Nezměnilo-li se cos, tož bych mohl případně koupit a v sobotu dovézt nějaký benzínový VIF, pokud by měl někdo záujem...Pitris píše:Tak něco (před)domluveno je. Kvůli okolostojičnostem to zatím vypadá na 13. a 14.září u Durexe ...
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mám pocit, že ho poptával Durex. Tady v Brně ho je dost, spíš se divím, že není okolo Třebechovic.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo to sem byl já. Tak sem ho viděl na Eurooilce za 280 kč ... Zatím sem zkoušel Vervu,tak sem ho nekupoval. Ale jestli budeš mít někde kolem něj cestu,tak mi ho vzít můžeš
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Speciálně pro Durexe ho tam zavedouPitris píše:Mám pocit, že ho poptával Durex. Tady v Brně ho je dost, spíš se divím, že není okolo Třebechovic.
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex: Tož ti jednu pikslu přivezu, Jene...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Děkuji mnohokrát. Ono totiž všude v okolí na pumpách je jen do ropáků. Do benzínu to tady asi nikdo nejezdí,tak proto ho nevedou. Jste prostě dál brnáci no
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Však já ti jej přivezu z úrodného Polabí...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Gase EC 250 jsem prodal. Starý páprda na tom jezdit může, ale starý a nemocný páprda už si má šetřit kosti... . Kupec si přivezl nějakého machra, co má taky asi Gase a ten prohodil, že jede opravdu dobře. Tak jsem ho asi tak blbě nevyladil . Ale tý práce na začátku... . Takže terénní část mého motoživota se uzavřela. Řeknu vám, ragazzi, bylo to hezké. Moc hezké .
Re: Vyčištění škrtící klapky svépomocí
Durex píše:Pak jsou taky motory,které díky své konstrukci si olej prostě vezmou,ale to neznamená,že jsou špatné a to dolévání k tomu tak nějak patří – navíc neustále obnovuješ alkalickou rezervu oleje,takže to není špatný řešení
Pokud by se jednalo o moderní motory pro běžný provoz a běžné uživatele, pak jsou to sračky .
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění škrtící klapky svépomocí
Tak teď ses třeba dotknul mýho nesmrtelnýho vzducháče v BMW Nebo třeba 20V motor Yamahy Thunderace. Ty motory si prostě čas od času řeknou o trochu oleje,ale jinak jsou nesmrtelný. A teď co je lepší? Nedolívat aby po 60 000 km odešel rozvodový řetěz a nebo dolít pár deci oleje a užívat si nesmrtelnosti ... Navíc každej motor bere olej. Nic nejde 100% utěsnit. Pokud nedolívám litr na 1000 km,tak mi to neva ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Vyčištění škrtící klapky svépomocí
Nesmrtelný (skoro staletý) vzducháč BMW právě není, objektivně vzato, příliš moderní motor. I když tyhle vnitřnosti se dají modernizovat. Vzduchové chlazení se na spotřebě oleje asi podepisuje.
Pokud se týká Yamahy, ano, jak známo: Honda je nejlepší a Yamaha bere olej. Mám za to, že od pětiventilů už ustoupili. Jinak Yamahu uznávám pro jejich progresívní řešení a nápaditost - první zadní centrál, výfuková přívěra do 2T, z poslední doby "obrácený motor" jednoválec 4T, legendární silniční 350 atd.
Pamatuji se, že v r. 2001 jsem kámošovi na jedné terénní tratičce (jé, to byly časy) při oddychu říkal, že motory do terénních motorek se budou stavět sáním dopředu a výfukem dozadu, airfiltr tam, co je benzinová nádrž a nádrž pod sedlem. Že to je logičtější, s nástupem vstřikování na to někdo musí časem přijít a my se toho dožijem. Nebral mě tehdy vážně, když jsem mu to nedávno připomněl, tak si to nepamatoval. Takovou geniální vizi .
Proto mě před pár lety velmi potěšila Yamaha svou novou koncepcí terénních strojů, na kterou jsem už léta čekal .
Pokud se týká Yamahy, ano, jak známo: Honda je nejlepší a Yamaha bere olej. Mám za to, že od pětiventilů už ustoupili. Jinak Yamahu uznávám pro jejich progresívní řešení a nápaditost - první zadní centrál, výfuková přívěra do 2T, z poslední doby "obrácený motor" jednoválec 4T, legendární silniční 350 atd.
Pamatuji se, že v r. 2001 jsem kámošovi na jedné terénní tratičce (jé, to byly časy) při oddychu říkal, že motory do terénních motorek se budou stavět sáním dopředu a výfukem dozadu, airfiltr tam, co je benzinová nádrž a nádrž pod sedlem. Že to je logičtější, s nástupem vstřikování na to někdo musí časem přijít a my se toho dožijem. Nebral mě tehdy vážně, když jsem mu to nedávno připomněl, tak si to nepamatoval. Takovou geniální vizi .
Proto mě před pár lety velmi potěšila Yamaha svou novou koncepcí terénních strojů, na kterou jsem už léta čekal .
Re: Vyčištění škrtící klapky svépomocí
Á jéje, to jsme hezky mimo téma . Co kdyby to Pitris nějak přesunul do motorek?
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak sice staletej,ale když půjdem do důsledku,tak všechny motory jsou staletý i ty s kompresorem Jinak za tohle se platí přes půl mega,takže to nebude úplnej pravěk (koncepčně ano,jako spalovací motor sám) a přesto si to bere běžně olej a lidi to kupujou po kamionech ...
A dovolím si tvrdit,že první centrál měla Jawa a to na pařezu
A taky nesouhlasím,že Honda je nejlepší (promiň Pitrisovic rodino ) a že Yamaha globálně bere olej. Týkalo se to hlavně jejich pětiventilových motorů. A taky si nedovedu vybavit,čím byla jejich 350 tak legendární?
A dovolím si tvrdit,že první centrál měla Jawa a to na pařezu
A taky nesouhlasím,že Honda je nejlepší (promiň Pitrisovic rodino ) a že Yamaha globálně bere olej. Týkalo se to hlavně jejich pětiventilových motorů. A taky si nedovedu vybavit,čím byla jejich 350 tak legendární?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex, Pitrisovcův se neomlouvej ...
Všechny motorky jsou na tom v této době téměř stejně podle mě...
Jen ta Honda je výš
Všechny motorky jsou na tom v této době téměř stejně podle mě...
Jen ta Honda je výš
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16