Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od yosemitak »

2009 Yamaha YZF-R125, jaky olej byste doporucili? Poklidne jezdeni, pul napul delsi trasy / 1-2 km do obchodu :)
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak předně tu krátkou vzdálenost jezdi na kole :lol: za 2 km se neohřeju ani já,natož motor :lol:

Každopádně viskózně můžeš cokoliv od 10W30 až po 20W50. Doporučuji klasiku v podobě 10W40 API SG a vyšší s JASO MA2. Je tam litr oleje. A měnit s filtrem - papírová vložka. Poměrně často se mají kontrolovat i ventily - každých 6000 km,ale 12000 by se dalo akceptovat.

Z těch olejů ber osvědčené značky jako Motul,Elf,Shell,Repsol,Motorex,Ipone,Mogul,Q8 a pod :) Řazeno jak mě to napadlo :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od yosemitak »

To je fakt :D Diky moc, super. Menit s filtrem je jasna vec. :wink:
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Není zač. A výměna každý 3000 km a nebo rok,ale to asi víš :)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Mladej dával do "vosičky" CBR125 Motul 300V, ale často ji držíval pod krkem :P a točil přes 10 tisíc :twisted: :twisted:
A na krátké pojížďky asi taky něco s esterem, např. http://www.oleje.cz/p/motul-5100-ester- ... 1-l--18255
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

každá dvacka se musí takhle točit a umaže to klasický normální olej. Znám spoustu takových motorů,které mají kolem 60 000 km v plným režimu a ježděný na klasiku 10w40 5100 ... Takže v tomto případě bych byl opravdu v klidu s 300V :lol:

Vyměnil bych olej a za ušetřený peníze ještě chladící kapalinu a bude to víc,než jen 300V. A vyčistit,namazat a správně našponovat řetěz. Tento úkon bude poznat i na výkonu a to si srandu opravdu nedělám ...
Naposledy upravil(a) Durex dne pon úno 13, 2017 14:23, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:....v tomto případě bych byl opravdu v klidu s 300V :lol:
A dyť já vím :mrgreen: Ale chce to často měnit. Já jen že rozdíl mezi 5100 a 300 není 4800 :P ale jen asi 150,-
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1795
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

To mě nikdo neřekl že Báwo dělá choppery :lol:

Obrázek
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Jdu blejt, velebnosti... Fotoshop...? :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Colommbo píše:Fotoshop...?
Ne. Prasklý brejle. A občas rupne i kardan....:roll:

Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Jo, to je hned, i mistr kardan se někdy utne... Stalo se to i mýmu kámošovi na jeho, jestli se nepletu, starý MotoGuzzi 500ccm. :(
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1862
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

modrý vrtule vystajlovaný z „west coast customs“ :mrgreen:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od yosemitak »

Spise Orange County Choppers :D
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Podívejte se na krajinu kolem mašiny - terén, prázdné zadní kolo. To musela být rána do řádné muldy. Jak by asi vypadala jiná mašina ?????......
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Tak to by nešlo, pane Karle... Troufám si tvrdit, že devíti mašinám z deseti by nepraskl kardan... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět