Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Účinky esterů v motorových olejích byly/jsou dostatečně známy a je to zcela něco jiného, než IQ molekulový Castrol. A když nanosložka funguje v mnoha jiných odvětvích, klidně může fungovat i u olejů Millers ke snížení tření. A jinak už i zde se někteří kluci vyjádřili že CFS NT je v motoru poznat.
PS: ano, Accord má za sebou 180tkm s výměnami po 20-ti tkm, ale ty byly najížděny po zhruba 3/4 roce - žádné popojížďky, a těch 20 tkm je interval od Hondy. A krom toho teď "proplachuji" Sunocem, tak uvidím stav a potom zhodnotím a vyberu....
PS: ano, Accord má za sebou 180tkm s výměnami po 20-ti tkm, ale ty byly najížděny po zhruba 3/4 roce - žádné popojížďky, a těch 20 tkm je interval od Hondy. A krom toho teď "proplachuji" Sunocem, tak uvidím stav a potom zhodnotím a vyberu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Já bych spíš viděl výhodu esterových olejů (Motul,Millers) tam - kde normálně z důvodů jistoty (motorsport) používám např 5W/50 - 10W/60 Jsem ochoten akceptovat mazací vlastnosti i mnohem nízkoviskoznějších est.olejů 0W/20 - 0W,5W/40. Aniž bych se obával o mazací film. Ubytek výkonu na ol čerpadle a mazání se projeví jinde.U běžných aut by měl tento efekt "snížit " tření a do jisté míry spotřebu,v neposlední míře snížit opotřebení..
U zcela nového motoru bych neváhal. U jetého je to jen na novém majiteli.
U zcela nového motoru bych neváhal. U jetého je to jen na novém majiteli.
Re: Millers Oils
Pozor Micku abys nezamotal dohromady prinos esteru a nanocastic, ale jinak s tebou souhlas.
Re: Millers Oils
Řekl bych že Mick ví "vo co go".... Estery zajistí (zjednodušeně napsáno) zvýšenou přilnavost olejového filmu jak před/při/po startu, tak i jeho odolnost při maximálním zatížení; a nanosložka snižuje tření.
Proto se (hlavně při závodech) používá di-ester Motul 300V nebo tri-ester Millers CFS. Ta nanosložka navíc ještě snižuje tření, což zase může být přínos i pro běžné uživatele - proto řada EE; a "sport" CFS NT.
Proto se (hlavně při závodech) používá di-ester Motul 300V nebo tri-ester Millers CFS. Ta nanosložka navíc ještě snižuje tření, což zase může být přínos i pro běžné uživatele - proto řada EE; a "sport" CFS NT.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Kdepak zdaleka nevím tolik co Vy pánové. Trochu jsem to v předchozím zkombinoval - ale pochopili jste dobře moji myšlenku.
Re: Millers Oils
Zminil jsem se sluvkem o auto-motosportu?
Tam est.slozky v extra zatizeni ano,to lze podporit.
Jinak dik za vysvetleni,ale pokud je to pro me,tak trochu zbytecne.
Nicmene jsem reagoval ke konkr.motoru ktery je,se vsi uctou blizko 50% mech.zivotnosti.
Tam est.slozky v extra zatizeni ano,to lze podporit.
Jinak dik za vysvetleni,ale pokud je to pro me,tak trochu zbytecne.
Nicmene jsem reagoval ke konkr.motoru ktery je,se vsi uctou blizko 50% mech.zivotnosti.
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Teda, teď jsi ťal (asi nejen Jarka) do živého...PePe píše: ...jsem reagoval ke konkr.motoru ktery je,se vsi uctou blizko 50% mech.zivotnosti.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Nemam v umyslu nekoho tnout.
Opravim to na 50 IDEALNI zivotnosti.
Chapeme?
Dobre vite ze uznavam No.1 ,made in japan,pak zbytek.
Je to mysleno obecne.
Opravim to na 50 IDEALNI zivotnosti.
Chapeme?
Dobre vite ze uznavam No.1 ,made in japan,pak zbytek.
Je to mysleno obecne.
Re: Millers Oils
Tak či tak má před sebou dalších +-200tKm v pořádném autě a za rozumý peníz, tak jaképak strachy? Navíc větší vůle větší ochota jít do otáček
Re: Millers Oils
Mám v autě druhou náplň Millerova oleje EE Longlife C3 5w30 Nanodrive. Jedná se o diesel Toyota 2.0 l, 93 kW. Výrobce auta předepisuje C2 5w30 B5 CF a taky tam byl před tou první aplikací Millers XF Longlife C2 5w30. Tedy určitě ne žádný podřadný olej. Přes to po té první aplikaci po všech směrech zlepšení chodu motoru, akcelerace i dokonce mírná úspora paliva, i když bych vzhledem k viskozitám těch dvou olejů očekával spíše opak nebo “plichtu”. Za sebe musím říci, že lepší olej v této kategorii a v tomto motoru (mám druhé auto s tímto motorem) jsem zatím neměl a pokud by mi motor s vyšším nájezdem km vyloženě “nežral” olej - viz třeba Pitrisova Honda (?), tak tam tento, nebo podobný olej s estery dám také. S ohledem na snížení tření bych si tak minimálně zajistil menší opotřebení toho motoru a tedy vyšší životnost. Jediné negativum je tak pro mne vyšší cena, ale za tu mi to stojí. Na druhé straně si tu někdo stěžoval, že tento olej EE LL C3 5w30 “nano” použil a nebyl s ním spokojený, protože se mu zvýšila hlučnost toho motoru (VW).
Chce to prostě vyzkoušet. Nevím, jak si rozumí Japonci s Angličany, ale v mém motoru jim to skutečně “klape” (vlastně neklape).
Chce to prostě vyzkoušet. Nevím, jak si rozumí Japonci s Angličany, ale v mém motoru jim to skutečně “klape” (vlastně neklape).
Re: Millers Oils
Když ten motor vydrží dalších 180tkm v takovém stavu v jakém je teď, tak budu velmi spokojenPePe píše:Nicmene jsem reagoval ke konkr.motoru ktery je,se vsi uctou blizko 50% mech.zivotnosti.
A s největší pravděpodobností tam půjde Millers oils - a uvidím jestli 5w40 EE Longlife nebo CFS NT, nebo 10w40 EE Semi Synthetic, a nebo 10w50 CFS NT.... a měnit se bude po 10-ti tkm.... (předpis 20tkm/1rok)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Mick 1 píše: U zcela nového motoru bych neváhal. U jetého je to jen na novém majiteli.
Pitris též pochopil,v což jsem věřil,jinak bych ten názor ani nepsal,bo...
Re: Millers Oils
Tak čo hoši mate niekto už vyskušany olej rady EE?
Silne nad nim uvažujem len ta cena 62Eur za 5 litrov je famozna oproti 46,20Eur za Xf Longlife tak som na važkach či to bude mat pre mna prinos za tu cenu.Ako som pisal už vyššie jazdim 6km rano a 6km poobede PD TDI 2006 505.01 ..Bol by som vdačny za nejake skusenosti ak niekto ma .Lebo papier znesie i ked samozrejme Millers je naj olej co som kedy mal.len sa bojim aby som to tam nenalial a bol sklamany nejakym opacnym pocitom ako sa piše .) Dakujem.
http://www.millersoils.sk/obchod/action ... litr.xhtml
Silne nad nim uvažujem len ta cena 62Eur za 5 litrov je famozna oproti 46,20Eur za Xf Longlife tak som na važkach či to bude mat pre mna prinos za tu cenu.Ako som pisal už vyššie jazdim 6km rano a 6km poobede PD TDI 2006 505.01 ..Bol by som vdačny za nejake skusenosti ak niekto ma .Lebo papier znesie i ked samozrejme Millers je naj olej co som kedy mal.len sa bojim aby som to tam nenalial a bol sklamany nejakym opacnym pocitom ako sa piše .) Dakujem.
http://www.millersoils.sk/obchod/action ... litr.xhtml
Re: Millers Oils
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Millers Oils
to e1H: Jak říkáš
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF