Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
cimik
Příspěvky: 112
Registrován: ned čer 21, 2009 11:56
Bydliště: jihovýchod moravy

Re: Millers Oils

Příspěvek od cimik »

Co by jste na jaro nalili z nabídky Millersu do Focusu ST 2.0 EB..
Díky za doporučení :-)
Mazda 3 e-Skyactiv 186, r. 2024
Petro Canada Supreme Synthetic 0w-20

Fiat Punto 1,2 44kw, r. 2004
Liquy Moly Molygen New Generation 10w-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Z jaké jejich řady, potažmo v jaké cenové relaci ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
cimik
Příspěvky: 112
Registrován: ned čer 21, 2009 11:56
Bydliště: jihovýchod moravy

Re: Millers Oils

Příspěvek od cimik »

Pitris píše:Z jaké jejich řady, potažmo v jaké cenové relaci ?
Neřeším finance :-)
Mazda 3 e-Skyactiv 186, r. 2024
Petro Canada Supreme Synthetic 0w-20

Fiat Punto 1,2 44kw, r. 2004
Liquy Moly Molygen New Generation 10w-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Když bych ty kobylky řádně pobízel tak asi http://www.millersoils.cz/cfs-5w402
Pro běžné a neST ježdění klidně http://www.millersoils.cz/trident-5w30
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
cimik
Příspěvky: 112
Registrován: ned čer 21, 2009 11:56
Bydliště: jihovýchod moravy

Re: Millers Oils

Příspěvek od cimik »

Pitris píše:Když bych ty kobylky řádně pobízel tak asi http://www.millersoils.cz/cfs-5w402
Pro běžné a neST ježdění klidně http://www.millersoils.cz/trident-5w30
A jaký je rozdíl mezi tím CFS co jsi napsal a tímto NT+..
Koukal jsem spíše po něm..http://www.millersoils.cz/cfs-5w401
Řadu Trident nééé.. 8)
Mazda 3 e-Skyactiv 186, r. 2024
Petro Canada Supreme Synthetic 0w-20

Fiat Punto 1,2 44kw, r. 2004
Liquy Moly Molygen New Generation 10w-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Krom pětikila za litr a toho že NT+ je malinko "řidší, tak netuším bo i u "jen" CFS je taky psáno "Nyní nově aditivován nanočásticemi" :idea:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils

Příspěvek od lefort »

Já jsem to pochopil tak, že původní CFS NT je nově označen jako CFS a CFS NT+ má zcela novou formulaci. Asi...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Možná je to obchodní taktika - vnést mezi potencionální kupující zmatek, avšak by dospěli k závěru, že všecky MO jsou fakt hodně dobrý a nakonec se řídili podle (pro ně akceptovatelné) ceny... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Millers Oils
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Millers Oils »

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

:wink: Díky za vysvělující infofoto. Ale zeptám se pro porovnání - nemáte k dispozici taky údaj o koeficientu tření u běžného oleje (dejme tomu u toho výše zmíněného Tridentu 5w30 ?) Děkuji....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Millers Oils
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Millers Oils »

http://www.millersoils.cz/testy-oleju-m ... -nanodrive

Zde je jako třetí test na stránce uvedeno srovnání standardního Ford oleje s EE Longlife ECO 5w30.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1758
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

Colommbo píše:Možná je to obchodní taktika - vnést mezi potencionální kupující zmatek,
neviem, čo je alebo nie je obchodná taktika.. no nový 5W-40 CFS NT+ má na prvý pohľad odlišné sfarbenie oproti 5W-40 CFS NT... NT+ je nazelenalý, všimli sme si to a rovnako zhodnotili viacerí po otvorení fľaše a nalievaní do motora.
Takže nie je vylúčené, že NT+ je celkovo nová odlišná formulácia oleja oproti pôvodnej NT.
Možno nie každý/nie každá firma má potrebu len ojebávať a vnášať zmatek..
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Řekl bych že si tady moc lidí nemyslí (včetně mě), že by Millers něco ojebával.
A když srovnám cenu CFS NT+ s cenou prémiové řady třeba Penrite Racing, tak je CFS i levnější.
Jenže kvality tady těchto olejů dokáže NAPLNO využít jen málokterý motor....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Durex »

Viděl bych to jinak. Kvality tady těchto olejů dokáže využít každý motor,ale NAPLNO jen málokterý řidič resp uživatel ...

I když to není úplně přesný,protože dnes i u běžných aut a v běžném provozu dochází k silnému namáhání (rozhodně většímu,než tomu bylo dřív u atmosferických motorů)...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

kornel píše:...nový 5W-40 CFS NT+ má na prvý pohľad odlišné sfarbenie oproti 5W-40 CFS NT... NT+ je nazelenalý...
Ano, problém pro zákazníka však je, že
kornel píše:...všimli sme si to a rovnako zhodnotili viacerí po otvorení fľaše a nalievaní do motora...
Ač mám na produkty MO svůj (pravda, trochu radikální) názor, nepsal jsem o žádném ojebávání a můj příspěvek byl veden v lehčím tónu. Jestli sis toho nevšiml, tvoje chyba... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět