Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Colommbo: Jo, byl to Ášín. Problém bude i v tom, že v "přejezdovém módu" má to auto minimální plnicí tlak turba a snížený výkon.
Jsem trochu OT, ale příští rok bude WRC zase palba. Výkon zvedlý na 380k, více aerodynamických prvků, aktivní středový diferenciál a žádný VAG
Jsem trochu OT, ale příští rok bude WRC zase palba. Výkon zvedlý na 380k, více aerodynamických prvků, aktivní středový diferenciál a žádný VAG
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Máš pravdu, musel to být on. Dočetl jsem se, že "Od roku 2002 závodil s vozem Ford Focus RS WRC s částečnou tovární podporou" a to, o čem jsem tu psal, mohl být ten začátek, byl to vůbec první Focus WRC v republice.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
On vám dá zase zahulit Citroen,buď bez obav.lefort píše:Colommbo: Jo, byl to Ášín. Problém bude i v tom, že v "přejezdovém módu" má to auto minimální plnicí tlak turba a snížený výkon.
Jsem trochu OT, ale příští rok bude WRC zase palba. Výkon zvedlý na 380k, více aerodynamických prvků, aktivní středový diferenciál a žádný VAG
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je pravda. Velký podíl na tom mají "ostré vačky",které jsou ve skutečnosti tupější než série,ale to je spíš pro ostatní,než pro tebeJerry3 píše:Některé vysoce laděné motory je problém vůbec nastartovat.
krásná ukázka toho bylo jedno video o škodě 130rs,které nemohu najít. Ale alespoň něco trochu podobného. Na volnoběh to sotva jde - startuje v 1:05 a pak když odstartuje,tak je to jiná písnička 1:47 To je fakt žrádlo.
https://www.youtube.com/watch?v=k3U-w8Arrys
A už dost plevelení motovlákna plechovkama, i když tyhle můžu taky
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak já sem v klidu. Jednak je to bez radarů a taky to bude sloužit jako doprovod atd. Jako RT dobrý,co se těch 8-stovek týká,tak já osobně bych tam pořídil i nějaký F800GS. Ale jak říkám. Sem úplně v klidu. Ono i ty současné policejní fazery byly propadák. Nevyvážený díky radarům a příslušenství v jednom kufru. Za celou dobu sem jich potkal tolik,že bych to spočítal na prstech u ruky a většinou na nějakých akcích. V provozu asi jen jednou a to sme se pozdravili a jelo se dál
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A ještě něco ze života pro zasmání
Šel sem se podívat,do kdy mám stk na bramboře. Protože vím,že sem jí dělal nějak v lednu,tak aby to bylo na Elefanty ok. A zjistil sem,že mi platí do 16.1.2016 Takže už na minulý elefanty sem jel do německa s propadlou stk a pak jezdil celej rok Takže víte,do kdy máte na všech povozech platnou stk?
Šel sem se podívat,do kdy mám stk na bramboře. Protože vím,že sem jí dělal nějak v lednu,tak aby to bylo na Elefanty ok. A zjistil sem,že mi platí do 16.1.2016 Takže už na minulý elefanty sem jel do německa s propadlou stk a pak jezdil celej rok Takže víte,do kdy máte na všech povozech platnou stk?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Což o to,takových historek o propadlých TK znám spoustu ze svého okolí i z vlastní zkušenosti. Já ji měl tedy propadlou týden na C4P,kde jsem věděl,že je třeba začátkem května udělat novou,ale že hned 5-ho jsem fakt nečekal. Ale přijel nám třeba zákazník na ocenění vozu a strašně se divil,když jsem mu řekl,že nedostane nic. A ještě víc se divil, když jsem mu sdělil,že jezdí 2 roky bez technické prohlídky. Problém a to přímo obří ovšem nastane,když se dostaneš do nějaké mely,pak se s tebou nikdo moc nebaví a jde to všechno za tebou.No a v Německu by ti povoz rovnou sebrali a nejspíš strčili rovnou do ťurmy.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, pokud se něco stane, vina téměř automaticky padá na toho, jehož vozidlo spadá do kategorie "nezpůsobilé"... Je to něco jako když jeden z účastníků nehody nadýchá, a pak už se skutečné zavinění nic moc neřeší.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak toto vše mi je naprosto jasný a měl sem z prd*le kliku . To je jen další krásnej příklad onoho rčení o kovářově kobyle Kolikrát sem už zákazníkum připravoval moto na stk a nebo dokonce absolvoval celou stk ... A na tu svoji potvoru sem nějak pozapomněl,ale že to bylo v zimě sem si pamatoval dobře
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Takže spočítaný si to měl dobře, falírovalo v tom jenom to násobení
Já naštěstí vím že mě čeká motoSTK do půlky května (a autí do půlky srpna)
Já naštěstí vím že mě čeká motoSTK do půlky května (a autí do půlky srpna)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No stane se,mého kolegu takhle jednou ulovili,když jel z hub.Sice ho zastavili k vůli nezapnutým pasům a on se z toho snažil vykecat,že je rozmrzelý,protože nic nenašel. Načež mu policajt řekl,že je zřejmě rozmrzelý už hodně dlouho,páč má propadlou technickou asi rok. Ale byli kluci rozumní,takže to spravilo kilčo.Durex píše:Tak toto vše mi je naprosto jasný a měl sem z prd*le kliku . To je jen další krásnej příklad onoho rčení o kovářově kobyle Kolikrát sem už zákazníkum připravoval moto na stk a nebo dokonce absolvoval celou stk ... A na tu svoji potvoru sem nějak pozapomněl,ale že to bylo v zimě sem si pamatoval dobře
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je fakt že dost kliftónů je rozumných - mě takhle jednou bral jeden ještě na tátovým VFR-ku 750, kdy sem si to švihal okolo 200 na devadesátce.... Měl jsem i co dělat abych nezastavil až za ním a říkal jsem si, že mě sebere i očkovací průkaz Obešel celou mašinu - a řekl: "Jeď, a vopatrně Já to mám doma taky"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak já teď mám cca 4 roky od TK klid a pak snad nezapomenu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ural - мощная машина, большая машина
http://www.auto.cz/ural-odhaluje-drsne- ... -internetu
http://www.auto.cz/ural-odhaluje-drsne- ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF