Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Zdravím. Jaky mi doporučíte olej firmy Millers pro Octavii 2 FL (2011) 2.0 TDI CR s DPF 103kw CFHC.
Děkuji.
Děkuji.
Re: Millers Oils
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:31, celkem upraveno 1 x.
Re: Millers Oils
Pitris ešte sa chcem opytat ktory ztychto dvoch olejov bude pre mna vhodnejši podla teba?Teraz už pouzivam XF LONGLIFE 5W-40 tak či bude mat pre mna nejaky prinos ak prejdem na ten NANO ak sa začne predavat?Jazdim fakt dost casto iba 5km vzdialenosti rano a potom vecer mam PD 2006 bez DPF Fobiu ..A hlavne som aj zvedavy kolko bude ten Nano stat
Pitris píše: VW505.01 by měly plnit oba. Jak XF LONG LIFE 5w40, tak i EE LONGLIFE 5w40.
Re: Millers Oils
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:31, celkem upraveno 1 x.
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
Dobrý den, doplňuji některé TBN hodnoty:
XF LL 5w30 - 6.7
XF LL C3 5w30 - 7.4
XF LL ECO 5w30 -10.1
XF LL 5w40 - 7.4
XF LL 5w50 - 7.2
XF LL 0w40 - 10.1 (po re-formulaci bez C3 od 02_2014)
XFE 10w40 - 9.2
EE LL 5w40 - 7.4
EE C3 5w30 - 9.0
EE SemiSynthetic 10w40 - 8.2
EE LL ECO 5w30 - 10.1
XF LL 5w30 - 6.7
XF LL C3 5w30 - 7.4
XF LL ECO 5w30 -10.1
XF LL 5w40 - 7.4
XF LL 5w50 - 7.2
XF LL 0w40 - 10.1 (po re-formulaci bez C3 od 02_2014)
XFE 10w40 - 9.2
EE LL 5w40 - 7.4
EE C3 5w30 - 9.0
EE SemiSynthetic 10w40 - 8.2
EE LL ECO 5w30 - 10.1
Re: Millers Oils
Jak napsal e1H: s normou VW507 XF LONGLIFE 5w30 (a byť je to olej i na prodloužené intervaly, tak) s výměnou po 15-ti tkm/1roce, ale neviděl bych problém ani s olejem VW505.00 (je to common-rail) nebo 505.01 SAE 5w40 - a zde buď XF LONGLIFE 5w40 nebo (asi dražší, ale) s nanosložkou EE LONGLIFE 5w40Mario02 píše:Zdravím. Jaky mi doporučíte olej firmy Millers pro Octavii 2 FL (2011) 2.0 TDI CR s DPF 103kw CFHC....
Ještě by byla možnost EE LONGLIFE C3 5w30. A u všech doporučím pevný interval výměny do 15tkm.
100%-ně můžeš použít XF LONGLIFE 5w30, já osobně bych dal EE LONGLIFE 5w40 ale bude to na Tobě
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
to Fabia353ZZ: Snížené tření díky nanosložce se projeví nejvíc až při plně prohřátém oleji/motoru.
Jestli budou i delší jízdy, určitě se vyplatí EE LONGLIFE 5w40 s nano; při popojížďách po 5-ti km to v motoru vyjde asi nastejno ale XF LONGLIFE 5w40 bude zřejmě levnější. To spíš měnit po 10-ti tkm
Jestli budou i delší jízdy, určitě se vyplatí EE LONGLIFE 5w40 s nano; při popojížďách po 5-ti km to v motoru vyjde asi nastejno ale XF LONGLIFE 5w40 bude zřejmě levnější. To spíš měnit po 10-ti tkm
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
Pozor toto je zcela jinak.Pitris píše:to Fabia353ZZ: Snížené tření díky nanosložce se projeví nejvíc až při plně prohřátém oleji/motoru.
Jestli budou i delší jízdy, určitě se vyplatí EE LONGLIFE 5w40 s nano; při popojížďách po 5-ti km to v motoru vyjde asi nastejno ale XF LONGLIFE 5w40 bude zřejmě levnější. To spíš měnit po 10-ti tkm
Přínos nanosložky je stále stejný, ať už jedete popojížďky start-stop po 100 metrech nebo 500 km v kuse.
Právě naopak přínos pro snížení tření - opotřebení součástí - je ideál i pro městský režim a moderní motory s režim automatického vypínání a startu. Jak známo, tak motor dostává právě dost zabrat v kritické fázi startu a i tam je vhodné tření snižovat.
Je jen jeden jediný moment, kdy nanosložka nefunguje a to je úplně první start s novým EE nebo NT olejem - trvá několik minut / kilometrů - než se nanosložka "aktivuje" navázáním na kov. Od druhého startu an ten olej už to "funguje" a vrstva je na kovu aktivní i při startu během desetin sekund, ještě než se olej samotný "dostane všude". Toto vše je umocněno oproti civilní EE řadě u sportovních CFS NT a to díky 3esterovému základovému oleji, který má i sám o sobě extrémní smáčivost kovů a výrazně méně stéká, než PAO nebo HC základy.
Aby vše výše uvedené nevypadalo jen jako výklad z teleshopingu Horsta Fuchse, přikládám graf z laborky Millers Oils, kde zkoušeli právě to, o čem nyní diskutujeme. Vzali tehdy standardní (už ukončený) polosyntetický XSS 10w40 a zatěžovali ho 3x po sobě až na teplotu k 135°C při čemž měřili koeficient tření. Mezi jednotlivými cykly vždy nechali jen olej vychladnout - to jsou ty tři křivky nahoře (zelená, červená, modrá). Po té se do základu domíchala nanosložka a stejný postup tří běhu se opakoval. Je vidět, že při prvním (fialovém) zatížení se nedělo nic a to až do teploty oleje cca 65°C, kdy se nanosložka aktivovala a následně koef.tření začal klesat. Při následném druhém a třetím cyklu (oranžová a světle modrá) se hned od začátku testu a koef.tření razantně snížil oproti "nenano" oleji a to cca o 1/2.
Naposledy upravil(a) Millers Oils dne pát led 24, 2014 14:19, celkem upraveno 2 x.
Re: Millers Oils
Vskutku působivé
Re: Millers Oils
Aha, já když ten graf viděl před nedávnem poprvé, tak jsem ho špatně přečetl nebo pochopil
Měl jsem za to, že k oleji s nanosložkou přísluší ta "křivka", která po ohřátí oleje rapidně klesla....
A taky je u nanoolejů uvedeno, že "koeficient tření při zahřátí motoru rapidně klesá...."
Fabia353ZZ: Tudíž se omlouvám za chybnou radu - snad je to tu teď uvedeno na pravou míru
Měl jsem za to, že k oleji s nanosložkou přísluší ta "křivka", která po ohřátí oleje rapidně klesla....
A taky je u nanoolejů uvedeno, že "koeficient tření při zahřátí motoru rapidně klesá...."
Fabia353ZZ: Tudíž se omlouvám za chybnou radu - snad je to tu teď uvedeno na pravou míru
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Dakujem všetkym za odpovede stych grafou mi to tak logicky vychadzalo len som si to chcel potvrdit tak už len čakat co bude stat na SK ten olej ale asi cca 70-80eur co je dost teraz davam 47 za 5l Millers a aj to je uz dost.Samozrejme menim pod 10 000km a niekedy aj menej ako to vide :)Dik
Re: Millers Oils
Letos by u mě už měla být jiná Honda. Tohle bude do motoru hodně horkej favorite1H píše:Nový nanodrive 5W-40 u Millersa bude za 1553 Kč za 5 litrov....
Edit 1.2.2014 Tak už je Místo Civica 1.5i VTEC 6.gen. je Accord 2.0 i-VTEC 7.gen. Millers 5w40 nano bude po proplachu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
Dobrý den,
po víkendu budou k dispozici i na našem trhu dvě novinky:
NANODRIVE Energy Efficient Longlife 5w40
Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej kategorie mid SAPS (střední obsah sulfátového popela, síry a fosforu) vhodný pro nejmodernější benzínové a naftové agregáty s emisními parametry Euro IV a V - s nebo bez částicových filtrů (DPF) – včetně motorů typu čerpadlo–tryska (PD). Sestaven s ohledem na plnění náročných požadavků současných motorů s dalším přínosem ve formě aditivace nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí motoru a snížení spotřeby paliva. Součást řady produktů Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology.
Classic Preservation Oil
Speciální konzervační olej pro uložení a omezený provoz benzínových a naftových motorů. Na bázi vysoce zušlechtěných minerálních základových olejů a výkonných aditiv poskytujících ochranu proti korozi. Použijte pro ochranu mechanických součástí při odstávce stroje. Určeno především pro motory, ale možná je aplikace i v převodovkách. Vhodné pro aplikaci do historických, sportovních i průmyslových agregátů.
po víkendu budou k dispozici i na našem trhu dvě novinky:
NANODRIVE Energy Efficient Longlife 5w40
Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej kategorie mid SAPS (střední obsah sulfátového popela, síry a fosforu) vhodný pro nejmodernější benzínové a naftové agregáty s emisními parametry Euro IV a V - s nebo bez částicových filtrů (DPF) – včetně motorů typu čerpadlo–tryska (PD). Sestaven s ohledem na plnění náročných požadavků současných motorů s dalším přínosem ve formě aditivace nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí motoru a snížení spotřeby paliva. Součást řady produktů Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology.
Classic Preservation Oil
Speciální konzervační olej pro uložení a omezený provoz benzínových a naftových motorů. Na bázi vysoce zušlechtěných minerálních základových olejů a výkonných aditiv poskytujících ochranu proti korozi. Použijte pro ochranu mechanických součástí při odstávce stroje. Určeno především pro motory, ale možná je aplikace i v převodovkách. Vhodné pro aplikaci do historických, sportovních i průmyslových agregátů.
Re: Millers Oils
A řekl bych že cena 1551,-Kč za 5l toho EE LONGLIFE 5w40 bude za jeho kvalitu akceptovatelná....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Experimenty s cenou vs.vyrobkem vs.reklamou,v tomto oboru,bychom meli mit za sebou...
Nebyl kdysi IQ molekulovy Castrol?
Zatim se neprokazal,dlouhodobe ani ucinek ester.latek u nekt.souc.oleju.
Uz jen 'razantni' snizeni,zlepseni..,pusobi motivacne.
Byt napsano,mirne,vyjde to nastejno,jen to nevypada tak zajimave.
Kdybys dal Total,ELF,napr.,muzes zkratit int.vymeny na pulku,za stejny prachy 2 naplne,coz je urcite lepsi varianta.
Navic si myslim,ze do motoru s bezmala 200tkm,ac v ok stavu,kde byly vymeny po 20tkm,je to neidealni napln.
Nebyl kdysi IQ molekulovy Castrol?
Zatim se neprokazal,dlouhodobe ani ucinek ester.latek u nekt.souc.oleju.
Uz jen 'razantni' snizeni,zlepseni..,pusobi motivacne.
Byt napsano,mirne,vyjde to nastejno,jen to nevypada tak zajimave.
Kdybys dal Total,ELF,napr.,muzes zkratit int.vymeny na pulku,za stejny prachy 2 naplne,coz je urcite lepsi varianta.
Navic si myslim,ze do motoru s bezmala 200tkm,ac v ok stavu,kde byly vymeny po 20tkm,je to neidealni napln.