Mogul Moto

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Tohle bude asi nejvíc zajímat Pitrise,ale třeba i ostatní.
Paramo přišlo s řadou motoolejů jak pro 2T,ale hlavně pro 4T ve viskozitách 5W40, 10W40 a poslední pro mě moc nepochopitelnou 15W40. Další co mě zaráží je API SM!
http://www.mogul.cz/produkty/KatalogPro ... skupina=75
Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Tirika

Příspěvek od Tirika »

Možná,že ta 15W40 bude už pro olítanější motorky s většíma vůlema,ostatně v nabídce jí má i Mobil :)
Nebo možná pro teplejší klima....


http://www.mobil.com/Australia-English/ ... er_4T.aspx
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Tam bych pak použil 15W50 nebo 20W50. Mimochodem tuto viskozitu bych uvítal bez aditivace pro mokrou spojku s min. API SG pro motory HD a BMW. Stávající M8AD je jen API SE
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Příspěvek od Itall »

Je tomu tak, že Mogul TSF pro 2T motory má svůj podstatně levnější zahrádkářský ekvivalent - Mogul Alfa 2T?
Pavko

mogul Moto

Příspěvek od Pavko »

Mám uz odskoušený mogul moto 2t a muzu rict motor snim bezel dobre a prý je esterak
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..celkom nerozumiem tomu API SM to trocha pos.ali degradovať moto olej koli eko norme je nie najlepší napad
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Bohužel - API SM a emise "vleze" všude. Dovolím si citovat z http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=moto_4t
:arrow: Pro řadu čtenářů bude asi překvapením, že nejvyšší výkonový standard podle API pro motocyklové motory byl donedávna SG. Oleje s klasifikací vyšší než SG jsou totiž orientovány na parametry úspory paliva a lehkoběžnosti v automobilových motorech a pro použití v motocyklových agregátech nejsou většinou vhodné. Posuzování výkonnosti motocyklového oleje laickým uživatelem podle klasifikace API není reálné, protože v podstatě všechny produkty zmíněnou třídu SG (někdy i vyšší) splňují. To ovšem rozhodně neznamená, že každý olej splňující API SG či vyšší je vhodný pro mazání motocyklů! :arrow:
:arrow: V roce 1999 vešla zásluhou tzv. Velké čtyřky (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha) v platnost nová specifikace JASO pro hodnocení olejů pro čtyřdobé motory motocyklů. Důležitou součástí testovacích procedur podle této normy je právě test tření na mokré spojce. Zatím jsou platné dvě třídy dle JASO - MA a MB. :arrow:

Je fakt, že už jsem viděl 4T motooleje API SJ i SL, ale SM ještě ne - holt pokrok :oops:
P.S. Proti Mogulu nemám vůbec nic, v autech oleje 0w, 5w a 10w této značky jsou :wink: , ale já do své motorky nedám asi nic jiného, než esterový Motul 7100 10w40....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
hju

Příspěvek od hju »

no asi to nebude tak překvapivé protože s moto řadou už začal orlen a má dokonce yamahácké požehnání , tak vzhledem k propojenosti těchto firem to byla jenom otázka času.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Dovolím si doplnit Pitrise:
JASO MA je rozděleno na JASO MA; JASO MA1 a JASO MA2. Je to proto, protože JASO MA mělo tak široké hranice, že jí plnil skoro každý olej s prstem v nose. Proto došlo k zúžení tolerancí a proto tyto 3 třídy. Jsou oleje, které v roce 99 plnily JASO MA a i po vstoupení normy MA2 ji plní. Jsou ale oleje, které jsou jen MA a MA2 nikdy nedosáhnou
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Tak když jsem se podíval na Orlen, a našel 10W40 s API SM, tak mi to už asi docvaklo - stejně jak poznamenal hju ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Dovolím si doplnit Durexe: Rozdělení / zpřísnění normy JASO
http://www.fuchs-oil.cz/index.php/autom ... -jaso.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Na minulé mašině jsem měl 37 000 km a dával 20w-50 motul JASO MA. Spokojenost. Na té co mám terazky a asi,no určitě,si ji nechám dlouho,bo byla vždy moje vysněná,ho dám na jaře taky. A to prosim,moc na zimu neodstavuju. Jakmile dovolí počasí,sucho,vyrazim někam.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Teď mě napadlo, když jsme tu já a mastnák zmínili "svůj" motoolej - Durexi, co Ty v Hayabuse?
Ještě doplním, že mladej má v CBR-ku 125 Castrol Power 1 Racing 4T 10w50, otec ve VFR-ku Motul 5100 10w40 (dřív Repsol Moto Sintético 4T 10w40), a brácha v Suzuki Bandit 600 Motul 5100 10w50..... A co jiní "moto"kolegové?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

:D No já momentálně jezdím ELF Moto 4 HP Eco ve viskozitě 10W40. Je to z toho důvodu, že k němu mám přístup a mám ho za snový peníze. Před 3-ma rokama jsem jezdil Motorex. Výbornej olej. Taky Castrol 10W40 GPS - na můj vkus až moc dlouho zůstal čistej - cca 4000 km! Zato Repsol Syntetico 10W40 přišel o hnědou barvu po 500 km.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Dík, já ještě doplním, že bratranec v Rakousku má ve své Kawasaki Ninja ZX-9R Motorex Top Speed 4T 10W/40, a kolega v práci v Hornetu 600 používá Sunoco 4T GP Competition 5w40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět