Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo bylo jich tam víc - to já jen,aby si měl představu A ta z toho tvého odkazu vypadá taky voňavě
Skútr je fajn,ale jako doplněk k moto,nebo alespoň pro mě. Ono je to vše o tom,co chceš velkej skútr jede dost dobře,podvozkově super a nemusíš řadit. Helmu schováš pod sedlo a nefouká na tebe. Je to vše o tom,co od toho čekáš a na co to chceš. Já bych šel do moto,ale ani toho maxi skútra bych nezavrhoval. jsou to ale naprosto odlišný kategorie a i svezení ...
Skútr je fajn,ale jako doplněk k moto,nebo alespoň pro mě. Ono je to vše o tom,co chceš velkej skútr jede dost dobře,podvozkově super a nemusíš řadit. Helmu schováš pod sedlo a nefouká na tebe. Je to vše o tom,co od toho čekáš a na co to chceš. Já bych šel do moto,ale ani toho maxi skútra bych nezavrhoval. jsou to ale naprosto odlišný kategorie a i svezení ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jasně,uvidím zda vůbec a co z toho nakonec dopadne.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ať to bude cokoliv,tak jednoznačně jednu stopu doporučuju. Tam teprve poznáš,jaká je radost ze svezení. Teda pokud nebude pršet,chumelit,fičet silnej boční vítr a nebo nepojedeš kolem kombajnu kterej sklízí vyprahlé pole
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Máš pravdu, Jene - v pubertě jsem sedlal Jawu 23 Mustang a vzpomínám na to s láskou...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex: V jedné stopě jsem před mnoha a mnoha lety jezdil a v bezmotorové verzi jezdím dodnes,takže trošku vím o čem je řeč. Nechci ale jezdit sám,takže musím také přesvědčit manželku.
Colommbo: Na fichtla jsem sedl pouze jednou a protože to bylo o málo rychlejší než kolo, tak to bylo také naposledy a počkal jsem si radši na dospělou motorku.
Colommbo: Na fichtla jsem sedl pouze jednou a protože to bylo o málo rychlejší než kolo, tak to bylo také naposledy a počkal jsem si radši na dospělou motorku.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já taky Jen s tím rozdílem že já tehdy jezdil na kole i závodně, a většinou jsem byl já o málo rychlejší než ten fichtl....lengy60 píše:Na fichtla jsem sedl pouze jednou a protože to bylo o málo rychlejší než kolo, tak to bylo také naposledy a počkal jsem si radši na dospělou motorku.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tož jsem najel na jiný způsob průjezdu zatáčkami - prudce nebrzdit, onebrž si ji hezky připravit, vysednout a váhu na vnější stupačku. Zdá se, že dobré. Na mé malé TT jsem takto v sobotu dal 7x hlásič vpravo (už mám tamtéž plošku ). Ovšem vlevo, kujva hoši, nic, to se bojim . Pproužek vzadu žádný, vpředu 2mm vpravo a 5 mm vlevo. Ono to půjde, jak říkal Lenin - učit se, učit se, učit se. Měl skoro pravdu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Taky jsem jakžtakž vyměnil chladicí kapalinu v motorce i v autě, byste tu nepyskovali, že se jako nestarám .
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Při té příležitosti jsem zjistil, že - dle návodu v autě měla být buď kapalina Suzuki LLC zelená (výměna co 3 roky) nebo Suzuki SuperLLC modrá (výměna za 5 let). Páč jsem viděl, že modrá není, tak jsem po 3 a 1/4 roce přistoupil k výměně. Po vypuštění jsem viděl, že kapalina je hodně podobná té, kterou jsem tam nalil novou, tedy Sheron G48 (G11) - modrozelená. A že to tedy pravděpodobně původně nebyla ani Suzuki LLC, ani Suzuki SuperLLC. Halt Maďaři.
Z motorky jsem vypustil zelenou kapalinu - to by mohla být ta Suzuki LLC, jak psáno i v návodu k motorce. Halt Japonci.
Jináč dle návodu je objem chladiva v autě 4,4L, mě se podařilo vypustit tak 3,5L (hladina v expanzní nádobě nebyla na maximu, ale stejně je to moc velký rozdíl) vypoušťákem na chladiči, jestli je tam ještě jiný vypoušťák jsem nezjistil. Z expanzky se musí vysát, to samo nevyteče.
V motorce má být 1,7L, já jsem vypustil asi 1,4L. Expanzka vytekla samovolně a taky se samovolně napustila. Vše jsem plnil jen přes hrdlo chladiče.
Z motorky jsem vypustil zelenou kapalinu - to by mohla být ta Suzuki LLC, jak psáno i v návodu k motorce. Halt Japonci.
Jináč dle návodu je objem chladiva v autě 4,4L, mě se podařilo vypustit tak 3,5L (hladina v expanzní nádobě nebyla na maximu, ale stejně je to moc velký rozdíl) vypoušťákem na chladiči, jestli je tam ještě jiný vypoušťák jsem nezjistil. Z expanzky se musí vysát, to samo nevyteče.
V motorce má být 1,7L, já jsem vypustil asi 1,4L. Expanzka vytekla samovolně a taky se samovolně napustila. Vše jsem plnil jen přes hrdlo chladiče.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A profouknul si celý chladící okruh? to by pak vytekl zbytek ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
vezmeš jeden konec hadice a fokneš hubou do okruhu a tím druhým koncem to vyteče
A nefoukej moc,aby nefouklo těsnění pod hlavou
A nefoukej moc,aby nefouklo těsnění pod hlavou
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No, já jsem u auta foukal do expanzky po uzavření chladiče, ale bez výsledku. Mohl jsem fouknout naopak do chladiče, to už jsem nezkoušel. Zkusil jsem nechat běžet motor minutku na volnoběh, rovněž bez výsledku. Tak jsem vypustil co jsem vypustil. U motorky jsem už neexperimentoval. Už jen ji nahnout na stranu opačnou od stojánku (kde je vypoušťák) mi dalo fušku.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Taky bych výhledově vyměnil olej ve vidli SV a dal bych viskozitu 15, prý se to osvědčuje (ale nerad bych dopadl jako Pepe). Neznám přesný objem náplně (někde na netu bylo uvedeno 490 ml do každé), měřit nějakou hladinu by se mi zrovna nechtělo, držel bych se objemu. Vypoušták tam není, samé komplikace.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
na suzukiSV.cz nájdeš dost informáciíí,i servis manuál,ked sa registruješ.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta