presne tak.. a osobne mám za to, že bežné civilné rady Millers olejov nebudú o nič moc lepšie-kvalitnejšie, než iné bežné zavedené značkyPitris píše:: ..buď si jistý že pro motor by bylo lepší dát třeba o půlku levnější Sunoco po 5-ti tkm než tam nechat 10tkm milera....
MOL 5w-60?
Moderátor: Colommbo
Re: MOL 5w-60?
Re: MOL 5w-60?
Nesmíš to brát podle motorek bez objemnějšího katu.Durex píše:Co vím já,tak střílí obě varianty. Jak chudá,tak i extrémně bohatá...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOL 5w-60?
Jo to je pravda Třeba u WRC to bude ta bohatá,ale tam nebude ten kat
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: MOL 5w-60?
Kat uz davno nebude funkcny takze skor bohata zmes
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: MOL 5w-60?
To uz je docela perverze, i tech 10 000 me prijde extremne kratka doba.Pitris píše:No odpověděl si jen napůl že je to 1.8 Mazda ale litrový výkon, a kolik najedeš v ostrém tempu si nenapsal Zato toto je perlaa ani nevíš jak daleko si od pravdy, protože i "plná" syntetika (když Ti na tom tak záleží) může být kaput i po 2tkm.... A buď si jistý že pro motor by bylo lepší dát třeba o půlku levnější Sunoco po 5-ti tkm než tam nechat 10tkm milera....evlo píše:....vsak plna syntetika téměř nedegraduje, ne?
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOL 5w-60?
Na základě čeho tak usuzuješ? Někdy ten olej můžeš usmažit i za 30 km a v normálním provozu,což se povedlo mé známé ... Nicméně proč si myslíš,že 10 000 je málo. Já to vidím jako optimum. Jsou lidi,co jezdí na okruhu a ten olej mění třeba po 1000 km ...Je to moc,nebo málo?
A třeba kdyby sis nechal udělat rozbor oleje,tak by si třeba byl překvapen,jak rychle ti ve tvém autě degraduje a už po kolika km je hotovej ...
A třeba kdyby sis nechal udělat rozbor oleje,tak by si třeba byl překvapen,jak rychle ti ve tvém autě degraduje a už po kolika km je hotovej ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: MOL 5w-60?
Pitris píše:No odpověděl si jen napůl že je to 1.8 Mazda ale litrový výkon, a kolik km najedeš v ostrém tempu si nenapsal Zato toto je perla
evlo píše:....vsak plna syntetika téměř nedegraduje, ne?
Pitris píše:ani nevíš jak daleko si od pravdy, protože i "plná" syntetika (když Ti na tom tak záleží) může být kaput i po 2tkm....
Víš co příteli ? Pokud na to máš tento názor a ani navíc nejsi schopen odpovědět na otázky která jsou docela podstatné při výběru "race"oleje, tak se můžeš zeptat třeba na lampárně. A olej si tam klidně nechej 50tkm - když dáš "plnou" která nedegraduje Ale hlavně a především si tam dej superolej....evlo píše:To uz je docela perverze, i tech 10 000 me prijde extremne kratka doba.
....protože ten vydrží aspoň o kilometr vícevlo píše:....Neni duvod nekoupit super drahy olej, proste to je ten nejmensi naklad.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ale pokud by ti někdy náhodou začalo jít o motor a o jeho dobrou ochranu, tak....
A pak si třeba můžeš přečíst něco o opotřebení oleje studenými starty, vysokou teplotou a palivem....Pitris píše:si buď jistý že pro motor by bylo lepší dávat třeba o půlku levnější Sunoco po 5-ti tkm než tam nechat 10tkm milera....
Ano. 10tkm interval by stačil na ty studené starty, ale ještě k tomu i na závodní podmínky a možná i na bohatou směs je to už MOC
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: MOL 5w-60?
Nerozumiem na kieho bo*ha sa tu niektorí dožadujú rady.. ak tak či tak, majú od začiatku svoju teóriu a pravdu a radu vlastne ani nechcú, len potvrdenie svojich teórii a domnienok.. to je tak trochu mrhanie časom a snahou druhých
Re: MOL 5w-60?
este som zabudol dodat ze tento olej je PAO+Ester a to minimalne 75% zvysok su aditiva
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: MOL 5w-60?
Jestli má ten MOL základový olej PAO jsem nehledal ale esterové složky nebude víc jak 10% bo pak by to mohlo vést k problémům se slučitelností oleje a různých plastových a pryžových těsnění a hadiček.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF