Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Nevím, jsem-li detailista, spíš asi nee, ale semtam si lecčehos všimnu. :idea: Automobilka s bleskem ve znaku asi před rokem zveřejnila fotografie studie (staro)nové Manty a to auto mělo taky obráceně nasazené gumy... :mrgreen:
P.S. Omlouvám se, nejednalo se o Mantu ale o Monzu. Ale ty gumy obráceně jsou. :P
Obrázek
Naposledy upravil(a) Colommbo dne pon úno 16, 2015 19:07, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Návštěvník »

Colommbo píše:... ale semtam si lecčehos všimnu. :idea:
To se hned pozná profík! :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Na motorkách se ale dává přední kolo jakoby obráceně. Je tam tak přímo určen směr otáčení....:idea:
Takže tohle Obrázek je pro jeden směr jízdy....v tomto případě ↓

Ale tady (na skoro mém Accordu :) ) jsou ty sportovní Dunlopy 9000 taky obráceně :? Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Návštěvník »

Colommbo píše:... Ale ty gumy obráceně jsou. :P
No co, mercedesy s děrovanými brzdovými kotouči je mají na pravé straně obráceně vždy: v zájmu úspory totiž vyrábějí pouze levé! :P :twisted: :mrgreen:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Pitris: To tedy čumím...! :shock:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Návštěvník »

Pitris píše:Ale tady (na skoro mém Accordu :) ) jsou ty sportovní Dunlopy 9000 taky obráceně :? Obrázek
Asi nakoupili tam, co já kompletní sadu 4 nových kol: směrové gumy jsem měl obuté tři na pravou stranu a jednu na levou (či naopak, musel bych zkontrolovat "reklamační" fotku). :evil:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Návštěvník píše:Asi nakoupili tam, co já....
Asi ne, toto je (podle stěračů) "cizinec" s pravostranným řízením. Holt blbě :( se dá vobout leckde :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Pitris JUNIOR píše:Ale pokud nechceš, aby stály nějak extrémně moc, tak být tebou bych šel do "cestovnějších" Bridgestone Battlax např.: BT-021 nebo BT-016 viz foto. (ty mám já i Senior) a nemůžeme si stěžovat. Navíc je koupil i Durex na Busu.
Obrázek
nebo si vyber sám dle toho, co preferuješ dle grafu:
Obrázek
Na ty různé Battlaxy se názory dost různí, podle typu, nevyznám se v tom. Hledal jsem spíše obecnou shodu na tom, že pneu jsou dobré. Tu jsem našel u Dunlopek Sportmax. Takže už jen rozhodnu, zda Roadsmart nebo Sportsmart. Díky za rady.
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1793
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Pokuď Dunlop, tak Qalifier :wink:
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Pitris JUNIOR píše:Pokuď Dunlop, tak Qalifier :wink:
Na ty se názory také různí.
Itall

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Itall »

Také bych chtěl, aby guma něco vydržela. Dunlop D220 na zadku není jízdně jistá a po 5500 km ji mám na zákonném limitu. Ještě něco najedu, ale víc než 7000 km nedá. Rozumím, že guma by mohla dobře držet a méně najet nebo moc nelepit a najet více. Nechci, aby obojí bylo na hovno, což v případě D220 tak trochu je.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Colommbo píše:Pitris: To tedy čumím...! :shock:
To nemusíš :lol: Jak již bylo řečeno,je to správně. Ono si představ,že jedeš s motorkou v náklonu po vodě. A ta voda musí jít z kraje do středu pneu. To je drobný rozdíl oproti autu,kde hranu nikdy nejedeš,pokud nemáš v prdeli geošku :lol: :lol: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A co se černé magie týká,tak Itallovi bych žádný vyloženě race gumy nedoporučoval. BT 021 vydrží,ale nemá zas až takovou střechu a je to spíš cestovnější pneu. Osobně bych byl pro BT 016 - dvousměs. Sám je jezdím a přestože to není úplně race guma,tak se nechá jet opravdu hrana a s životností na tom jsou taky obstojně. Na buse vydrží skoro 4000 km a to je co říct :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Durex píše:...si představ,že jedeš s motorkou v náklonu po vodě. A ta voda musí jít z kraje do středu pneu...
Vcelku jednoduché a pochopitelné vysvětlení, děkuju, Jene! :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Nemáš vůbec zač :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět