Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak tam je to super Jen škoda těch vyjetých kolejí,tam se nevejdu s válcema s GS Ale jinak bych si toho tam dal dost
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zkrátka enduro jak malovaný . Ale Dakar to kdysi vyhrálo, tak na písek asi dobrý. Výhoda je, že se to zahrabe jen po válce, pak to sedne na ně a už neklesá .Durex píše:Jen škoda těch vyjetých kolejí,tam se nevejdu s válcema s GS
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To není tak úplně pravda.Zahrabe se to po kardan a pak už dál ne
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1797
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jako v Křivicách na 07čkách co? GS sálo na motoru a kardanu, KLE taky zahrabaný až po půlky kol a též stálo bez stojanu , ale vyhrabat moje byla brnkačka vůči tomu "slůněti"Durex píše:To není tak úplně pravda.Zahrabe se to po kardan a pak už dál ne
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1797
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jinak co se týče enduro tratí u nás tak čekáme na tebe Honzo až dojedeš . Letos to nějak neklaplo ale doufám že někdy dojedeš a protáhneme tě tady kolem Brna na pěkný enduro tratě
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Juniore, také je dost podstatné, kolik vlastně jezdec váží. 125 ccm je pro lehké hochy, tak do 80 kg maximum. Přímo modelový příklad měli mí kamarádi, kdy jeden sotva 70 kg vážící sedlal Yamahu YZ 426 a druhý, asi 110-ti kilový měl YZ 250. Ten lehčí byl zkušenější a ten těžší spíš začátečník - možná proto. Výsledek byl, že se ani jeden z nich nesvezl, bo silná motorka s lehkým jezdcem jela nesmyslně a neměl šanci ji využít, maximálně ho vždy někam "poslala". Ten cvalda zas na slabší motorce všelijak poskakoval, ono to sice jelo, ale jen ve špičce, takže vždycky škub, pak ubral a nic. Nebyl to pilot, který drží stále full a reguluje to spojkou. Pak by to nějak šlo. Takže rezultát - ani jeden se nesvezl. Pak si ty motorky vyměnili a přestože oba jeli na "cizí", hned to vypadalo lépe a oba také byli rychlejší. Lehký jezdec začal využívat plného výkonu motoru a ten těžký, méně zkušený, se přestal potácet po trati a i bez využití nejvyšších otáček s ním motorka krásně jela. Tohle je dost podstatné, zvláště u hobby jezdce.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, tu výměnu si pěkně domilovalItal píše:Ano, i co se týče předních tlumičů. Mají totiž už 2x vyměněn olej....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak dnes 220 km na skútru. Zpočátku vykukovalo sluníčko, pak jsem se zdržel na návštěvě a zpáteční cestu jsem zahájil, až když už padla tma. Následně padla také mlha, začalo mrholit a nakonec i pršet. K tomu silný provoz v obou směrech a podzimní práce na polích. Prostě hrůza!
Pár otázek v dané souvislosti:
- Proč nemá skútr mlhovky?
- Proč nemá stěrač na štítu?
- Proč nemá helma stěrač na zorníku?
- A co třeba ostřikovače?
Pár otázek v dané souvislosti:
- Proč nemá skútr mlhovky?
- Proč nemá stěrač na štítu?
- Proč nemá helma stěrač na zorníku?
- A co třeba ostřikovače?
- Colommbo
- Příspěvky: 9938
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Bo skutr neni auto, pi*o...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
pro tyto případy doporučuji aplikaci tekutých stěračů
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A já zase po včerejší zkušenosti doporučuji nejezdit v zimě v jedné stopě za hnusnýho počasí. Nejhorším momentem pak je setkání s protijedoucím vozidlem osazeným LED světlomety: v té rozzářené změti kapek v mém výhledu nevidím zhola nic. Možná ještě horší bylo, když za mnou jelo nějaké nové BMW svíticí LED-kami hned ze 6 parabol: na skútnu nemám "zatmavená" zrcátka a přeřizovat si je za tmy a kluzka nebudu.
P.S.: Když jsem jel směrem tam, ještě za světla, vyhýbal jsem se blátu a posypovému štěrku, abych to nepoložil. Když jsem jel zpět, nevyhýbal jsem se ničemu, poněvadž jsem to neviděl. Však také kontrolka ASR občas zablikala...
P.S.: Když jsem jel směrem tam, ještě za světla, vyhýbal jsem se blátu a posypovému štěrku, abych to nepoložil. Když jsem jel zpět, nevyhýbal jsem se ničemu, poněvadž jsem to neviděl. Však také kontrolka ASR občas zablikala...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ty tlumiče nyní fungují ještě lépe než nové, páč olej v nich je o něco viskóznější než originál - to jsem požadoval. Jsem si dokonce jist, bo jsem to vyzkoušel, že i s olejem VG 15 (což je asi 5W, ale to jsem při koupi ještě netušil) fungovaly vidlice podstatně lépe, než např. Pedrova vidle po opravě (která v podstatě nefungovala). Tedy mohu konstatovat, že já, neodborník, s mým nevybavením, si ohledně výměny oleje mohu poradit třeba trochu blbě, ale nakonec s velmi dobrým výsledkem. I když jsem to dělal nadvakrát. Což se u Pedrovy vidle muselo udělat také, aby fungovala. A to jsem ji ještě neviděl "funkční", takže nemohu soudit to vylepšení. Jen takový malý příklad, že navážet se v tomto do mě není úplně košer. Já jsem si výměnu prováděl sám, s možnostmi jaké mám sám a požadovaného výsledku jsem dosáhl. Nic jsem při tom nezkonil, kromě původní neznalosti různých norem tlumičových olejů. Konečně - i ten proplach určitě nebyl na škodu, když jsem tlumiče nerozebral do mrtě. Kdybych si to nechal udělat a výsledek by byl kupříkladu jako Pedova vidle, tak...Pitris píše:Jo, tu výměnu si pěkně domilovalItal píše:Ano, i co se týče předních tlumičů. Mají totiž už 2x vyměněn olej....
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Vidíš, odpověděl sis sám.
Už jsem chtěl přidat další otázku: Proč jezdíš na skútru, když podmínky nejsou k tomu?
Ale nemusím .
Už jsem chtěl přidat další otázku: Proč jezdíš na skútru, když podmínky nejsou k tomu?
Ale nemusím .
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ital píše:....možná je to nejzachovalejší stroj toho typu, který v ČR jezdí....
Ano, sebevědomí ti nechybí....ale nechme toho, nemá to cenuItal píše:Ty tlumiče nyní fungují ještě lépe než nové....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Protože jsem potřeboval otestovat ty nové chrániče řídítek a zimní oblečení. Obojí prošlo testem na jedničku!Ital píše:Proč jezdíš na skútru, když podmínky nejsou k tomu?
P.S.: Ještě jsem neotestoval nové "futrály" na řídítka do mrazu. Ty přijdou na řadu až tento víkend.