MOGUL 5W-40 EXTREME vs. MOGUL 5W-40 RACING
Moderátor: Colommbo
to miloss: Smíchat je můžeš, ale na celý interval se to nedělá..... Sice jsou navenek stejné, ale může tam být mírně rozdílná aditivace. Motor sice nezadřeš, ale olej má i další funkce v motoru, a tam si to "sednout nemusí". A ta úspora při koupi Parama oproti Mogulu nebude na dvou litrech asi nikterak podstatná.....
Já bych teď dokoupil 2litry Extreme, a příště klidně 3litry toho Trysku.
A 2,8litru - tipnul bych to na HTP ??
Já bych teď dokoupil 2litry Extreme, a příště klidně 3litry toho Trysku.
A 2,8litru - tipnul bych to na HTP ??
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen píše:.....alebo lepsie kupiť nejaku 10w-40 cele balenie a pouzit to....
Já bych spíše napsal: Tu 10W-40 do HTP raději NE.skodovkar píše:Tu 10W-40 do HTP NE.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
10w není vhodná do motorů HTP při studených / mrazivých startech, protože kvůli nedobře konstrukčně udělanému napínáku rozvodů hrozí s "hustým" olejem "přeskočení. Kdo ale v zimě nejezdí nebo má garáž, použít ho může. "Padesátka" je vhodná v tomto motoru zase při dlouhých jízdách, neboť je v tomto motoru olej při těchto jízdách HODNĚ teplotně namáhán.
Ale Q8 10w50 - motory VW vyžadují oleje s normami VW. Konkrétně HTP VW 500.00 nebo 501.01 nebo (nejlépe) 502.00 ("longlife" 503.01 - to raději NE) - a tato Q8 10w50 ji nemá.
Jestli jezdíš celoročně, a ne dlouhé jízdy, třída 5w40 je dobrá, a v ní je olejů 502.00 spousta.
Ale Q8 10w50 - motory VW vyžadují oleje s normami VW. Konkrétně HTP VW 500.00 nebo 501.01 nebo (nejlépe) 502.00 ("longlife" 503.01 - to raději NE) - a tato Q8 10w50 ji nemá.
Jestli jezdíš celoročně, a ne dlouhé jízdy, třída 5w40 je dobrá, a v ní je olejů 502.00 spousta.
Naposledy upravil(a) Pitris dne pon dub 16, 2012 18:10, celkem upraveno 2 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ano, 5w50 je pro tento motor ideální teplotní rozsah, ale za prvé: "pětsetdvojku" jich moc nemá (jen Millers oils a snad Mogul - a Liqui Moly, ten ale u nás asi není), a za druhé: na ne dlouhé jízdy stačí "čtyřicítka". Ale je fakt, že - aspoň - VW500.00 v 5w50 plní i třeba Divinol nebo Sunoco.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF