Ano souhlas, jen jsem v tom kladném výsledku nechtěl zabředávat v dalších potřebných náležitostech. On se řekne laďák, ale kulové kdo si myslí že vytáhne vložky a má ho. Říci výfuku laďák, to znamená vlastnost výfuku vázaná na dalších X hodnot.Durex píše:V podstatě souhlasím,ale existuje pár vyjímek. U některých moto se dá demontáží origo tlumiče spolu s katíkem dosáhnout zvýšení výkonu. Často se tím ušetří i váha. Samozřejmě, že cesta k výkonu jde skrz svody a pak následné doladění třeba powercommanderem. Někdy se ušetří i 10 kg hmotnosti. Třeba když se dají na Busu titanový svody 4-1 a k tomu koncovka,tak je ten rozdíl hmotnosti oproti originálním svodům 4-2 s 2 koncovkama neskutečnej … A jen pouhou montáží bez ladění je nárust výkonu znát jako prase …
Takže ve většině případů laďák způsobí lehčí propad krouťáku a na výkonu nepřidá. Ale pak tu jsou výjimky potvrzující pravidla
Co se týče hlučnosti , nevím přesně ale myslím , že ta hodnota je 80 db.