Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ital píše:I když jsem to dělal nadvakrát. Což se u Pedrovy vidle muselo udělat také, aby fungovala. A to jsem ji ještě neviděl "funkční", takže nemohu soudit to vylepšení. Jen takový malý příklad, že navážet se v tomto do mě není úplně košer. Já jsem si výměnu prováděl sám, s možnostmi jaké mám sám a požadovaného výsledku jsem dosáhl. Nic jsem při tom nezkonil, kromě původní neznalosti různých norem tlumičových olejů. Konečně - i ten proplach určitě nebyl na škodu, když jsem tlumiče nerozebral do mrtě. Kdybych si to nechal udělat a výsledek by byl kupříkladu jako Pedova vidle, tak...
Já nejsem moc vztahovačnej,ale tohle mě docela rozproudilo krev v žilách. A rád bych to uvedl na pravou míru,protože teď si ze mě udělal někoho neschopnýho resp si mě přirovnal k tobě a to mě snad ještě víc rozhodilo. Pedrova moto se přivezla s vidlicema tvaru banánu. Přední kolo bylo zabořený ve svodech. Přivezl to na vozíku v sobotu dopoledne a v neděli dopoledne ta motorka opět jezdila a vidlice fungovaly jako před nehodou! Vše podle továrního nastavení. Nic se nemuselo předělávat! Jen v důsledku zranění to Pedrovi nevyhovovalo a tak si to upravil podle sebe ... takže to prosím nesrovnávej!
Naposledy upravil(a) Durex dne pon lis 28, 2016 15:42, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Ital píše:No, já už bych do Jiřic nejel....
O důvod víc, aby sraz byl tam....
A Honzo sorry, že jsem svou reakcí na Itala (byť jsem mu slíbil že na něj už reagovat nehodlám) vyprovokoval ten jeho žblebt.... Jen jsem zvědav jestli bude mít koule na to aby se Ti omluvil taky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

No dobrá, Honzo, omlouvám se ti.
Oba víme, jak to bylo, nechme to být.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Ital píše:...Oba víme, jak to bylo, nechme to být.
Tohle mi připomíná typicky ženský výrok... Abych se při vyjasňování jeho obsahu např. dozvěděl, že to, co řekla a já jí doslova odcitoval, údajně z jejích úst nikdy nevyšlo. :evil: Přitom šlo zhusta o výroky, které by mne ani ve snu nenapadly.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Mno, já nevím, jak to bylo, ale... Pokud ty víš, tož proč píšeš koniny, Vláďo...? :? Píše-li člověk blbostě nevěda, nejsa informován, tož budiž, ale ví-li, tož ti teda fakt nevim, Maruš... :(
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Itale,pokud je omluva myšlena upřímně,tak jí přijímám. Víc asi už nemá cenu dál rozebírat.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Nedávno sem tu dával ten chycenej altík. Tak jen že už to zase chodí :)
Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

A co že se to vlastně stalo s vinutím cívek na spodní fotce? Odešlo lakování jejich drátu působením špatného oleje?
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

V tomto případě to s olejem nemělo žádnou souvislost a ani v jiných případech do toho olej nekecá. Těžko říct,co odešlo jako první,ale šla jen jedna fáze na altíku a byl poškozenej regulátor dobíjení. Takže buď poškozený altík zničil regulátor a nebo opačně. Tohle se většinou stane,když se dlouho ignoruje špatný stav dobíjení. Když se to včas odhalí,tak stačí vyměnit jen poškozený altík a nebo regulátor. Tady proběhla výměna obou komponent a výměna kabeláže. Teď po opravě dobíjí 14,4V. Předtím bylo napětí sotva 12V na svorkách aku.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Je to sice z léta, ale jsem zvědav jestli to nyní dojde naplnění. Ať jdou zelení do háje - zelenýho :evil: https://www.novinky.cz/auto/408066-hond ... rabet.html
Oni zelení jsou stejně jen uskupení lidí, které spojuje pouze obdiv k úsporné žárovce :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak ono to dojde resp došlo naplnění,protože sporty se už tolik neprodávají jako v 90 letech. Teď letí Endura,cestovní endura a stará škola (cafáče,i když je to teď vytlačováno scramblery)
A prostě ty obrovské finanční náklady na předělání nějakého modelu se nikdy nezaplatí. Proto vznikají buď nové motory a nebo i nové modely. A s některýma se svět musel bohužel rozloučit.
Ještě že je tu třeba youtube,kde se dá obdivovat něco tak krásnýho a co se už asi v životě nikdy nevyrobí ...
https://www.youtube.com/watch?v=t9EG3IiLMb4
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Jo, na volnoběh se to nedá poslouchat, ale jakmile vezmeš za heft, je to nááádhera... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Předpokládám, že jde o laděný stroj závodního charakteru. A tam bývá s volnoběhem vždy problém.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Ano, vím. Kdysi před lety jsem se náhodou nachomýtl na Chodovci poblíž, tuším, bývalého ÚVMV (dnes asi Dekra), když se tam kvůli homologaci motal se svým čerstvě dovezeným Focusem WRC tehdejší jezdec, na jehož jméno si ale nemohu vzpomenout (Pech...?). Přejížděl s ním přes silnici do protějšího areálu na váhu a já jen zíral s hubou otevřenou, když jsem slyšel zvuk motoru v nízkých otáčkách resp. na volnoběh - jako když člověk mlátí kovovou poklicí do hromady šrotu, říkal jsem si, jak takový motor může vůbec fungovat...? :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Některé vysoce laděné motory je problém vůbec nastartovat.
Odpovědět