Mogul Moto

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Nemáš zač. Uvidíš. Přinejhorším bude zkušenost zaplacená jednou výměnou navíc ... Každopádně dej pak vědět. Jinak ty oleje,co jsem psal,tak jsou opravdu dobrý a viděl jsem motory,které na ně maj najeto přes 60 000 km a opravdu v pohodě. Z hlediska hlučnosti a viskozity mi přišel nejlepší ten motorex. Navíc pixlsa s hayabusou musí být pro hayu to nejlepší :lol: Ale jak sem řekl. Už několik sezón jezdím Elf a jsou to fakt dobré oleje za dobrou cenu. Posuzuji čistící schopnosti a více méně hlučnost. Opotřebení nebo jiná kritéria nejsem schopen ve svých podmínkách objektivně zhodnotit. Ale pořád ty motory šlapou jako divý :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Pedro »

No jo člověče,Mogul SM,to jsem nějak přehlíd....
:roll:
No uvidim co s tim,ale asi nutno řešit dříve. Jezdim i v těchto teplotách,tak bych měl asi zimní,né? :)
včera v noci když jsem startoval,bylo +2.
A jsem na 6tis. km i když mojim stylem asi olej na konci života nebude.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Pitris »

Na úplným "konci života" asi ještě nebude, ale třeba právě proto, že jezdíš celoročně a ty starty při teplotě kolem nuly mu dávají "zabrat", bych ho už vyměnil. I když to moc netočíš, a jezdíš "pianko".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Pedro »

Nějak nebyl letos čas. Nikdy jsem neměl v moto olej déle jak cca 4tis. (auto 5)
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Trochu oživím toto téma :lol:
Mám velký dilema. Další výměna v bramboře. Jen připomenu. Vzducháč,boxer,1150 ccm,90 koní - takže sráč :lol: Momentálně je tam Eneos 20w50,ale přemýšlím o Divinolu 20w50. Dávám odkaz na tech. listy. Pro co by ste se rozhodli? Cena nehraje roli - rozdíl 10 kč na litru ...
Eneos:
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5269,d.bGQ
Divinol:
http://www.eshop-rychle.cz/fotky3039/fo ... L49632.jpg
A teď babo raď. Líbí se mi u Divinolu vyžší viskozita za tepla ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jipocar

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Jipocar »

Nechces kouknout na Millerse ZSS 20w50??
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Pedro »

Používal jsem Motul 20w-50. Pokud ti neva,že píšou MINERÁL... :mrgreen:
170kč/L.
A je do vzduchovek určenej.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Ten Miller:
VÝKONOVÝ PROFIL:
API SG/SH/SJ

CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 20w50
Hustota při 15°C: 0.888
Kinematická viskozita při 100°C: 18.1 cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 157 cSt
Viskozitní index: 128
Bod skápnutí: <-15 °C
Bod vzplanutí: >200 °C
Viskozita při studeném startu -15oC (CCS): 7, 000cP

Tím bych si nepomohl,krom zvýšenou cenou a to 250 kč za litr. Ten Divinol je za 110 kč/litr a eneos za 127 kč. Oba jsou lepší,než ten motul ... Jen se nemůžu rozhodnout mezi nima ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Pedro »

Hm,dobrá cena.
:wink:
Takové já nemám. Jinak bych ho,je,jezdil i ve své moto. Nejen ve své ...
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Tak je to jen pro vzducháče. Do vodníků bych to necpal. To už je moc,hlavně ta spodní 20-ka ... Ale do vzducháčů jako HD,BMW, Guzzi úplně ideální. Tím,že není tak širokorozsahový,bude víc stabilní. Ten divinol se mi líbí víc,že je krom benzínu i do výkoných naftových motorů (i když podle specifikace je to skoro stejný jak ten eneos ... API SJ/CF/CF-4; ACEA A3-02/B3-98/E2-96 Teď jsem jezdil ten eneos,tak zkusím Divinol a uvidím,jak se projeví o 1 cst při 100 st. celsia víc na spotřebě oleje :)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Itall »

Do vodníka SV je možno od 10W-30 do 20W-50. Doporučeno 10W-40. Spíš by mě zajímalo, co vyšší viskozita udělá za studena na spojce. Tyhle větší motory asi slepenou spojku "utrhnou" bez potíží.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Neudělá to vůbec nic. Oddělená náplň ... :lol: :wink: resp v mým případě suchá spojka :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Itall »

No, já jsem myslel u SV nebo podobných.
Helemese, oddělená náplň :wink: , asi ňákej dobrej oddíl... :D
Mě by oddělená náplň vyhovovala. Když jsem poprvé slyšel, že tyhle velké motorky mají často náplň společnou, tak jsem :shock: :shock: :shock: skoro nevěřil :| . Na suchou spojku bych moc nesázel, ale zas - je to skoro auto, tak proč ne... 8)
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Durex »

Proč by si nesázel? Bežně vydrží přes 100 000 km. To se ti zdá málo? :lol: Vydrží úplně stejně,jako mokrá,která je naopak háklivější na olej Jaso MA ..

To báwo je stavěný jako auto. Suchá spojka,převodovka zvlášť,boxer,kardan,altík pohání řemen z kliky, startér je jako ze škodovky ...

Viskozita oleje nemá vliv na lepení spojky. Důležitá je norma JASO MA a pokud to má MA2,tak se není čeho obávat ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mogul Moto

Příspěvek od Pitris »

to Durex: Divinol jako německá značka patřící pod Zeller+Gmelin není špatná volba, leč v tomto případě bych já dal přednost Eneosu patřící japonskému Nippon-oilu....
....ale jestli Ti jde o vysokou viskozitu při 100°C, běž do (Tebou na motovlákně zmíněného) Elfu 20w60
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět