Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky ao motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ital píše:jsem jako blbec koupil olej "patnáctku", ale normy VG15
A mohu se zeptat,co to bylo za olej? Předpokládám,že si chtěl ušetřit a kupoval si hydraulický olej místo toho zajít do krámu s věcma na moto a koupit dražší tlumičový?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

To je na dlouho, přes SZ i s vysvětlením.
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Durex píše:...a nebo levnější řešení. Na každou pružinu hoď 2 desetikoruny :D
Blázníš? To je moc drahý, dal bych tam 3 obyčejné podložky :D ...
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Brembo »

Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Tož, výjezdy mě také baví (bavily). Nikdy to sice nebyl RedBull atd., ale zas tam byl klid (když jsem tam byl sám) nebo někdy s pár kluky. Na výjezdu se dalo řádit i 2 hoďky. Jó, to byly časy a bylo to krásné. :idea: Že bych si ještě pořídil terénní motorku? :?: :D Mám chuť, bohužel né koleno. Ale zas, dokud to trochu jde... :roll: Bude hůř...
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Teda, ten olej ve vidlích někdy vyměním, ale zatím, ze studijních důvodů, nechám. Mám totiž zajímavé poznatky z jízdy. Na TT z takové muldy v zatáčce do kopce jsem měl obvykle skorost 145 km tacho, někdy i s podřazením za 5, a včera náhle to bylo pocitově nějak rychlejší - kouknu - a 155 km za 6. To je pořádný rozdíl, musím prostudovat, čím to. Také maximálka na přímém úseku ze zatáčky se zvedla z 200 s očima navrch hlavy na 206 a ještě by šlo podržet. Zkrátka se zdá, že průjezd rychlou zatáčkou a výjezd z ní může být rychlejší. Možná je to tím, že měkčí vidle a možná tento konkrétní olej lépe žehlí drobné nerovnosti a stroj se vede klidněji, jistěji. To právě ještě chci vyzkoušet, takže "proplach" vidlí pokračuje. Je to zajímavé.
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Taky jsem měnil zadní gumu, ale tím to není. Byla vyměněna už před olejem a jízda byla (a je) trošičku vlažnější, zřejmě zvětšením průměru kola. Vyměnil jsem olej ve vidli - a tu ho máš :shock: :shock: :D .
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

http://automix.atlas.sk/novinky/874119/ ... n-v-jednom

A kdybyste nevěděli, kde je to připojené video natočené, tak se jedná o Annecy. Všem vřele doporučuji navštívit! :wink:
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Lidi nevědí co roupama. Ty obrácený páčky jsou strašný...strašný. Snad s tím monstrem nikdo nakonec nepřijde do lazarethu...
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

A momentálně frčí i obrácený zrcátka - směrem dolů, pod řidítkama.
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Mě spíš jde o funkčnost, na nějaké vylepšení ty obrácené páčky nevypadají. Zrcátka jakbysmet. Známe i obrácené motory, například:
http://www.icmn.cz/testy/husaberg-fe-45 ... 0_5614.cmn

Prý se na tom nejelo špatně, ale KTM už to zrušila.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Ital píše:....spotřebu oleje. Až motorka mi bere 0,06 L/1000 km....
A smím se zeptat JAK to měříš :?: Na setiny....:shock:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Dolitých 0,6L na 10000 km po vydělení udělá 0,06L , a to stačí napsat , že mezi výměnama doleju 0,5L :mrgreen:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A po 100tkm nalije oleje 6litrů, a je odstraněna i statistická chyba protože po 10-ti tkm pochybuji že by před výměnou dolil olej aby zjistil kolik že si to vlastně páplo, a jestli to měří po vypuštění tak plusminus deci žádná míra - já teda na motce za 10tkm vyměním olej 2x a nepotřebuji dolít tři deci ani čtvrt litru. A motor má za sebou 50tkm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ital

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Hombre píše:Dolitých 0,6L na 10000 km po vydělení udělá 0,06L , a to stačí napsat , že mezi výměnama doleju 0,5L :mrgreen:
Skoro přesně tak, Hombre chápe dobře. Pouze to bylo tak, že za 5000 km ubyly 3 dcl.
Odpovědět