slickům. Tehdy sem to jezdil na ZX6 v normálním provozu a dokonce i na vodě a v teplotách,na který ta guma nebyla dělaná. Jezdil sem hroznou čínu,protože to přece byly pneu,na kterých se jezdí MS Superbiků. Zpětně se divím, že sem ještě tady.
Dnes je situace jiná a požitek z jízdy na dobrý nový pneu je k nezaplacení. Takže abych to shrnul. Karlův přiklad jde se zavřenýma očima uskutečnit,ale na trhu je tolik gum a sám mám odzkoušeno několik různých variant,co stojí v podstatě pár korun,drží až na stupačku a hlavně fungují od pár metrů a za nízkých teplot. Mají rychlý náběh na provozní teplotu. Nejhorší u závodních pneu je to,že potřebují opravdu dobře přohřát,aby drželi a pak,když se zastaví třeba na čůr pauzu,tankování nebo cígo,tak relativně rychle chladnou a pak to stačí poslat do první zatáčky a hle,člověk se válí,protože ta guma je prostě už studená. Navíc,když jsou přepálený, starý a tvrdý …
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já letos B Battlaxy 016 asi dojedu, a příští rok půjdou nové. A s největší pravděpodobností je dám znovu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
protože poměr cena/výkon u B016 je neskutečnej A já odjel několik sad a úplně v pohodě a letos sem obul na různý motorky asi 6 sad a všichni si je chválí
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jak jsem psal,nová BT021 mě v zatáčkách mlátila do řiditek,to samé i na rovinách přes nerovnosti. Tu jetou jsem měl danou jen z nouze na dojetí dovolený. Vydržela s velkým nájezdem a po nerovnostech jako v bavlnce.Tak nastalo diléma , nová, nebo na dojetí sezony nějakou jetou odzkoušet a buď nechat nebo vyhodit.
Připadá mě,že ta měkká sportovní časem ztvrdne a chová se jak cestovní, ale s lepší odezvou.
Připadá mě,že ta měkká sportovní časem ztvrdne a chová se jak cestovní, ale s lepší odezvou.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já bych ti poradil luxusní pneu,ze které by si byl nadšenej. Ale bohužel je cenově někde jinde. CCa 3500 kč za zadek ... Ale tam bych ti garantoval spokojenost - PIRELLI ANGEL GT 160/60 ZR18
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Možná jo, ale nesmí ztvrdnout moc....Hombre píše:Připadá mě,že ta měkká sportovní časem ztvrdne a chová se jak cestovní, ale s lepší odezvou.
Ty 'andělský pirelky' má zeťák na Falcu. Jsou
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Momentálne mám vpredu Diablo Rosso 3,na rozdiel od Micheliniek,ktoré ma na každej nerovnosti poslali smerom,ktorým sa nerovnost uberala-v zákrutách nič príjemné,na madarských cestách životu nebezpečné,sa chovaju uplne inak. Nájazd bude ale zrejme na makku zmes menší,ako s GT.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zřejmě si Šlechtová myslela že je šlechta
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF