A mohu se zeptat,co to bylo za olej? Předpokládám,že si chtěl ušetřit a kupoval si hydraulický olej místo toho zajít do krámu s věcma na moto a koupit dražší tlumičový?Ital píše:jsem jako blbec koupil olej "patnáctku", ale normy VG15
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky ao motorkách všeobecně
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Blázníš? To je moc drahý, dal bych tam 3 obyčejné podložky ...Durex píše:...a nebo levnější řešení. Na každou pružinu hoď 2 desetikoruny
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tož, výjezdy mě také baví (bavily). Nikdy to sice nebyl RedBull atd., ale zas tam byl klid (když jsem tam byl sám) nebo někdy s pár kluky. Na výjezdu se dalo řádit i 2 hoďky. Jó, to byly časy a bylo to krásné. Že bych si ještě pořídil terénní motorku? Mám chuť, bohužel né koleno. Ale zas, dokud to trochu jde... Bude hůř...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Teda, ten olej ve vidlích někdy vyměním, ale zatím, ze studijních důvodů, nechám. Mám totiž zajímavé poznatky z jízdy. Na TT z takové muldy v zatáčce do kopce jsem měl obvykle skorost 145 km tacho, někdy i s podřazením za 5, a včera náhle to bylo pocitově nějak rychlejší - kouknu - a 155 km za 6. To je pořádný rozdíl, musím prostudovat, čím to. Také maximálka na přímém úseku ze zatáčky se zvedla z 200 s očima navrch hlavy na 206 a ještě by šlo podržet. Zkrátka se zdá, že průjezd rychlou zatáčkou a výjezd z ní může být rychlejší. Možná je to tím, že měkčí vidle a možná tento konkrétní olej lépe žehlí drobné nerovnosti a stroj se vede klidněji, jistěji. To právě ještě chci vyzkoušet, takže "proplach" vidlí pokračuje. Je to zajímavé.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Taky jsem měnil zadní gumu, ale tím to není. Byla vyměněna už před olejem a jízda byla (a je) trošičku vlažnější, zřejmě zvětšením průměru kola. Vyměnil jsem olej ve vidli - a tu ho máš .
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
http://automix.atlas.sk/novinky/874119/ ... n-v-jednom
A kdybyste nevěděli, kde je to připojené video natočené, tak se jedná o Annecy. Všem vřele doporučuji navštívit!
A kdybyste nevěděli, kde je to připojené video natočené, tak se jedná o Annecy. Všem vřele doporučuji navštívit!
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Lidi nevědí co roupama. Ty obrácený páčky jsou strašný...strašný. Snad s tím monstrem nikdo nakonec nepřijde do lazarethu...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A momentálně frčí i obrácený zrcátka - směrem dolů, pod řidítkama.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mě spíš jde o funkčnost, na nějaké vylepšení ty obrácené páčky nevypadají. Zrcátka jakbysmet. Známe i obrácené motory, například:
http://www.icmn.cz/testy/husaberg-fe-45 ... 0_5614.cmn
Prý se na tom nejelo špatně, ale KTM už to zrušila.
http://www.icmn.cz/testy/husaberg-fe-45 ... 0_5614.cmn
Prý se na tom nejelo špatně, ale KTM už to zrušila.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A smím se zeptat JAK to měříš Na setiny....Ital píše:....spotřebu oleje. Až motorka mi bere 0,06 L/1000 km....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dolitých 0,6L na 10000 km po vydělení udělá 0,06L , a to stačí napsat , že mezi výměnama doleju 0,5L
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A po 100tkm nalije oleje 6litrů, a je odstraněna i statistická chyba protože po 10-ti tkm pochybuji že by před výměnou dolil olej aby zjistil kolik že si to vlastně páplo, a jestli to měří po vypuštění tak plusminus deci žádná míra - já teda na motce za 10tkm vyměním olej 2x a nepotřebuji dolít tři deci ani čtvrt litru. A motor má za sebou 50tkm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Skoro přesně tak, Hombre chápe dobře. Pouze to bylo tak, že za 5000 km ubyly 3 dcl.Hombre píše:Dolitých 0,6L na 10000 km po vydělení udělá 0,06L , a to stačí napsat , že mezi výměnama doleju 0,5L