Připojuji se k flejmohejtu koncernulefort píše:Ano, ale pouze zákazníci koncernu toto považují za normální a výrobce se snaží vše ututlatkornel píše:...dnes žiadna značka nejazdí a nefunguje bez upgradov a bez akýchkoľvek problémov...
Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Re: Millers Oils
Není pravda,že to je nějaká výsada koncernu.Před pár dny řešil kolega na jiném fóru problém se zakorbonovaným motorem po ujetí 36000km,které pochopitelně najezdil přesně podle doporučení výrobce.V servisu mu samozřejmě nabídli řešení,které by stálo cca 25000,-Kč nebo(jak jsem pochopil)profesionální dekarbonizaci motoru u nějakých specialistů za 22000,-Kč. Teprve když řekl,že četl(na fóru) o jiném řešení,spočívající v aplikaci např. TEC 2000,tak se ještě chvíli dohadovali a nakonec mu objednali jakýsi originální přípravek,pochopitelně o třetinu dražší. Mám poměrně dost známých,kteří sedlají různé značky a že by se nějaký servis zrovna hrnul do řešení nějakého problému tak,aby to zákazníka stálo co nejméně,tak to ani omylem.Neříkám,že takové vůbec nejsou(já do jednoho takového občas jezdím)ale opravdu musí člověk hledat,aby našel servis,kde si zákazníka váží.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Tak som konečne vymenil olej za MO EE 5W-40 a možem povedat,že skutočne znižije hlučnost i motor má iný chod. Zníženie hlučnosti po výmene je normálne,no zaznamnal som,že je potrebné odjazdit pár stoviek km,pri ktorých sa hlučnost postupne znižije. Zo zvukového prejavu diesela sa vytratil kovový zvuk,motor má hlbší zvuk.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Brembo: Teď koukám, že máš Insignii cdti, tedy dvoulitr. Většina z verzí je vybavena manuálním šestikvaltem M32WR a máš-li jej taky, tož si ho hlídej, ložiska dělávají neplechu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Brembo: A vidíš, je tu i názor zcela opačný, bo....
....Já loni jezdil v Accordu EE 10w40 a taky nemůžu říct jedno křivé slovo....dagypa50 píše:....Ten Millers ked som ho vypustal z motora bol skutocne ako voda,asi preto taky ten kovovy sramot.Uz nebudem experimentovat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Vidno, že ani kvalitní pleťovou vodu nelze použít na každý ksicht...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Nutno všem dodat,že kolega dagypa50 má benzínový motor a tam bude ten zakopaný pes. Možná,kdyby použil 10W-40 jako ty,tak to bylo v poho.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Možná ten EE 5w40 je víc pro turbodiesely, ale výkonnostní normy má jak pro naftu, tak i pro benzin.
Já bych spíš toho "zakopaného psa" viděl v tom, že ne každému motoru musí "sednout" každý olej....
....i když budou mít stejné API, ACEA i SAE.
Já bych spíš toho "zakopaného psa" viděl v tom, že ne každému motoru musí "sednout" každý olej....
....i když budou mít stejné API, ACEA i SAE.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Čert ví,ale já si hned vzpomněl na rozdíl ve zvuku mého motoru při aplikacích různých olejů.Taky nevíme,zda kolega provedl výplach motoru před aplikací toho Millerse,na jejich stránkách na to kladou poměrně velký důraz. Já v každém případě riskovat nechci,takže jestli Millerse nějakého dám,tak jedině CFS 5W-40.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Automat Aisin-Warner AF 40. Vdaka za upozornenie o tých poruchách M32 som čítal.Colommbo píše:Brembo: Teď koukám, že máš Insignii cdti, tedy dvoulitr. Většina z verzí je vybavena manuálním šestikvaltem M32WR a máš-li jej taky, tož si ho hlídej, ložiska dělávají neplechu...
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
A možná až budeš potřebovat, tak bys vybral i u "milera" http://www.millersoils.cz/millermatic-atf-vi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Taky jsem přemýšlel o MO do AT. Mám ale pocit, že automat je natolik sofistikovaná záležitost, že to chce jen olej předepsaný v návodu.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Dovolil bych si souhlasit, na experimenty není místo...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Já bych zase oponoval, protože si myslím, že firma která dostává ocenění za novou technologii v olejích jak do převodovek tak do motorů ví co dělá a má to odzkoušeno. Tudíž pokud tvrdí že je to možné do daného modelu a dané převodovky použít nebál bych se toho. Sám používám produkt MO do převodovky místo předepsaného koncernového. A zatím bez problému.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Osobně se domnívám, že tvůj předpoklad uvedený v prvních dvou větách je zásadním omylem, který se v případě AT může (pravda, někdy taky nemusí) krutě nevyplatit. A zevšeobecňovat na podkladě toho, že tobě (zatím) něco funguje, je tancem na hodně tenkém ledu...
P.S. Myslím, že Návštěvník by to napsal jinak a dal by ti vypít kalich hořkosti až do dna...
P.S. Myslím, že Návštěvník by to napsal jinak a dal by ti vypít kalich hořkosti až do dna...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90