Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jo bylo jich tam víc - to já jen,aby si měl představu :) A ta z toho tvého odkazu vypadá taky voňavě :)

Skútr je fajn,ale jako doplněk k moto,nebo alespoň pro mě. Ono je to vše o tom,co chceš :) velkej skútr jede dost dobře,podvozkově super a nemusíš řadit. Helmu schováš pod sedlo a nefouká na tebe. Je to vše o tom,co od toho čekáš a na co to chceš. Já bych šel do moto,ale ani toho maxi skútra bych nezavrhoval. jsou to ale naprosto odlišný kategorie a i svezení ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od lengy60 »

Jasně,uvidím zda vůbec a co z toho nakonec dopadne. :idea:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ať to bude cokoliv,tak jednoznačně jednu stopu doporučuju. Tam teprve poznáš,jaká je radost ze svezení. Teda pokud nebude pršet,chumelit,fičet silnej boční vítr a nebo nepojedeš kolem kombajnu kterej sklízí vyprahlé pole :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9939
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Máš pravdu, Jene - v pubertě jsem sedlal Jawu 23 Mustang a vzpomínám na to s láskou... :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od lengy60 »

Durex: V jedné stopě jsem před mnoha a mnoha lety jezdil a v bezmotorové verzi jezdím dodnes,takže trošku vím o čem je řeč. :idea: Nechci ale jezdit sám,takže musím také přesvědčit manželku.
Colommbo: Na fichtla jsem sedl pouze jednou a protože to bylo o málo rychlejší než kolo, :mrgreen: tak to bylo také naposledy a počkal jsem si radši na dospělou motorku. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

lengy60 píše:Na fichtla jsem sedl pouze jednou a protože to bylo o málo rychlejší než kolo, :mrgreen: tak to bylo také naposledy a počkal jsem si radši na dospělou motorku. :lol:
Já taky :wink: Jen s tím rozdílem že já tehdy jezdil na kole i závodně, a většinou jsem byl já o málo rychlejší než ten fichtl....:P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Tož jsem najel na jiný způsob průjezdu zatáčkami - prudce nebrzdit, onebrž si ji hezky připravit, vysednout a váhu na vnější stupačku. Zdá se, že dobré. Na mé malé TT jsem takto v sobotu dal 7x hlásič vpravo (už mám tamtéž plošku :) ). Ovšem vlevo, kujva hoši, nic, to se bojim :oops: . Pproužek vzadu žádný, vpředu 2mm vpravo a 5 mm vlevo. Ono to půjde, jak říkal Lenin - učit se, učit se, učit se. Měl skoro pravdu.
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Taky jsem jakžtakž vyměnil chladicí kapalinu v motorce i v autě, byste tu nepyskovali, že se jako nestarám :roll: .
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Při té příležitosti jsem zjistil, že - dle návodu v autě měla být buď kapalina Suzuki LLC zelená (výměna co 3 roky) nebo Suzuki SuperLLC modrá (výměna za 5 let). Páč jsem viděl, že modrá není, tak jsem po 3 a 1/4 roce přistoupil k výměně. Po vypuštění jsem viděl, že kapalina je hodně podobná té, kterou jsem tam nalil novou, tedy Sheron G48 (G11) - modrozelená. A že to tedy pravděpodobně původně nebyla ani Suzuki LLC, ani Suzuki SuperLLC. Halt Maďaři.
Z motorky jsem vypustil zelenou kapalinu - to by mohla být ta Suzuki LLC, jak psáno i v návodu k motorce. Halt Japonci.
Jináč dle návodu je objem chladiva v autě 4,4L, mě se podařilo vypustit tak 3,5L (hladina v expanzní nádobě nebyla na maximu, ale stejně je to moc velký rozdíl) vypoušťákem na chladiči, jestli je tam ještě jiný vypoušťák jsem nezjistil. Z expanzky se musí vysát, to samo nevyteče.
V motorce má být 1,7L, já jsem vypustil asi 1,4L. Expanzka vytekla samovolně a taky se samovolně napustila. Vše jsem plnil jen přes hrdlo chladiče.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A profouknul si celý chladící okruh? to by pak vytekl zbytek ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Jak se to profukuje?
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

vezmeš jeden konec hadice a fokneš hubou do okruhu a tím druhým koncem to vyteče :lol:

A nefoukej moc,aby nefouklo těsnění pod hlavou :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

No, já jsem u auta foukal do expanzky po uzavření chladiče, ale bez výsledku. Mohl jsem fouknout naopak do chladiče, to už jsem nezkoušel. Zkusil jsem nechat běžet motor minutku na volnoběh, rovněž bez výsledku. Tak jsem vypustil co jsem vypustil. U motorky jsem už neexperimentoval. Už jen ji nahnout na stranu opačnou od stojánku (kde je vypoušťák) mi dalo fušku.
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Taky bych výhledově vyměnil olej ve vidli SV a dal bych viskozitu 15, prý se to osvědčuje (ale nerad bych dopadl jako Pepe). Neznám přesný objem náplně (někde na netu bylo uvedeno 490 ml do každé), měřit nějakou hladinu by se mi zrovna nechtělo, držel bych se objemu. Vypoušták tam není, samé komplikace.
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Brembo »

na suzukiSV.cz nájdeš dost informáciíí,i servis manuál,ked sa registruješ.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Odpovědět