Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Jsem sice automechanik ale uz nedelam skoro nic.
:lol:
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Já dělám na Gasu všechno. Ono skoro nic není třeba, dobrý stroj. Výměna olejů v převodovce, vidli, vyprat filtr, namazat, občas rozebrat přepákování kyvky a namazat (pakárna), nějaké plasty poladit a nějaké nedodělky z fabriky, seřízení karburátoru, čištění ovládání přívěry. Vyměnit píst. Bylo toho hlavně zpočátku dost, ale nic fatálního. Pak už jen běžná údržba. Je to spolehlivá motorka.
Nechce ji někdo? :D
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

...sem si vzpoměl,měl bys mít na SVs delší převod než já na SV. Tak tomu bylo dříve,nevim jak poslední léta. Tim možná o kousek vyšší topspeed+ plasty.
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Jo, ale měl jsem tam jen chlup přes 10000 rpm a víc nešla. Dá se točit (viz videa na netu) na 10500 i 11000 rpm, s kratším převodem určitě snadněji. Polokapota pomůže dost, silniční moto bez ní jsem nechtěl :idea: . Vstřikování také zlepší průběh, podle mě. A nezanedbatelný je, podle mě, i stav motoru. Říkejte si co chcete, čerstvě zajetý motor jde nejlépe a nový stroj nemá "ojetinářské" odpory. Když jsem to tak vyzkoušel, původně se mi zdál převod krátký a dnes bych delší nechtěl. Aby máša šla za plynem, ona ta 650 zas tak dravostí nepřekypuje. Je to dobrá motorka, už se těším, až se zas svezu :D .
Přední vidle je dost měkká, předpětí jsem dal na doraz, ale chtělo by to ještě. Zadek bych naopak změkčil, ale nechce se mi v tom vrtat, navíc nářadí (je na to spec. klíč) jsem ještě nevyndal, páč to dost dobře nejde. Pracně ho vyndám a už ho tam nikdy zpátky nedám... :?
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

S vulema moc nesouhlasim. Ale ze se kratsi prevod lip vytaco jo.Co se tyka vstrikovani,nevim,na inj jsem nejel. Ale na takove tocky neposilam ani socasnou motku,ani ty predchazejici :-)
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Také ji nechci vytáčet. Ale jednou se to zkusit musí, jasan :idea: .
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Jasne,pri mereni gps jsem byl na 10500,max vykon ve 12 a omezovac ve 13,ale oboje zkouset nebudu,
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Na max. výkon se motor zkusit má 8) . 12000 rpm mi přijde také moc, proto vybírám motory s nižšími otáčkami. Těch 9000 rpm u SV 650 je pro mě maximální maximum :idea: + nějaké přetočení - 10000 rpm a dost.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Me taky staci do 9,ale pri bezne jizde 6. Stroji to vyhovuje,je tak naucen od puvodni majielky,a na muj styl jizdy to vyhovuje. Kdysi jsem mel 5kilo a to chelo tocit porad,jinak prd. Mezi 5 a 6 kama,maly rozdil v objemuale vellky ve vykonu.
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Jo, je dobrá rezerva výkonu, aby se nemuselo pořád točit, ale je to i o typu motoru. Hlavně - motorka je pro mě zábava a sport, přístup úplně jiný, než k autu (to je dopravní prostředek).
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Já mám hodně jízd na moto účelových,těch kochacích je méně.
Proto s sebou vozim i výbavu na nutné opravy a defekty+něco na přežití.
H6 má jeden výfuk vpravo pod sedlem a nalevo,v tom prázdném místě mám 2 chopper rolky s věcma,takře je to symetricky rozležené a vyplnujou prázdné místo pod rámem.
Zadní kufr dávám jen v případě delší cesty,když je potřeba si vézti nepromoky,oblečení,životní věci ...
Sport nikoliv,zábava někdy,relax jak kdy.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Durex »

Italle,nic proti,ale jak mi tedy vysvětlíš,že nový motor na brzdě má výkon xy a zajetý xy+5 koní? To samé spotřeba. U syrovýho motoru xy a zajetý o pár deci méně ... Že by se právě vymezily ty správné vůle a motor jde líp? ... Dle tvé teorie to není možné. Bohužel praxe je jiná ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Itall »

Durex píše:Italle,nic proti,ale jak mi tedy vysvětlíš,že nový motor na brzdě má výkon xy a zajetý xy+5 koní? To samé spotřeba. U syrovýho motoru xy a zajetý o pár deci méně ... Že by se právě vymezily ty správné vůle a motor jde líp? ... Dle tvé teorie to není možné. Bohužel praxe je jiná ...
Ale nojo, už se těším, až budu mít +5k. Vytočím 220 :D . Spotřebu mám 4,3 L a menší už nečekám. Při jízdě do 100 km/h to bylo asi 3,3 L.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Dik Durex ,ja uz to nechtel resit.
Vlado,dyk toto plati i prevodech,vseobecne,nejen auto moto
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motoaku a motorky všeobecně

Příspěvek od Pedro »

ale bud spokojen,tvojich 211 tacho jsem nevidel ani na yt.
Odpovědět