Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Millers Oils

Příspěvek od skodovkar »

lefort píše:
kornel píše:...dnes žiadna značka nejazdí a nefunguje bez upgradov a bez akýchkoľvek problémov...
Ano, ale pouze zákazníci koncernu toto považují za normální a výrobce se snaží vše ututlat :twisted:
Připojuji se k flejmohejtu koncernu :twisted:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

Není pravda,že to je nějaká výsada koncernu.Před pár dny řešil kolega na jiném fóru problém se zakorbonovaným motorem po ujetí 36000km,které pochopitelně najezdil přesně podle doporučení výrobce.V servisu mu samozřejmě nabídli řešení,které by stálo cca 25000,-Kč nebo(jak jsem pochopil)profesionální dekarbonizaci motoru u nějakých specialistů za 22000,-Kč. :twisted: Teprve když řekl,že četl(na fóru) o jiném řešení,spočívající v aplikaci např. TEC 2000,tak se ještě chvíli dohadovali a nakonec mu objednali jakýsi originální přípravek,pochopitelně o třetinu dražší. :twisted: Mám poměrně dost známých,kteří sedlají různé značky a že by se nějaký servis zrovna hrnul do řešení nějakého problému tak,aby to zákazníka stálo co nejméně,tak to ani omylem.Neříkám,že takové vůbec nejsou(já do jednoho takového občas jezdím)ale opravdu musí člověk hledat,aby našel servis,kde si zákazníka váží. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

Tak som konečne vymenil olej za MO EE 5W-40 a možem povedat,že skutočne znižije hlučnost i motor má iný chod. Zníženie hlučnosti po výmene je normálne,no zaznamnal som,že je potrebné odjazdit pár stoviek km,pri ktorých sa hlučnost postupne znižije. Zo zvukového prejavu diesela sa vytratil kovový zvuk,motor má hlbší zvuk.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Brembo: Teď koukám, že máš Insignii cdti, tedy dvoulitr. Většina z verzí je vybavena manuálním šestikvaltem M32WR a máš-li jej taky, tož si ho hlídej, ložiska dělávají neplechu... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Brembo: A vidíš, je tu i názor zcela opačný, bo....
dagypa50 píše:....Ten Millers ked som ho vypustal z motora bol skutocne ako voda,asi preto taky ten kovovy sramot.Uz nebudem experimentovat....
....Já loni jezdil v Accordu EE 10w40 a taky nemůžu říct jedno křivé slovo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Vidno, že ani kvalitní pleťovou vodu nelze použít na každý ksicht... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

Nutno všem dodat,že kolega dagypa50 má benzínový motor a tam bude ten zakopaný pes. :idea: Možná,kdyby použil 10W-40 jako ty,tak to bylo v poho.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Možná ten EE 5w40 je víc pro turbodiesely, ale výkonnostní normy má jak pro naftu, tak i pro benzin.
Já bych spíš toho "zakopaného psa" viděl v tom, že ne každému motoru musí "sednout" každý olej....
....i když budou mít stejné API, ACEA i SAE.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

Čert ví,ale já si hned vzpomněl na rozdíl ve zvuku mého motoru při aplikacích různých olejů.Taky nevíme,zda kolega provedl výplach motoru před aplikací toho Millerse,na jejich stránkách na to kladou poměrně velký důraz. :wink: Já v každém případě riskovat nechci,takže jestli Millerse nějakého dám,tak jedině CFS 5W-40. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

Colommbo píše:Brembo: Teď koukám, že máš Insignii cdti, tedy dvoulitr. Většina z verzí je vybavena manuálním šestikvaltem M32WR a máš-li jej taky, tož si ho hlídej, ložiska dělávají neplechu... :?
Automat Aisin-Warner AF 40. Vdaka za upozornenie o tých poruchách M32 som čítal.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

A možná až budeš potřebovat, tak bys vybral i u "milera" http://www.millersoils.cz/millermatic-atf-vi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Fahrer
Příspěvky: 433
Registrován: ned led 05, 2014 19:59

Re: Millers Oils

Příspěvek od Fahrer »

Taky jsem přemýšlel o MO do AT. Mám ale pocit, že automat je natolik sofistikovaná záležitost, že to chce jen olej předepsaný v návodu.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Dovolil bych si souhlasit, na experimenty není místo... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Sniper_2003

Re: Millers Oils

Příspěvek od Sniper_2003 »

Já bych zase oponoval, protože si myslím, že firma která dostává ocenění za novou technologii v olejích jak do převodovek tak do motorů ví co dělá a má to odzkoušeno. Tudíž pokud tvrdí že je to možné do daného modelu a dané převodovky použít nebál bych se toho. Sám používám produkt MO do převodovky místo předepsaného koncernového. A zatím bez problému.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Osobně se domnívám, že tvůj předpoklad uvedený v prvních dvou větách je zásadním omylem, který se v případě AT může (pravda, někdy taky nemusí) krutě nevyplatit. A zevšeobecňovat na podkladě toho, že tobě (zatím) něco funguje, je tancem na hodně tenkém ledu... :)
P.S. Myslím, že Návštěvník by to napsal jinak a dal by ti vypít kalich hořkosti až do dna... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět