Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Millers Oils

Příspěvek od PavelRS »

Zdravím Vás, lidi.

Pročetl jsem celý tento topic, docela vyčerpávající :D

Chtěl bych se Vás pro jistotu zeptat, zda můžu s klidem použít olej Millers CFS 5W-40 i přesto, že neplní normu VW 502.00 do motoru 1.8T AUQ v Octavii RS.

Auto jsem si přivezl z Německa, kde samozřejmě jezdila na 5W-30 a longlife interval. Následoval tedy výplach motoru a přechod na pevný interval 5W-40, Shell Helix HX8.

Najeto mám od výměny 2500 Km, po novém roce mám v plánu sundat olejovou vanu, vyčistit sací koš a pak dát znovu novou náplň a chtěl bych dát CFS 5W-40 od Millera, jenom bych rád věděl, o někoho z Vás zda nevadí tedy, že tento olej normy nemá, nicméně vzhledem k určení toho oleje i toho, co jsem o něm četl, to asi vadit nebude. Nicméně raději se ptám :)

Výměny plánujo po cca 8 tisících km. Nevím zda bych používal CFS stále, a zkusit jej chci.

Předem díky za rady.. :)
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1861
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od BigBang »

není se čeho bát :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

PavelRS píše:....samozřejmě jezdila na 5W-30 a longlife interval. Následoval tedy výplach motoru a přechod na pevný interval
Snad nebude ještě pozdě; přechod na ne"LL" je O.K. Stejně jako olej CFS, který normu VW502 nejen splňuje, ale s největší pravděpodobností i dalece převyšuje.... A výměna po 8tkm, když budeš RSkoníkům dávat hodně pít je taky :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Máchal

Re: Millers Oils

Příspěvek od Máchal »

Vyčistit koš po LL intervalech je u 1.8T základ :wink: Jinač i Sunoco 5W50 poslouží v 1.8T dobře :oops: :wink:
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Millers Oils

Příspěvek od PavelRS »

Zdravím. :)

Díky za rady, pánové :)

Koupil jsem ročník 2004. Našel jsem jej na mobile.de. Tak jsme se s mým nevlastním otcem vydali na výlet i s károu a pořídili jsme. Po prvním majiteli (Německém majiteli :) )v Bosch car service. Najeto skutečných 130 tisíc km. Už v inzerátu to inzeroval a trošku jsem pochyboval ale interiér a ostatní věci na to skutečně vypadají. K tomu krom střešního okna a navigace top výbava, ESP, výhřev sedaček, tempomat, parkovací senzory atd.. :) Červená. :)

A myslím, že pozdě snad nebude. :) Olej se podle servisky měnil po cca 18 tisících km, není to ideál, ale ale není to zase 30 tisíc km. Já ty LL intervaly nechápu, ale to je jedno. :)

Na proplach jsem použil BG Care výplach, už jsem to použil ve Felicii a vše ok :) Olej černý nebyl, ale po aplikaci samozřejmě ano.

Ve Feldě měníme po 10t km. Ale u RS jsem právě ještě přemýšlel, že bych, než tam dám Millera, po sundání vany, dal olej znovu na nějakých max. 5000 km, protože to víte nejčistší ten motor nebude a rád bych aby se co nejvíce vyčistil. :)

Poradili byste tedy ještě třeba nějaký olej, co má dobré čistící vlastnosti než by šel do motoru Millers CFS?

Já používám nějakou dobu Helix od Shellu, nevím zda je to dobrá volba, přemýšlel jsem třeba o Helix Ultra, ale rád si nechám od Vás zkušenějších v tomto poradit. :)

Jinak koníkům napít dávám, ale spíše výjimečně. :) Chtěl jsem si hlavně splnit sen, nejsem nejmladší, ale taky ne nějaký starý, 28 let mi je. Chci aby to auto vydrželo co nejdéle a mělo co nejlepší péči.

Ani vám nebudu povídat kolik stál jenom takový běžný servis. rozvody, filtry, oleje, nástřik podvozku a dutin, no asi si to dovedete představit :D ale občas jí také proženu, ale jsem spíš klidný řidič, co rád využije ten výkon při předjíždění a občas si to vytočím atd, ale spíš jsem styl. 95 km/h tempomat a pohoda :) ale dávám jí i Vervu 100 aby ten motor měl něco lepšího.

Každopádně za radu na olej pro vyčištění budu jedině rád. Díky předem moc za rady. :)
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Nejjistější - ale ne nejrychlejší - je tak jednu dvě výměny udělat po 3 (max.5-ti) tkm. Dej 5w40 - Shell Helix Ultra nebo Valvoline MaxLife by měly mít "o něco" lepší čistící vlastnosti, ale třeba Mogul Racing nebo Sunoco Synturo Gold to "zmáknou" taky. Ale je potřeba i filtr.... no a pak (když chceš) ten CFS :wink:
Jinak píšeš filtry a oleje - to je gut :wink: A chladicí a brzdová kapalina :?: A svíčky :?:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Millers Oils

Příspěvek od PavelRS »

Ahoj, díky za typy.

Já beru jinak Shell oleje přímo od distributora, po tom co jsem četl o těch pančovaných olejích jsem to radši neriskoval. :)

A jinak ano brzdovku mi udělal kamarád mechanik co na to má takovou mašinu, měl to hotové za 20 minut, to jsem koukal jako jelen. Tlakem se to nějak vysaje a nějak natlačí nová, nevím, nesledoval jsem. :)

Chladící se měnila společně s dutinama a podvozkem u mého dobrého známého mechanika.

Použil jsem Velvanu. Rád použiju české výrobky když je třeba. :)

Svíčky jsem koupil NGK, ty co jsou psané v příručce, název přesně nevím, ale je to přesně ten

Olej se měnil i v servu a čistila se a doplňovala klima. :) všechny žárovky pro sichr :D

To auto dostalo skutečně servis co šel a postupně zda bude třeba něco, tak se udělá :) Teď tedy ještě ten sací koš a taky asi udělám pak těsnění víko ventilů. :)

O proti Feldě je to samozřejmě úplně jiná liga, ale zkrátka znáte to. Splněný sen, když Vám to stojí doma :) A jedničková Octa RS je pro mě a snad si dovolím tvrdit i celkově jedna z nejvíce povedených octavek a možná škodovek po vstupu do VW. :)

S těmi oleji jinak moc díky za rady.. :) Rád se poučím.. :)

PS: Jinak ty krátké výměny klidně udělám :) a samozřejmě bych to měnil i s filtry :) To by mě ani nenapadlo tam nechat " starý."

Jinak po ujetí zmíněných 2500 km kdy jsem tomu i občas dal olej zůstal na měrce stejný jako po výměně. Tzn. Auto olej doposud nebere. :)
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

PavelRS píše:....Auto olej doposud nebere. :)
Buď rád :wink: A jestli budeš ještě někdy měnit svíčky, tak vyzkoušej Denso Iridium....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Millers Oils

Příspěvek od PavelRS »

Jsou to tak dobré svíčky? Já jsem o nich tedy na fórech různě četl, ale raději jsem šel do NKG, stejné by měly být pro Škodovku v prvovýrobě.

Jinak olej v převodovce a v servu jsem dával origo ze Škodovky, tady mi radil i kamarád servisák ve Škodovce (Má také 1.8T RS) a i jiný, že tady je lepší jít na jistotu a dát origo.

Jinak asi budou nejdříve ty krátké výměny tedy. To auto jsem kupoval aby mi co nejdéle vydrželo a chci jej mít také dlouho, pokud možno napořád :D

O Millers Oils jsem zaslechl na topspeed.sk kanálu na youtube, při testu upravené Octavia III RS TSI a týpek co jí vlastní tam hovořil o tom, že vyměnil po 5t km olej za kvalitní Millers, tak mě zajímalo co kvalitního myslel... Tak jsem četl hledal a dostal jsem k tomuto topicu. :)

Jinak já jezdím spíše krátké trasy. To města 15km, pak nákup popojede se 6km, zase start, zkrátka taková ta couračka po městě a pak zpět domů. Čili už jenom kvůli tomu jsem chtěl a chci měnit ten olej po max. 8t km. Já stejně s tím RS asi najedu max za rok 10t km. S Feldou jsme to najezdili dohromady s otcem. :)

Dnes jsem jel dlouho trasu, respektive delší. 75 km, ve třech lidech, tatínek má lehce přes metrák, a klidná jízda předpisově 6.7l/100km podle palubáku. Jasné možná namítnete, a to jsem slyšel od dosti lidí, proč tedy RS? No proč, protože se mi líbí a nemusím to kupvovat abych to huntoval někde, ale rád si to prošlápnu, dnes na jedné čtyřproudovce jsem si na trojku vytočil RS až do 170 km tacho pak jsem se tedy už klidnil. Nicméně pointa je taková, že i s trošku silnější Octavkou, sporták to není :) se dá jet úsporně. :)
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

PavelRS píše:Jsou to tak dobré svíčky? Já jsem o nich tedy na fórech různě četl, ale raději jsem šel do NKG, stejné by měly být pro Škodovku v prvovýrobě.
To, co daný výrobce používal v prvovýrobě, a co tu zmínil Pitris, je naprosto nesouměřitelné! :wink:
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Millers Oils

Příspěvek od PavelRS »

Samozřejmě se dají najít určitě lepší věci než v prvovýrobě. Ve svíčkách se nevyznám úplně, nicméně NGK si myslím svoji práci odvedou. Pro moje ježdění a můj styl užívání toho auta si myslím, že bych rozdíl nepoznal, každopádně, si o Denso více přečtu.

Třeba příště zvolím právě je. :)

PS: Už to zabíhá do OT, ale klidně mi napiště i do PM v čem jsou ty Denso dobré v čem vynikají atd, případně zkušenosti, rád zjištuji a nechám se obohatit informacemi o alternativách :)
Naposledy upravil(a) PavelRS dne úte lis 29, 2016 14:59, celkem upraveno 1 x.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Tak jako je v případě vozů z koncernu VW při výměně oleje v převodovce nebo v posilovači řízení nejlepší použít origo, tak třeba v případě motorového oleje a svíček se dá najít výrobek kvalitou tu "prvomontáž" převyšující. A tím jsou např. svíčky Denso Iridium a oils Millers CFS :wink:

A o těch svíčkách jsem to dal do "jejich" vlákna http://www.oleje.cz/forum/svicky-ngk-de ... 4-266.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Tak jsem včera vyzvedl balík z akce "černý pátek" a asi se jim akce podařila. Po objednání mi volali, že se objednávka zpozdí, další várka je na cestě. Čistič byl vyroben 10/2016 a na bandasce oleje jsem nic naraženého nenašel, jen zespod byl jakoby odlitý symbol z výroby bandsky, kruh s čísly 1-12, kde šipka ukazovala na 7 a uprostřed 18.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Millers Oils
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Millers Oils »

K datu výroby na olejích: Na zadní nálepce je u balení 1l i 5l v její dolní části uveden kód Batch.Nr., kde první tři čísla jsou den, další dvě rok výroby a následuje unikátní kód výrobní šarže, tedy např. 19616214013 je olej vyroben 196.den roku 2016.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Takže podle kódu na obalu je to vyrobeno 258-mí den v roce 2016. Měnit budu asi až v létě, tak poreferuji.
Nanoolej jsem chtěl zkusit v motoru. Mám zkušenost s mazáním zbraní olejem FP-10 a je to obrovský rozdíl (chod závěru).
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Odpovědět