Mobil 1 New Life 0W-40

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
adosM

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od adosM »

Hmmm jak vidím, tak dobré poctivé oleje vymýrají díky po.... eko blbcům. Hlavně že firmy pouští do ovzduší miliony škodlivých látek...New life 0w40 kinematiská viskozita 13.5 a nový FS 0w40 12.9 ? Ptám se proč ? Proč tam nenapíší 0w30....To už nemá s 40w nic společného.. Ženou to do vodiček. Seru na ně !!!
Ještě že je pár dobrých olejů...Ale fakt pár. 5w50 yacco a 5w50 sunoco. Někdo chce estery a pao a někdo ne.
TOM
Příspěvky: 39
Registrován: čtv črc 16, 2015 9:00

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od TOM »

adosM: Já jezdím s Mogul Extreme Sport 5W-50 a zatím jsem maximálně spokojen, takže ho měnit nebudu. Jen ta cena může někoho bolet...
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Pedro »

Je jich dost,staci pohledat a nepodlehat negativistum. Nedavno jsem koupil Valvo 10-40 All Clim,SL origo NL,94kc.
Jenze to je moc levny,pro nekoho,tudiz malo kvalitni. To same ELF,France.
Proc stahovat az se ucho z lesa pomoci.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Pedro »

Jo,MEx 5-50 je extra liga. Taky jsem ho mel. Jenze ja menim jaro-podzim se smesnyma najezdama a fakt se mi nevyplati.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Colommbo »

V milovaném vlákně Sunoco jsem nedávno zmínil, že bych mooožná příště zkusil Mobil1 0W40. Další výměna by připadala v úvahu zhruba na přelomu roků a tož mám vpodstatě dvě možnosti - buď si pro sichr u dodavatele objednat olej už včil nebo se na to vy... a počkat popř. pak koupit něco jiného, v neposlední řadě zůstat věrný stávajícímu 5W50. Mno, asi hned tak neusnu... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Pedro »

Muzes si koupit 5-50 Paovku a Esterku za 280-300 k/L Jakovleva :wink: :D
Pandora
Příspěvky: 556
Registrován: ned srp 30, 2015 14:32

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Pandora »

Ja si jiz objednal new life, uvidim postrehy.
Naposledy upravil(a) Pandora dne ned čer 04, 2017 19:34, celkem upraveno 1 x.
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Shi »

Pedro píše:A na co taky,,nulovy,, oleje Cesku.
Mate stesti,ze nebydlite v severskych zemich. Co by jste tam asi pouzili...?
Stejně jako místní bych použil oleje 0w navíc s velmi nízkým bodem skápnutí a do auta bych si domontoval předehřívání. Třeba Ravenol nabízí šest různých olejů 0w-30 s bodem skápnutí od -60 do -39 stupňů Celsia. Pokud je venku -40, tak nebude jedno jaký olej je uvnitř.

Nulový oleje mají v ČR svůj smysl pro lidi, kteří jezdí převážně krátké trasy a kteří parkují venku.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Pedro »

No dekuji za osvetleni.
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od bjukemen »

Parkoval som vonku a aj startoval s 10w-40 pri - 22°C
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Shi »

bjukemen píše:Parkoval som vonku a aj startoval s 10w-40 pri - 22°C
No to já taky, ale motor u toho nezněl úplně šťastně.
Dnes mám auto, které má najeto 140 000km a velmi nerad bych se jej zbavoval, proto olej volím podle toho jak je auto používáno. Nemyslím si, že by s olejem 0w-30 ACEA A3 motor nějak trpěl, když bylo povoleno i 0w-20 ACEA A1. Na oleje 0w-30 A3 najelo auto víc než 120 000km. Motor olej nežere, tj pro nájezd do 15 000 km není potřeba olej ani jednou dolévat (za 15 000 km hladina oleje klesne o méně než 3/4 litru). Olej byl měněn v průměru po 12 000 km, interval předepsaný výrobcem je 20 000 km.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Pitris »

Ano, cokoliv v A3 je lepší jako i "superoil" A1/A5, ale v "letných horúčavách" tomu motoru s 0w30 nejlíp nebude. A já mám v 220-ti tkm úbytek oleje na měrce po "letních" 10-ti tkm s olejem 10w40 tak 2-3mm na měrce.... Ani nedávám psaných 4 a půl litru - stačí čtyřlitrovka.
Civic si něco oleje po čtvrt mega vzal, ale zřejmě proto že minulý majitel s ním v Liberci jezdil od nova celoročně po městě s 15w40 :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Colommbo »

Pitris píše:...Ani nedávám psaných 4 a půl litru - stačí čtyřlitrovka...
Do plna mám pět a třičtvrtě litru a při nedávné výměně jsem taky vlil jen pětilitrový kanystr, k tomu teda tři deci nějakého sajrajtu od Wynn's, aby toho bylo trošku víc... Na měrce to ukazuje lehce nad půlkou a zůstane-li spotřeba oleje na stávající úrovni, mělo/mohlo by to 10tis.km vydržet... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Shi »

Pitris píše:Ano, cokoliv v A3 je lepší jako i "superoil" A1/A5, ale v "letných horúčavách" tomu motoru s 0w30 nejlíp nebude.
Po tom všem, co jsem o olejích přečetl, si nemyslím, že je to až tak jedoduché.

Otřesně nestrukturovaný text na níže odkazovaném blogu sice beru lehce s rezervou, ale jinak souhlasím s tím, co autor píše:
"Hustší oleje neznamenají automaticky lepší ochranu proti opotřebení než řidší oleje, jak někteří lidé se mylně domnívají. Rozsáhlé „dynamické testování opotřebení při zatížení“ přibližně 200 motorových olejů, ukázalo, že základový olej a jeho aditiva „jako celek“, s primárním důrazem na aditivační balíček, který obsahuje extrémní protiotěrové přísady, je to, co určuje schopnost oleje chránti proti opotřebení, nikoli jeho viskozita. Ve skutečnosti, data z testů ukázala, že některé 5W20 oleje mohou poskytnout vynikající ochranu proti opotřebení s únosností olejového filmu více než 120 000 psi (pevnost / odolnost proti smyku), zatímco některé 15W50 oleje poskytují nedostatečnou ochranu proti opotřebení s méně než 60 000 psi. Takže, nepoužívejte hustší olej jen kvůli předpokládu, že ten bude poskytovat lepší ochranu proti opotřebení pro naše motory, protože to prostě není pravda."
https://540ratblog.wordpress.com/2013/0 ... t-ranking/
Překlad: Google translator + mírná dopomoc
(psi = libra na čtvereční palec)
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Mobil 1 New Life 0W-40

Příspěvek od Pedro »

Mas i nemas pravdu.
Vycteno,jo,je to info. Delals resp. dostavals nekdy info ze zkusebny,co funguje jako primar pro motory C D?
Proc oleje 0-16,20,30 a pod.,jsou o dost drazsi nez 5-30,40-10-40,atd? Ne proto,aby to mazly v zime,ale za horka!!!!,
Odpovědět