Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jen devíti?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Protože těch devět ho nemá.Colommbo píše:Tak to by nešlo, pane Karle... Troufám si tvrdit, že devíti mašinám z deseti by nepraskl kardan...
Jen upřesním, není to konstrukcí, ale blbostí majitelé, že nepřitvrdil nastavení zadního tlumiče. Tam dojde ke kivu do horní úvratě kde je zastaven hranou navařené kostky na rámu pro chycení kufrů. Taky mám značku na kardanu a budu přitvrďovat .
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak to by šlo, pane Karle, pochopil jste to naprosto přesně!Hombre píše:Protože těch devět ho nemá.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hernajs - zítra to budou už 3 měsíce co jsem byl naposledy na mašině Už mě začínají svrbět ruce
Na toto mě mladej řekl že právě proto má motku na které se dá jezdit celoročně. Má recht ale já nic jinýho než Fároše nechci
Na toto mě mladej řekl že právě proto má motku na které se dá jezdit celoročně. Má recht ale já nic jinýho než Fároše nechci
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak ono to ani blbosti majitele byt nemusi. Zachazeni,jaky vydrzela bezne 1150 uz 1200 nevydrzi a to nemluvim o tech novych. A i presto,ze promovidea tvrdi,ze ty motorky projedou to,co davaji i tereni specialy,tak pak realita je jina a dopada to jako na tech obrazcich... A hlavne ty novy gs ackoliv patri do kategorie enduro,tak je to delany na kvalitni alpsky silnice a bahno je pro ty motorky sprosty slovo ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dnes jsem to musel zkusit: když jsem vyjel, svítilo slunce a bylo 9. Za chvíli se však zatáhlo a já poprvé vyzkoušel, že signalizace (na přístrojovce) možné námrazy skutečně funguje (3 st. C). Klouzalo to jako svi.. a jsem rád, že jsem to nepoložil...Pitris píše:Hernajs - zítra to budou už 3 měsíce co jsem byl naposledy na mašině Už mě začínají svrbět ruce
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Právě tomu se chci vyhnout Já si raději ještě počkámJerry3 píše:Klouzalo to jako svi.. a jsem rád, že jsem to nepoložil...
Ale už jsem viděl borca na "jedenáctistovce Blackbirdu"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
...ja bych uz davno jezdil. No vlastne u me zimni pauzy zpusobuje jen snih na komunikacich...
Jest ale pravdou,ze vetsina mych jizd je ucelova,po cely rok.
Bohuzel Hornik v garazi daaaleko u kamose v horach,neb nebylo lepsiho mista a ....
Jest ale pravdou,ze vetsina mych jizd je ucelova,po cely rok.
Bohuzel Hornik v garazi daaaleko u kamose v horach,neb nebylo lepsiho mista a ....
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já potkal dva "silničkáře" už v pátek odpoledne cestou do Poděbrad, nejdřív stáli a kecali v jedný vesničce za humny a pak mě dojeli před Kolínem. Bylo kolem příjemných osmi nad nulou a sucho.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak já letos asi už 1000 km
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To to přibejvá když kempuješ na slonech
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jojo, to uz jsem si vypatral, diky moc.Durex píše:Není zač. A výměna každý 3000 km a nebo rok,ale to asi víš
Jeste mam jeden dotaz, tesneni k olejovemu filtru, originalni stoji 41 Kc (dil Yamaha 93210-53801-00), takze chci to prvni koupit originalni abych vedel jake ma rozmery a pak kupovat obycejne a snad levnejsi, ale – je neco na co bych si mel davat pozor? Aby to treba ten olej nerozpustil
A jeste vlastne jedna vec. R125 ma sest kvaltu a s lehcim jezdcem (coz segra je – nevim zda jsem to zminil, ale je to jeji moto) by nemel byt problem dosahnout vmax okolo 130 km/h na sestku (pri zalehnuti a dobrem vetru ), ovsem nejede to rychleji jak 110, mozna 115 s vetrem v zadech, skoro jak kdyby se to zaseklo na petce… A i nejaky znamy co amatersky zavodi rikal na silnicnich moto, ze je to nejake line, i na to za je to 125. Mate napad na co se zamerit?
(Motor ma pry asi 16 tis km, ovsem zbytek motorky ma najeto 48 tis., ocividne i na okruhu protoze od puvodniho majitele tam byly nalepky z Brna, sada okruhovych gum a zadreny motor. )
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Těsnění není třeba při každé výměně filtru kupovat. Vydrží několik výměn.
Pokud to bude o kroužek,který nebude bobtnat při styku s oleji,tak je to ok.
S lehkým jezdcem by to to mělo takto pelášit. Je to slabej 11 kw motor a proto záleží na každým koníku. Musí to být správně seřízený - ventilové vůle,dobrá komprese a jak sem psal,tak musí být správně našponovaný řetěz a dobře namazanej,správně nahuštěno. Na to bych se zaměřil ...
Pokud to bude o kroužek,který nebude bobtnat při styku s oleji,tak je to ok.
S lehkým jezdcem by to to mělo takto pelášit. Je to slabej 11 kw motor a proto záleží na každým koníku. Musí to být správně seřízený - ventilové vůle,dobrá komprese a jak sem psal,tak musí být správně našponovaný řetěz a dobře namazanej,správně nahuštěno. Na to bych se zaměřil ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Diky. Ze se tesneni nemusi menit pokazde je fajn, jen jak jsem to mel sundane, tak uz mi prislo takove spleskle, ale kdovi jak je tam dlouho.
Ze kazdy detail bude mit vliv chapu, moto je nove od lonska, takze postupne vyresim co se da doma (olej, filtry, svicka, kontrola retezu, tlak pneu), porovnam rozdil a pak se to hodi k nekomu kdo zvladne ten technictejsi zbytek.
Ze kazdy detail bude mit vliv chapu, moto je nove od lonska, takze postupne vyresim co se da doma (olej, filtry, svicka, kontrola retezu, tlak pneu), porovnam rozdil a pak se to hodi k nekomu kdo zvladne ten technictejsi zbytek.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Rozhodně ti doporučuji použít Denso: u mého skútru jsem prostou výměnou svíčky získal 9 km/h na Vmax k dobru.yosemitak píše:svicka