Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Změna to asi bude, ale jestli čekáš že to bude víc jak dvakrát lepší, tak to ne. Je lepší levnější olej měnit častěji než tam nechat dlouho superolej.... Ale nejlepší je častěji měnit dobrý olej :wink:
A v TFSI-čku bych měnil po 10-ti tkm.

Pokračování Kam s olejem je zde: http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=6070
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
čapik
Příspěvky: 7
Registrován: sob bře 14, 2015 14:12

Re: Millers Oils

Příspěvek od čapik »

čekal jsem že to bude minimálně o 1,33 lepší :lol: :lol:

ne, teď vážně, spíš jsem chtěl dopřát motoru špičkový olej.
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

Výborne... dopraj mu špičkový olej, on to síce nespozná ani neocení ale človek je až na prvom mieste, budeš spokojný, endorfíny sú super vec, pohoda klídek... a stačí tak málo, Millers oil... chcelo by to nejakú reklamu...
frantas

Re: Millers Oils

Příspěvek od frantas »

Do Transita TDDI 526tkm s minimalnim ubytkem oleje asi nema cenu lejt nakej tenhle super olej co ? Je pravda ze na dalnici dostava coud na 5tku (kratka prevodovka) takze by mozna zaslouzil neco lepsiho tepelne odolnyho... co vy na to ?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Tepelně odolnější než origo olej Ford bude "čtyřicítka" s normální HTHS viskozitou. A u motoru s touto porcí kilometrů je důležitější včas vyměnit i "obyčejný" olej než tam nechat dlouho Millers nano....
Ale ať nedublujeme téma, více zde: http://www.oleje.cz/forum/olej-s-ford-n ... 6-429.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
hexagonal

Re: Millers Oils

Příspěvek od hexagonal »

Zdar pánové.
Pročítám to tu celkem podrobně, už se začínám i trošku orientovat v těch parametrech, ale nikde jsem se třeba nedočetl, jaké HTHS je potřeba, aby se mi nepřetrhl film např. u 20 let starého motoru opel X14XE při dlouhodobé zátěži 4000-4500 ot./min (dálniční provoz v délce 300 km), kdy je mnohdy třeba prudce brzdit (kvůli sobcům, co nehledí do zrcátek) a pak zase motor dost potrápit, abych dostal auto zpět do původní rychlosti. Takové cesty převažují (70%). Je to dnes už dost slabý agregát - 66 kW/6000 ot (125 Nm/4000 ot.), podle manuálu je třeba oleje ACEA A3/B3, API SG a výš... V létě, kdy je silnice rozpálená i na 45°C, se teplota vody v motoru dostává až na 95°C (běžně 90). Můžete mi poradit, jestli mi stačí běžný Trident 10W40 (Shell Helix HX7 10W40), event. EE SemiSynthetic 10W40 nebo má smysl některá 10W50?
hexagonal

Re: Millers Oils

Příspěvek od hexagonal »

Ještě jsem zapomněl uvést, že nahrkaných má 160tis, výměna pravidelná po 10 tis. Krom zlatohnědých povlaků žádné humusácké úsady.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Pokud je spotřeba oleje na přijatelné úrovni tak je 10w50 zbytečná - ten motor si v pohodě při popsaných jízdních podmínkách vystačí s olejem 10w40. EE je dražší - Trident bude v pohodě, ale stejně vyhoví i jiný 10w40 A3 a API SH/SJ/SL/SM za 100-150 peněz litr. Třeba Elf, Eni, Mogul, Q8, Repsol, Shell, Sunoco (Marathon), Texaco, Total, Valvoline (MaxLife), Yacco.... A 10tkm a výměna je O.K.
PS: ta HTHS viskozita je u všech olejů xw/40 v Evropě normální - minimálně (a nad) 3,5mPa.s.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od BigBang »

a hlavně teplota kolem 90°C není nic zvláštního...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
hexagonal

Re: Millers Oils

Příspěvek od hexagonal »

Pitris: Díkec.

BigBang: To já vím, že 90 je běžná teplota, ale 95, o které jsem psal, je u těchto motorů na hraně. Jakmile to přetáhne přes 95, hrozí poškození těsnění pod hlavou.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

V tom Ti ale olej moc nepomůže - chce to kvalitní termostat a spínač "sahary", a v dobrém a čistém stavu chladič vody....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

V jiných souvislostech mě napadá jedna věc... "Rodinná" společnost Millers Oils Ltd. (s.r.o.) není žádný olejový gigant a přesto (či proto...?) jako první přišla s aditivací svých výrobků nanočásticemi.
"V roce 2009 představila firma Millers Oils novou řadu závodních převodových olejů s použitím nanotechnologií...Od roku 2012 jsou nanočásticemi aditivovány i motorové oleje CFS NT v řadě motorsport a od roku 2013 motorové a převodové oleje pro civilní použítí v řadě Nanodrive Energy Efficient."
Nikde se nepíše o tom, že by společnost měla použití nanočástic ve svých produktech nějak ochráněno, domnívám se, že kdyby tomu tak bylo, firma by se tím pochlubila. A teď k jádru mého pudla - přijde mi zvláštní, že se této inovativní technologie nechopili i jiní mnohem větší výrobci (Castrol, Shell)... :?
Co si o tom myslíte...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
jarod72pm

Re: Millers Oils

Příspěvek od jarod72pm »

I na té Barumce co jsem tak nakukoval po ruky mechaniků jsou oleje s nano od millers velmi oblíbená , prej to je další level mazání. Hold většina výrobců chce prodávat lacino a hodně . Proto pro ně je další složka jen navýšení ceny oleje což někteří berou jako zlo.(navíc hodně lidí o tom neví nebo nechce je to každého věc) Dokonce bych se nedivil kdyby něco podobného plavalo v Edge od Castrolu...
(původní text - "jsou nano aditiva od millers velmi oblíbená" . tím psáno a chápáno že oleje obsahují nano nikoli že je vyrábí - protože tohle slůvko tam nebylo a to je sakra rozdíl !)
Naposledy upravil(a) jarod72pm dne pon srp 29, 2016 16:24, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils

Příspěvek od lefort »

Nevím kam jsi nakukoval, ale pokud vím, Millers Oils žádná "nano aditiva" nevyrábí, pouze oleje Nanodrive...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
jarod72pm

Re: Millers Oils

Příspěvek od jarod72pm »

Kde tvrdím že vyrábí nano aditiva?
Neprovokuj ano.
Odpovědět