Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1761
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

O konštrukčne zle doriešených rozvodoch z hľadiska dopínania reťaze u 1.2 a 1.4tsi vie hádam aj každé novorodeniatko (obrazne povedané), moc utajiť sa to asi nepodarilo že? :lol:

mimo to 1.2 a 1.4TSI nieje celé portfólio TSI,TFSI agregátov koncernu VAG.. a vzťahovať problémy jednadvojek a jednaštvoriek na celý koncern je úsmevne.

..počkajme si 15 rokov a uvidí sa reálna výdrž týchto motorov (to že 1.2tsi skape pri 20tkm kvoli zle urobeným rozvodom, nieje merítko toho, že samotný motor je na hovno a nevydrží trebárs 200-250tkm prevádzky a už vôbec nie merítko toho koľko vydržia ostatné TFSI, TSI agregáty).
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

hahaha 1.2 TSI 450 tisíc ? To máš od koncernu? Ked sa prešmykne alebo pretrhne retaz pri 100 tisíc tak životnost nebude 600 tisíc ale 100 !!!!! Každý si vie spočítat okrem teba,že ked vydolujem z 1,2 tolko kW ako z 1,8 až 2,0 bez preplnania,životnost nebude ani zdaleka porovnatelná. To namáhanie dielov je tam neporovnatelne vačšie,nech je už konštrukcia alebo materiali akékolvek.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

Ono by se to hodilo spíše do sousedního vlákna, ale napíšu to sem.

Modelařím, zaměřuji se zejména na elektrovětroně. Kromě pohodových mám i jeden ostrý, který umí ve vertikále až 25 m/s při (vz)letové hmotnosti 603 g a rozpětí 1800 mm. Abych toho dosáhl s prostředky omezenými tím, co je na trhu dostupné a co jsem ochoten zaplatit, musím šetřit každým gramem hmotnosti, všechny použité díly jsou přesně na limitu svých možností, kdy už se projevují rozdíly mezi jednotlivými kusy. Z pohledu neznalého pozorovatele je to naprosto perfektní éro, ovšem jenom já vím, že některé řídící povely jsou mi (mnou samým) zapovězeny, poněvadž jsem si vědom toho, že v případě kritického přetížení kteréhokoli elementu o to letadlo přijdu. A jelikož se za letu prakticky permanentně pohybuji tzv. na hraně, musím být hodně pozorný, po přistání vždy změřit teplotu akumulátoru, regulátoru i motoru, dost často ty díly, které již vykazují byť jen drobné nedostatky, preventivně vyměnit, atd.

Potíž je v tom, že přesně takhle jsou dnes stavěna auta: "na hraně", bez rozumné rezervy. Někomu pak vydrží, jinému ne. Záleží na zacházení, údržbě, ale i na povedenosti jednotlivého kusu, což může být třeba jen o jediném trochu haprujícím uzlu, který rychle odrovná ty ostatní.

A jak to souvisí s oleji? Jednoduše: nejmodernější SAE 0W-16 s minimalizovanou HTHS viskozitou a kosmickými aditivy nepochybně zajistí nejmenší "tření" = špičkový výkon, bohužel však bez jakékoli rezervy. Stejně jako je tomu o toho mého ostrého elektrovětroně.
Sniper_2003

Re: Millers Oils

Příspěvek od Sniper_2003 »

kornel píše:O konštrukčne zle doriešených rozvodoch z hľadiska dopínania reťaze u 1.2 a 1.4tsi vie hádam aj každé novorodeniatko (obrazne povedané), moc utajiť sa to asi nepodarilo že? :lol:

mimo to 1.2 a 1.4TSI nieje celé portfólio TSI,TFSI agregátov koncernu VAG.. a vzťahovať problémy jednadvojek a jednaštvoriek na celý koncern je úsmevne.
Možná by jsi si měl přečíst i problémy 1.8 TSI. Celé portfolio TSI z koncernu VW je nějak nepovedené. Ne ve smyslu nevyřešené, ale ve smyslu spočítané na určitou výdrž a pak pápá - prostě spotřební zboží. Již i pojišťovny u našich západních kolegů nechtějí pojišťovat jakékoliv motory TSi z koncernu VW. Je o tom i článek na netu. :wink:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9939
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Návštěvník píše:...s prostředky omezenými tím, co je na trhu dostupné...ochoten zaplatit, musím šetřit každým gramem hmotnosti, všechny použité díly jsou přesně na limitu svých možností, kdy už se projevují rozdíly mezi jednotlivými kusy. Z pohledu neznalého pozorovatele je to naprosto perfektní...
...přesně takhle jsou dnes stavěna auta: "na hraně", bez rozumné rezervy. Někomu pak vydrží, jinému ne. Záleží na zacházení, údržbě, ale i na povedenosti jednotlivého kusu, což může být třeba jen o jediném trochu haprujícím uzlu, který rychle odrovná ty ostatní.
A jak to souvisí s oleji? Jednoduše: nejmodernější SAE 0W-16 s minimalizovanou HTHS viskozitou a kosmickými aditivy nepochybně zajistí nejmenší "tření" = špičkový výkon, bohužel však bez jakékoli rezervy...
Myslím, žes jádro pudla vystihl zcela pregnantně... :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

Díky, potěšils! :D
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1761
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

Brembo píše:hahaha 1.2 TSI 450 tisíc ?
kde ja píšem o 450tkm v súvislosti s 1.2TSI :?:
Brembo píše: To máš od koncernu?
tejto infantilnej otázke bez pointy akosi nerozumiem
Brembo píše: Ked sa prešmykne alebo pretrhne retaz pri 100 tisíc tak životnost nebude 600 tisíc ale 100 !!!!!
pretrhne reťaz.. :) :D :lol: daj mi jediný rukolapný dôkaz, kde sa u TSI pretrhla reťaz :!: preskakuje reťaz ako následok nedopnutia kvôli konštrukčne zlému hydronapináku, nič sa tam netrhá človeče..
Brembo píše: Každý si vie spočítat okrem teba,že ked vydolujem z 1,2 tolko kW ako z 1,8 až 2,0 bez preplnania,životnost nebude ani zdaleka porovnatelná.
..tento hlúpy zovšeobecnený blábol je nejaký argument :?: všetko je to o kvalite materiálov a nadimenzovaní súčiastok.. to ti asi nenapadlo že? Pre menej chápavých, týmto netvrdím, že práve 1.2TSI je etalón kvality, aby bolo jasné.. :lol: hoci ako som napísal, počkajte si 15 rokov na to ake nábehy tieto motory zvládnu, zatiaľ sa môžte akurát tak dohadovať a kecať alebo teda spočítavať ak chcete :wink:


P.S brembo ty si pripravený ako vojak v poli akonáhle je možnosť si obtrieť ústa o VAG, inak si ticho ako voš pod chrastou.. :D
Naposledy upravil(a) kornel dne stř čer 17, 2015 11:51, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1761
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

Sniper_2003 píše:Možná by jsi si měl přečíst i problémy 1.8 TSI.
T-čkove hydronapináky zlyhávajú, resp. spôsob ich aretácie.., kto včas vymenil za K-čkovy, problém s rozvodmi nema. Ostatné menšie problémy, ktoré sa vyskytli, niesu ani zďaleka fatálneho charakteru, tzn. nespôsobujú žiadne nevratné škody a sú aj ľahko riešitelné výmenou za upgradovaný kus.
Sniper_2003

Re: Millers Oils

Příspěvek od Sniper_2003 »

Tak proč je taková nabídka 1.8 TSI???? Co třeba jeden z problémů že to žere olej víc než benzín?? Kulancí nic nedocílíč protože norma je 1L oleje na 1000km. A tam se z 90% vždy vejdeš. Zřejmě víš jen o problémech, které byly z kraje produkce. :wink: Takovéto závady jsou i další. :D
Návštěvník

Re: Millers Oils

Příspěvek od Návštěvník »

kornel píše:T-čkove hydronapináky zlyhávajú, resp. spôsob ich aretácie.., kto včas vymenil za K-čkovy, problém s rozvodmi nema. Ostatné menšie problémy... sú aj ľahko riešitelné výmenou za upgradovaný kus.
Jenže tohle nepovažují za problém pouze "koncerňáci". Ostatní prostě rádi jezdí, bez výměn, bez upgradů...
iqlogic
Příspěvky: 5
Registrován: pát led 23, 2015 12:13

Re: Millers Oils

Příspěvek od iqlogic »

Myslím, že nemá cenu sa tu naťahovať. Dnešné autá stoja za hov*no a bude to len a len horšie. Môžu si za to samotní zákazníci, pretože tie nové vraky vôbec kupujú.
Ja zostanem pekne pri osvedčenej G4-ke a ubehne ešte veeeľmi veľa rokov kým dám do servisu toľko peňazí ako do kúpy novej G7-ky :)
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

Kornel pretože ten tvoj koncern,ktorý už pomali ani nevie,ktoré značky vlastní a aké to má vlastne normy na olej si nič iné nezasluži. Mimochodom je trochu čudné,ako zničoho nič klesla spolahlivost a kvalita Audi po tom,čo ju koncern prebral.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Millers Oils

Příspěvek od Brembo »

Mimochodom je by som sa bál naliat do motora 0W-20 i ked to výrobca odporuča. To je už pomali riedená voda :mrgreen:
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1761
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

Brembo píše:Kornel pretože ten tvoj koncern,
aký "môj" koncern :?: :D ..mám momentálne z istých pre mňa nepriestrelných dôvodov koncernové vozidlo, ale to neznamená, že som zaťažený na VAG.. už som to tu viacero ráz objasňoval :wink: Vlastnil som aj japonca, a v rodine máme stále dvoch Japoncov.., nemôžem až na pár detailov napísať a povedať jediné krivé slovo na tieto Jap vozidlá.. no na druhú stranu snažím sa nemať zaujatý pohľad voči žiadnej značke a produkcii.

Návštevník.. predpokladám, že sám dobre vieš, že dnes žiadna značka nejazdí a nefunguje bez upgradov a bez akýchkoľvek problémov.. ale samozrejme niekde u niektorých značiek a u niektorých modelov to býva vypuklejšie a dramatickejšie, niekde menej..

Sniper.. drvivá vačšina 1.8TSI ktoré osobne "poznám" nemá žiaden problém so žraním oleja.. ale je pravda, že niektoré série mali špatné krúžky, ktoré to spôsobovali. Opäť sa to ale netýka všeobecne celej rady 1.8TSI.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils

Příspěvek od lefort »

kornel píše:...dnes žiadna značka nejazdí a nefunguje bez upgradov a bez akýchkoľvek problémov...
Ano, ale pouze zákazníci koncernu toto považují za normální a výrobce se snaží vše ututlat :twisted:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Odpovědět