Jen drobnost - pokud se nepletu, tož do převodovky buď jedině GL4, popř. GL4+ anebo jedině GL5, je prý velmi málo převodovek, kde lze použít GL4 i GL5...Sniper_2003 píše:...spíš něco s API GL-4,GL-5...
Millers Oils
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9937
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
Já mám třeba jednu takovou doma,kde to lzeColommbo píše:je prý velmi málo převodovek, kde lze použít GL4 i GL5...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: Millers Oils
Má tu někdo zkusenosti s CFS 5w40?
Re: Millers Oils
kornel píše:....stačí že môj motor (2.0TSI) si cca 75-80tkm na CFS NT vyslovene "krochká" blahom.. a to pri akejkoľvej prevádzke.., či prejav pri studených štartoch v mraze, či prejav a zvuk pri ostrej jazde, vyšších ot. a vyššom zaťažení a to aj na konci výmenného intervalu.. (u mňa 8-9tkm)....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Taky jsem o tom uvažoval a po zralé úvaze jsem to hodil za hlavu.Ale jestli plánuješ honit auto po mosteckém okruhu na limitu,tak potom ano.Ovšem intervaly mezi výměnami s ním stejně neprodloužíš(pouze nepatrně),takže bych dal buď tu 0W-40,na kterou jsi se ptal vedle nebo bych zůstal u 5W-40 a měnil po 6-7 tis.Mrkni kolik stojí Sunoco a kolik Millers´.buřtyskřenem píše:Má tu někdo zkusenosti s CFS 5w40?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: Millers Oils
Jen abych uvedl na pravou miru, tak mam ten olej bez nano castic - ikdyz zaklad mají stejnej. Včera mne ho menili. Vim, ze je to uz o slovickareni a clovek do toho zabředava cim dal vic a vic. Je to cena original oleje, kterou jsem schopen akceptovat a za kvalitu jsem schopen si priplatit. Ten Mobil mam ještě doma a třeba ho ještě použiju. Vim..nejdulezitejsi je vcasna vymena..ale stejne mne to v hlave porad hlodalo...tento "zavodní" olej by mel mít ještě lepsi ochranu pro motor nez " civilní" a také lepe mazat kvůli jeho slození. Ja jako laik to urcite nepoznam, ale myslim, ze motor to pozna urcite. Jinak cena toho Millerse není nejak drastická . Driv jsem tuto castku byl schopen prochlastat za vikend po barech a na diskotékách. Ted si radeji koupim TOP Millera
Re: Millers Oils
A jak to víš, kde máš tu jistotu? A třeba se zrovna jedná "pouze" o kvalitní olej za velmi neobvyklou cenu, nic víc, nic míň. Připadáš mi totiž jako fotoamatér, který se v problematice sice málo orientuje, ale musí si koupit profesionální zrvadlovku, aby pak používal pouze funkci "full auto", která je na profi zrcadlovce tzv. jenom pro úplnost, poněvadž i obyčejný kompakt ji má propracovanější, poněvadž se jaksi počítá s tím, že právě tu bude většina uživatelů používat (na rozdíl od jiných funkcí oné profi zrcadlovky). Prostě se musím smát naivitě některých lidí, v daném případě té tvé.buřtyskřenem píše:...Ted si radeji koupim TOP Millera
Re: Millers Oils
Buřty,nenapadne tě třeba to,že "závodní" aby prokázal svojí opodstatněnost,potřebuje se trochu dostat do stavu,kdy je v kondici? Pak se prokáže jeho ev. "rezerva". Ty z toho fakt zblbneš,začínáš Pandorovatět,ty TOP milere.
Re: Millers Oils
Burtyskrenem, proc jsi nevyzkousel ten Mobil? A jake mas subjektivni dojmy se zavodnim millerem?
Re: Millers Oils
Návštěvníku,napadá mě něco o hrachu,apatyce,o Jaromírovi a sirkách apod.,...
Pokud nevhodné,nechť admini smáznou.
Když jsem vozil ty káry v brigádě,u všech sportovních aut se ptal,čim jsou mazány. No většina majitelů nevěděla,ale dostal mi maník v jednom z několika GTR. Jo,vím,Mogul extreme 10w-40. Jezdim občas do práce,někdy bejkárny na okruhu,měnim po 5000 a pohoda. Dle budíků,a že jich je tam dost,motor funguje jak má i při pile.
Pokud nevhodné,nechť admini smáznou.
Když jsem vozil ty káry v brigádě,u všech sportovních aut se ptal,čim jsou mazány. No většina majitelů nevěděla,ale dostal mi maník v jednom z několika GTR. Jo,vím,Mogul extreme 10w-40. Jezdim občas do práce,někdy bejkárny na okruhu,měnim po 5000 a pohoda. Dle budíků,a že jich je tam dost,motor funguje jak má i při pile.
Re: Millers Oils
Také vím, co do svých motorů liju a jak (moc) jich využívám, ovšem pokud chce někdo něco lepšího, nebráním mu v tom: jeho peníze, jeho motor, jeho starost, jeho víra...
Re: Millers Oils
Pánové máte pravdu v tom, že při "nerace" jízdách motor ten olej nedokáže/neumí plně využít,
ale triester bude "o trošku lepší" než hydrokrak.... přinejmenším při mrazivém startu.
ale triester bude "o trošku lepší" než hydrokrak.... přinejmenším při mrazivém startu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
A také bude lepší pro účely odstavení auta/motoru třeba na 20 let, poněvadž se na rozdíl od dnešních HC olejů na stěnách válců i jinde dlouho udrží, stejně jako historické minerální oleje. No a pak ten motor vydrží obzvláště dlouho ve skvělé kondici!
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: Millers Oils
Po nastartovaní studeného motoru je rucicka na 1100 otáčkách jako pribitá. Na Sunoco a Shell 5w-30 to byla nasledovne. Po nastartování rucicka byla na cca 1500 - 1600 ot. a nasledne asi během 15-20 sekund sla postupne dolu.Pandora píše:Burtyskrenem, proc jsi nevyzkousel ten Mobil? A jake mas subjektivni dojmy se zavodnim millerem?
Jinak ocituji zdejsi prizpevky par let stare, které mne k pouziti tohoto oleje primneli.
Re: TBN
Příspěvek od kornel » úte led 21, 2014 9:40
_____________________________
e1H.. preco spajas zimne viskozitne cislo s koeficientom trenia aka je tam zavislost?
CFS NT 5w-40 je PAO-3ester, co znamena ze oproti civilnym olejom bude mat stabilnejsiu viskozitu-strihovu stabilitu behom prevadzky (tu vseobecne zauzivane tvrdenie, ze 5w-40 oleje su najmenej stabilne neobstoji,nakoko to nieje civilny olej..hoci ACEA A3/B4 splna).. tzn. nevidim tu ziaden opodstatneny dovod menit za civilnu 0w-40 a uz vobec nie kvoli nejakemu znizeniu trenia..
Ako fakt vobec netusim v com by mi mala civilna 0w-40 poskytnut vyhodu oproti motorsport oleju CFS 5W-40NT (pokial nieje vonku -20, -25 a menej..).
..od Millers Oils » úte led 21, 2014 9:59
e1H píše:
U mňa tiež nie je až taký problém s cenou (aj keby som uvítal nižšiu). Vadí mi skôr s to, že kvôli chýbajúcim schváleniam oleje rady CFS NT do auta dať nemôžem. Ďalej preferujem skôr 0W oleje.
Ja vlastne ani moc nechápem tie 5W-40 nanodrive produkty. Veď ak niekomu ide o zníženie trenia, môže si vybrať aj 0W-40 olej, a bude na tom podobne, nie?
Nechci moc zabředat do diskuzí, ale 0w (kde jde jen o start a čerpatelnost) versus funkce nanočástic při célém průběhu a chodu motoru (plus vliv na menší opotřebení, zahřívání, spotřebu atd...) nelze příliš srovnávat. Nicméně ano - se stejným druhem 0w máte motor při startu chráněn lépe než s 5w či 10w stejnoho základu. Standardní olej 0w již ale nelze srovnávat s nanočísticovým 5w nebo 0w či dokonce nanočásticovým + 3ester (CFS NT)
Re: Millers Oils
Příspěvek od Mick 1 » sob úno 15, 2014 9:00
Já bych spíš viděl výhodu esterových olejů (Motul,Millers) tam - kde normálně z důvodů jistoty (motorsport) používám např 5W/50 - 10W/60 Jsem ochoten akceptovat mazací vlastnosti i mnohem nízkoviskoznějších est.olejů 0W/20 - 0W,5W/40. Aniž bych se obával o mazací film. Ubytek výkonu na ol čerpadle a mazání se projeví jinde.U běžných aut by měl tento efekt "snížit " tření a do jisté míry spotřebu,v neposlední míře snížit opotřebení..
U zcela nového motoru bych neváhal. U jetého je to jen na novém majiteli.
Mick 1 Příspěvky: 240Registrován: pát říj 12, 2012 18:08
http://www.oleje.cz/forum/millers-oils-t2795-195.html