Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Colommbo,v podstatě nedávno,když sem známemu servisoval ktm,co si čerstvě pořídil a tam se mi ta kačena nějak zalíbila :lol: takže mi to šlo teď docela rychle,ale i tak to byla víc než hodina. Musí se sundat jedna ze 2 nádrží,padáky boční kapota s blinkrem a xenonem,ale tak nějak zase na to mysleli a tak jsou všude rychlospojky a uzavírací ventily a tak :)
Pitris: Naopak seřízení synchronizace je otázka neporovnatelně jednodušší,než u bmw :wink: :lol:

takže všechno má svoje :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

O víkendu jsem na plně okufrované i obsazené cestovní motorce zahlédl tabulku registrační značky "OK JEDEM". :wink: :)
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

:lol: To je dobrý :lol:

Já sem za svojí motodovču potkal taky nejrůznější SPZ hlavně na autech,ale už si nepamatuju,co to bylo,jen mě to taky pobavilo :D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Mě se to krátí, výměna náplní, přehození přední gumy /dána na dovčí Šumava jako dočasná a udělala ještě neuvěřitelných 6000km/, tak mám nachystanou něco podobnýho tvrdší 10 let starou trochu ojetou. 1 září vyrážíme na týden polskou stranu Tater až k Ukrajinským hranicím, NP Bioščady nějak tak se to jmenuje. Dokonce mám s Brumlou vyzkoušený í terénní vložky ve stupačkách, i to ten malý tank dovede.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Kadle,nedavej 10ti letou gumu. Klouzou. Vlastni zkusenost s 5ti letou. Tvrdnou rychleji nez autovy. Ja je koupil onehda jako ,,docasne nouzovky,, a uz nikdy.
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Tu co budu měnit, měla taky 10 let, měl jsem obavy a držela lépe, čitelnější a byla pohodlnější než BT021. To nejsou cestovní, to jsou měkké sporty se vzorkem. Stářím ztvrdnou, neuvěřitelně drží v náklon na nerovnostech a vydrží mě více jak funglovka. Funglovka mě udělala střechu, tato má jen okruhy + mých 6000km cestovních a je pěkně do kulatá. Samozřejmě si takovou gumu odzkouším, zatím je i na vedení do zatáček o level výše í na vodě, jak ta zmiňovaná funglovka. Nejsem sebevrah, sebemenší náznak a jde z mašiny, ale za tu zkoušku to stojí, když zdejší okruháři je vyhazují po pár km a já ji mám za dara a kdyby najela jen 4 tis. Km
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No ono je to s těma gumama takový všelijaký. Oni ty okruháři je vyhodí,protože ta guma dostane za ten víkend tak za uši,že má orvaný boky a místo černý barvy je s nádechem do modrofialova. Je to prostě guma,která je pro další okruhový ježdění odepsaná. Pokud si jí obleče někdo na cestovní bramboru a přistupuje k tomu opatrně,tak pak ok. Ale kolikrát to jezdí i kluci na sportech v provozu a musí to přeci držet,když to jsou race gumy i když jetý.

Taky sem byl mladej a gumy stály ranec. Nová sada stála pomalu tehdejší průměrný plat. Jezdilo se tady kde co. Pak sem se dostal k závodním gumám a dokonce i slickům. Tehdy sem to jezdil na ZX6 v normálním provozu a dokonce i na vodě a v teplotách,na který ta guma nebyla dělaná. Jezdil sem hroznou čínu,protože to přece byly pneu,na kterých se jezdí MS Superbiků. Zpětně se divím, že sem ještě tady. :twisted:

Dnes je situace jiná a požitek z jízdy na dobrý nový pneu je k nezaplacení. Takže abych to shrnul. Karlův přiklad jde se zavřenýma očima uskutečnit,ale na trhu je tolik gum a sám mám odzkoušeno několik různých variant,co stojí v podstatě pár korun,drží až na stupačku a hlavně fungují od pár metrů a za nízkých teplot. Mají rychlý náběh na provozní teplotu. Nejhorší u závodních pneu je to,že potřebují opravdu dobře přohřát,aby drželi a pak,když se zastaví třeba na čůr pauzu,tankování nebo cígo,tak relativně rychle chladnou a pak to stačí poslat do první zatáčky a hle,člověk se válí,protože ta guma je prostě už studená. Navíc,když jsou přepálený, starý a tvrdý …
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Já letos B Battlaxy 016 asi dojedu, a příští rok půjdou nové. A s největší pravděpodobností je dám znovu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

protože poměr cena/výkon u B016 je neskutečnej :wink: A já odjel několik sad a úplně v pohodě a letos sem obul na různý motorky asi 6 sad a všichni si je chválí
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Jak jsem psal,nová BT021 mě v zatáčkách mlátila do řiditek,to samé i na rovinách přes nerovnosti. Tu jetou jsem měl danou jen z nouze na dojetí dovolený. Vydržela s velkým nájezdem a po nerovnostech jako v bavlnce.Tak nastalo diléma , nová, nebo na dojetí sezony nějakou jetou odzkoušet a buď nechat nebo vyhodit.
Připadá mě,že ta měkká sportovní časem ztvrdne a chová se jak cestovní, ale s lepší odezvou.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Já bych ti poradil luxusní pneu,ze které by si byl nadšenej. Ale bohužel je cenově někde jinde. CCa 3500 kč za zadek ... Ale tam bych ti garantoval spokojenost - PIRELLI ANGEL GT 160/60 ZR18 :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Hombre píše:Připadá mě,že ta měkká sportovní časem ztvrdne a chová se jak cestovní, ale s lepší odezvou.
Možná jo, ale nesmí ztvrdnout moc....


Ty 'andělský pirelky' má zeťák na Falcu. Jsou :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Brembo »

Momentálne mám vpredu Diablo Rosso 3,na rozdiel od Micheliniek,ktoré ma na každej nerovnosti poslali smerom,ktorým sa nerovnost uberala-v zákrutách nič príjemné,na madarských cestách životu nebezpečné,sa chovaju uplne inak. Nájazd bude ale zrejme na makku zmes menší,ako s GT.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Zřejmě si Šlechtová myslela že je šlechta :evil: :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět