Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honzo :wink: jen by to ještě místo toho 600RR vzadu za sedlem chtělo napsat 650SV :P :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To by byla škoda. Vůbec to na Hondu nejede špatně. A oproti klasický F4 je tam vidět sportovnější charakter. Do 6 000 je to hodný,pak jako že se něco trochu děje,v 9000 to začíná slušně táhnout a od 13 000 to hezky zatahá a táhne to až do OMEZOVAČE! :twisted: :lol: :lol: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

No mě to neříkej ale 13000 a omezovač tady moc nezmiňuj :twisted: víš že sem chodí (jezdí) i Vláďa....:)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1790
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Durex píše:Tak juniore,tak sem ti to trochu potunil :lol: :lol: :lol:
Jojo díky :D takhle bych aji uvažoval o tom si ji nechat :lol: :wink:
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak červený začíná teprve v 15 000,takže to mám ještě značnou rezervu :lol: Ale to,kde je omezovač radši psát nebudu :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Durex píše:To by byla škoda. Vůbec to na Hondu nejede špatně. A oproti klasický F4 je tam vidět sportovnější charakter. Do 6 000 je to hodný,pak jako že se něco trochu děje,v 9000 to začíná slušně táhnout a od 13 000 to hezky zatahá a táhne to až do OMEZOVAČE! :twisted: :lol: :lol: :lol:
Strašný, kdo na tomhle může jezdit :roll: , tedy motoricky, vzhledově je pěkná.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Italle,je to sportovní 6-ka dělaná na okruh a proto je to tak postavený a proto to tam taky funguje. Tohle si nekoupí nikdo na cestu kolem světa nebo běžný používání. A pokud ano a nebo se na to tak snaží pohlížet,tak je blázen! Nebo ty by si na MX stroji hodnotil to,že je to hrozný,že je to vysoký že je to točivý,že to hrozně žere a jak na tom může někdo jezdit? To je to samý,jako to vzít opačně a snažit se z cesťáku udělat okruhovku a podivovat se,že mi to tak ve vrchu nejede,že ten podvozek je pořád nějakej měkej a ty brzdy po 6 kolech začínají vadnout ... Prober se už ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

No to se prober...je to motorka schválená pro normální provoz. Ani já si nekupuji motorku na běžné používání (co to je, vlastně?), neřku-li na cestu kolem světa (SV je k vydržení jen taktak do Čáslavi a zpět :lol: ). Na MX stroji jsem nejezdil po silnici (vlastně jo, ale nelegálně) a legálně pak s endury na normálních papírech, kde např. poslední Gas jezdil běžně za 5 L, možná i pod. Po silnici jsem sice najel většinu km, ale byly to vlastně jen přejezdy mezi terénem a mtc tratí. P. Junior určitě jezdí jen z jednoho okruhu na druhý :lol: . Nikdy jsem neměl točáky, SV je nejtočivější stroj, který jsem vlastnil a je to tak akorát a dost. :idea:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Evidentně neprobral,ale opět to je proto,že nemáš tu zkušenost. Protože by si nikdy nemohl napsat to,co si napsal. Sportovní motorky 90 let (Juniorovo CBR) byly neskutečně univerzální. Měly spodek,vršek,dalo se s nima na okruh,do alp i na občasný komínovky a nebo do práce. Dnes,když si koupíš sportovní motorku,tak si kupuješ závodní náčiní s blinkrama a světlama,kde když jedeš 5 km po městě a netaháš plnej plyn,tak umíráš na ruce,protože je na nich veškerá váha ... Ale o tom to je. nemají spodek a jedou pekelně až kolem červenýho pole. Je to prostě stavený za jedním účelem a tam to funguje! Pak ale nemůžu nadávat,že mi ta motorka na kostkách neskutečně skáče jako koza! Když nechci okruhovku,tak si koupím něco se vzpřímenějším posezem a motorem,kterej má úplně jinej průběh! Už to chápeš?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Aha, už to chápu :D ! Někdy, na mojí malé TT, bych potřeboval nějakou tu okruhovku, jináč to není ta zábava 8) .
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A co je běžný ježdění? To je to,co jezdím já resp třeba busa je ideální motorka. Když chceš,tak se dobře svezeš na okruhu,když na ni dáš brašny a tankvak,tak tě proveze evropou ve dvou, v neděli po obědě si dáš orlický s kolenem u země a stejně tak poklidnej výlet po okreskách ... navíc s dobrou spotřebou. Kdežto se sportovní 6-kou jezdíš jen to koleno a na vše ostatní můžeš zapomenout ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To není o tom,jestli je to zábava nebo ne,ale ta motorka je stavěná za jediným účelem a to být rychlá na trati. Nikde sem nepsal,že si svoji TT neužiješ s SV ... Ale s tím CBR by si tam byl o dost rychlejší a o tom to celý je ... Ale to přece neznamená,že by tě jízda na sv neměla bavit. Už sme doma?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Běžné ježdění a ideální motorka :?: Pro mě ta CBR devětdvadevítka. Můžu s ní kamkoliv. Leč drobný rozdíl oproti Buse tam je :) 30 kobylek a Fireblade není pro tandem....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Ideální stroj pro Vláďu by byla busa - jest tak...? :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Figuru na to má. Otázkou je zda-li by se Vláďa líbil Buse :) Náklonnost musí býti vzájemná aby šlo nakláněti :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět