Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Účinky esterů v motorových olejích byly/jsou dostatečně známy a je to zcela něco jiného, než IQ molekulový Castrol. A když nanosložka funguje v mnoha jiných odvětvích, klidně může fungovat i u olejů Millers ke snížení tření. A jinak už i zde se někteří kluci vyjádřili že CFS NT je v motoru poznat.
PS: ano, Accord má za sebou 180tkm s výměnami po 20-ti tkm, ale ty byly najížděny po zhruba 3/4 roce - žádné popojížďky, a těch 20 tkm je interval od Hondy. A krom toho teď "proplachuji" Sunocem, tak uvidím stav a potom zhodnotím a vyberu.... :x
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mick 1
Příspěvky: 255
Registrován: pát říj 12, 2012 18:08

Re: Millers Oils

Příspěvek od Mick 1 »

Já bych spíš viděl výhodu esterových olejů (Motul,Millers) tam - kde normálně z důvodů jistoty (motorsport) používám např 5W/50 - 10W/60 Jsem ochoten akceptovat mazací vlastnosti i mnohem nízkoviskoznějších est.olejů 0W/20 - 0W,5W/40. Aniž bych se obával o mazací film. Ubytek výkonu na ol čerpadle a mazání se projeví jinde.U běžných aut by měl tento efekt "snížit " tření a do jisté míry spotřebu,v neposlední míře snížit opotřebení..
U zcela nového motoru bych neváhal. U jetého je to jen na novém majiteli. :wink:
Jipocar

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jipocar »

Pozor Micku abys nezamotal dohromady prinos esteru a nanocastic, ale jinak s tebou souhlas.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Řekl bych že Mick ví "vo co go".... Estery zajistí (zjednodušeně napsáno) zvýšenou přilnavost olejového filmu jak před/při/po startu, tak i jeho odolnost při maximálním zatížení; a nanosložka snižuje tření.
Proto se (hlavně při závodech) používá di-ester Motul 300V nebo tri-ester Millers CFS. Ta nanosložka navíc ještě snižuje tření, což zase může být přínos i pro běžné uživatele - proto řada EE; a "sport" CFS NT.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mick 1
Příspěvky: 255
Registrován: pát říj 12, 2012 18:08

Re: Millers Oils

Příspěvek od Mick 1 »

Kdepak zdaleka nevím tolik co Vy pánové. Trochu jsem to v předchozím zkombinoval - ale pochopili jste dobře moji myšlenku. :P
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

Zminil jsem se sluvkem o auto-motosportu?
Tam est.slozky v extra zatizeni ano,to lze podporit.
Jinak dik za vysvetleni,ale pokud je to pro me,tak trochu zbytecne.
Nicmene jsem reagoval ke konkr.motoru ktery je,se vsi uctou blizko 50% mech.zivotnosti.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

PePe píše: ...jsem reagoval ke konkr.motoru ktery je,se vsi uctou blizko 50% mech.zivotnosti.
Teda, teď jsi ťal (asi nejen Jarka) do živého... :twisted:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

Nemam v umyslu nekoho tnout.
Opravim to na 50 IDEALNI zivotnosti.
Chapeme?
Dobre vite ze uznavam No.1 ,made in japan,pak zbytek.
Je to mysleno obecne.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Millers Oils

Příspěvek od skodovkar »

Tak či tak má před sebou dalších +-200tKm v pořádném autě a za rozumý peníz, tak jaképak strachy? Navíc větší vůle :arrow: větší ochota jít do otáček :wink:
NOP

Re: Millers Oils

Příspěvek od NOP »

Mám v autě druhou náplň Millerova oleje EE Longlife C3 5w30 Nanodrive. Jedná se o diesel Toyota 2.0 l, 93 kW. Výrobce auta předepisuje C2 5w30 B5 CF a taky tam byl před tou první aplikací Millers XF Longlife C2 5w30. Tedy určitě ne žádný podřadný olej. Přes to po té první aplikaci po všech směrech zlepšení chodu motoru, akcelerace i dokonce mírná úspora paliva, i když bych vzhledem k viskozitám těch dvou olejů očekával spíše opak nebo “plichtu”. Za sebe musím říci, že lepší olej v této kategorii a v tomto motoru (mám druhé auto s tímto motorem) jsem zatím neměl a pokud by mi motor s vyšším nájezdem km vyloženě “nežral” olej - viz třeba Pitrisova Honda (?), tak tam tento, nebo podobný olej s estery dám také. S ohledem na snížení tření bych si tak minimálně zajistil menší opotřebení toho motoru a tedy vyšší životnost. Jediné negativum je tak pro mne vyšší cena, ale za tu mi to stojí. Na druhé straně si tu někdo stěžoval, že tento olej EE LL C3 5w30 “nano” použil a nebyl s ním spokojený, protože se mu zvýšila hlučnost toho motoru (VW).
Chce to prostě vyzkoušet. Nevím, jak si rozumí Japonci s Angličany, ale v mém motoru jim to skutečně “klape” (vlastně neklape). :wink: :D
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

PePe píše:Nicmene jsem reagoval ke konkr.motoru ktery je,se vsi uctou blizko 50% mech.zivotnosti.
Když ten motor vydrží dalších 180tkm v takovém stavu v jakém je teď, tak budu velmi spokojen :wink:
A s největší pravděpodobností tam půjde Millers oils - a uvidím jestli 5w40 EE Longlife nebo CFS NT, nebo 10w40 EE Semi Synthetic, a nebo 10w50 CFS NT.... a měnit se bude po 10-ti tkm.... (předpis 20tkm/1rok)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

Mick 1 píše: U zcela nového motoru bych neváhal. U jetého je to jen na novém majiteli. :wink:
:wink:

Pitris též pochopil,v což jsem věřil,jinak bych ten názor ani nepsal,bo...
Fabia353ZZ

Re: Millers Oils

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Tak čo hoši mate niekto už vyskušany olej rady EE?
Silne nad nim uvažujem len ta cena 62Eur za 5 litrov je famozna oproti 46,20Eur za Xf Longlife tak som na važkach či to bude mat pre mna prinos za tu cenu.Ako som pisal už vyššie jazdim 6km rano a 6km poobede PD TDI 2006 505.01 ..Bol by som vdačny za nejake skusenosti ak niekto ma .Lebo papier znesie i ked samozrejme Millers je naj olej co som kedy mal.len sa bojim aby som to tam nenalial a bol sklamany nejakym opacnym pocitom ako sa piše .) Dakujem.

http://www.millersoils.sk/obchod/action ... litr.xhtml
e1H

Re: Millers Oils

Příspěvek od e1H »

Příspěvek byl smazán.

Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.

SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

to e1H: Jak říkáš :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět