Mobil 1 New Life 0W-40
Moderátor: Colommbo
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Čeština je nesmírně bohatá. V závěru akčního filmu Tváří v tvář, kdy Cage zabíjí Travoltu, na něj ze všech sil zařve "chcípni!!". V originálu se to omezilo na suché "die!!".
Čeština dokáže báječně vystihnout jemné rozdíly a mít přesně padnoucí výrazy i tam, kde je angličtina běžně obyčejná.
Čeština dokáže báječně vystihnout jemné rozdíly a mít přesně padnoucí výrazy i tam, kde je angličtina běžně obyčejná.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
No myslim že těch 8000 bude max,jak se znám. Přeci jen chci aby toto účelové vozítko pár let vydrželo,tedy co se motoru týká.Jezevcik píše:Já Tě nepoznávám. Ještě nějaký čas a připustíš si myšlenku na Hi-Lux s D-4 D a završíš to dieselovým Royal Enfield.Pedro píše: A nechám ho tam k 8-10 000km
Děláš mi radost, chlapče ☺
Ostatní ponechám bez komentáře
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
to TOM: netvrdím že mé vysvělení toho na co si se ptal je správné, ale já to beru tak, že Mobil1 tím, že když uvede API SJ,SL,SM,SN/CF, tak říká že je zpětně kompatibilní se staršími normami a že ho může použít i ten, komu starší serviska předepisuje třeba ještě jen to API SJ.
A to, že "SJ a SL ještě maže a SM a SN je už pro emise" a stejně je on uvádí všechny si vysvětluji tak, že už obsahuje novější aditiva, která "zvládnou" už jak SJ a SL, tak i SM a SN.
Ono tohle možná "nedorozumění" stejně vzniklo až příchodem toho NewLife - předešlá řada Protection Formula uváděla "jen" SJ,SL/CF....
A to, že "SJ a SL ještě maže a SM a SN je už pro emise" a stejně je on uvádí všechny si vysvětluji tak, že už obsahuje novější aditiva, která "zvládnou" už jak SJ a SL, tak i SM a SN.
Ono tohle možná "nedorozumění" stejně vzniklo až příchodem toho NewLife - předešlá řada Protection Formula uváděla "jen" SJ,SL/CF....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Už má nové balení co jsem se dozvěděl v Lubstaru
..... "Vámi zakoupený olej je ještě původní balení ( 4l). Nyní se na českém trhu prodává v balení 5L a má nový design"....
..... "Vámi zakoupený olej je ještě původní balení ( 4l). Nyní se na českém trhu prodává v balení 5L a má nový design"....
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Zdravim, prave jsem vyzvedl objednavku na Mobil 1 New Life 0W-40 4L
Na obalu ale zadne New Life neni. Je tam jenom Mobil 1 FS 0W-40 Gasoline & Diesel - Keeps Engines Performing Like New.
MADE 19/12/16
Prodejce rikal, ze je to cerstve poslany olej z nemeckeho skladu a je to to, co dostali, kdyz objednali New Life. Na uctence je New Life.
Na 1L baleni uz to New Life bylo.
Ted nevim, jestli mam ten puvodni starsi olej, ktery byl nahrazen novym New Life a jestli ho musu pouzit pro benzin Opel, protoze FS nema na obalu GM-LL-A-025 normu. Je tam jenom to co je tady:
http://pds.mobil.com/USA-English/Lubes/ ... 0W-40.aspx
Diky
Na obalu ale zadne New Life neni. Je tam jenom Mobil 1 FS 0W-40 Gasoline & Diesel - Keeps Engines Performing Like New.
MADE 19/12/16
Prodejce rikal, ze je to cerstve poslany olej z nemeckeho skladu a je to to, co dostali, kdyz objednali New Life. Na uctence je New Life.
Na 1L baleni uz to New Life bylo.
Ted nevim, jestli mam ten puvodni starsi olej, ktery byl nahrazen novym New Life a jestli ho musu pouzit pro benzin Opel, protoze FS nema na obalu GM-LL-A-025 normu. Je tam jenom to co je tady:
http://pds.mobil.com/USA-English/Lubes/ ... 0W-40.aspx
Diky
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Řekl bych že bez obav můžeš.Olejnick píše:....jestli ho musu pouzit pro benzin Opel....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Richtig!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Tak jsem dostal zajimavou odpoved z Exxonu.
Volny preklad: "!!!novy vyrobek!!! Mobil 1 FS 0W-40 nesplnuje normu GM-LL-025, ale stale by melo jit sehnat Mobil 1 New Life 0W-40 na trhu, ale bude postupne stazen"
Nechapu, ze v 2016 zacnou prodavat neco co nemaji ani na svem webu (odkaz nahore je z USA webu) - dival jsem se na britsky a nemecky web. CZ/SK nefungoval.
Volny preklad: "!!!novy vyrobek!!! Mobil 1 FS 0W-40 nesplnuje normu GM-LL-025, ale stale by melo jit sehnat Mobil 1 New Life 0W-40 na trhu, ale bude postupne stazen"
Nechapu, ze v 2016 zacnou prodavat neco co nemaji ani na svem webu (odkaz nahore je z USA webu) - dival jsem se na britsky a nemecky web. CZ/SK nefungoval.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Není to tento ?
http://www.mobil1.de/produkte/fs-0w-40. ... ionen#tabs
Jádro pudla může být v tom, že už se výrobci olejů naučili dělat oleje 0w-30 a 0w-40 ACEA A3 na bázi hydrokrakovaného základu. Ještě před pár lety se to neumělo a "0W" bylo zárukou plně syntetického základového oleje. Nyní, když mohou použít levnější základový olej, tak tak činí a na trh hrnou nové produkty.
http://www.mobil1.de/produkte/fs-0w-40. ... ionen#tabs
Jádro pudla může být v tom, že už se výrobci olejů naučili dělat oleje 0w-30 a 0w-40 ACEA A3 na bázi hydrokrakovaného základu. Ještě před pár lety se to neumělo a "0W" bylo zárukou plně syntetického základového oleje. Nyní, když mohou použít levnější základový olej, tak tak činí a na trh hrnou nové produkty.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Ta nula,je v Cehunsku fakt nutna...
Jako ze ,,0,, uz je mozna z HK? Zajimave.
Jako ze ,,0,, uz je mozna z HK? Zajimave.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Jo to je ten olej. Jeste pre 2 dny to tam nebylo, pokud jsem se dobre dival, proto jsem jim psal. Prodejce tvrdil, ze to je New Life a neni.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Lubstar uz FS 0w40 nabizi taky.
Takze konec Mobilu new life?
Takze konec Mobilu new life?
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Se z všelijakých norem stejně jednou posereme... Tedy ne všichni, ale naprostá většina zcela jistě. Lidi dneska koukají hlavně na normy, zhlouplí systémem a světem samotným a namnoze naočkováni zasraným koncernem. O jaký oplí (benzínový ) motor se jedná, to je nějaká přímovstřiková křehotinka...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
1.4T 103kw 2011
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Bohužel je to tak. Dokladem je Ravenol který nabízí 0w-30 A3 ve dvou provedení a jedno z nich má v názvu hydrocrack a o druhém tvrdí, že je plně syntetický. Rozdíl je v chování při extrémních mrazech (pour point a viskozita při -40), kde ten hydrokrakovaný olej má podobné parametry jako mnohé inovované oleje 0w-xx od Totalu nebo Mobilu1.Pedro píše:Jako ze ,,0,, uz je mozna z HK? Zajimave.
Při přechodu z plně syntetického Total Quartz Energy 9000 0w-30 A3/B4 API SL (pour point -54 st. C) na inovovaný (a levnější - zřejmě na hydrokrakované bázi) Total Quartz Energy 9000 0w-30 A3/B4 API SL (pour point -45 st. C) se zvýšil úbytek oleje odparem natolik, že při 15 000 km bylo nutné olej dolít, což jsem za předchozích 100 000 km ujetých na oleje 0w-30 acea A3 (Total a před tím Fuchs) nemusel ani jednou.
Původní Total rovněž plnil normu GM, inovovaný už ji neplní. Ostaní parametry zůstaly stejné.
Datasheet původního Totalu (byl identický s Elf Excelium 0w-30): http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 2/5814.pdf
Datasheet inovovaného Totalu: http://www4.total.fr/asia-oceania/austr ... 200114.pdf