Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
Příspěvky: 148
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: Millers Oils

Příspěvek od PHiLiPZ »

0w30 ma ACEA A1 a HTHS 3.11, takze som ho uplne vylucil z vyberu
keby bol A3, kludne ho zoberiem, ci uz s NT(+) alebo bez
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

adosM píše:....Já mám 5w50 Yacco a jen tak neměním....
Yacco Galaxie je levnější a téměř stejně výkonnou variantou TOP olejů MO CFS.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adosM

Re: Millers Oils

Příspěvek od adosM »

Jen minus ty Nano sračky, ty asi vliv maji taky. Ale lít do motoru z auta starého 15 let takový olej za 3000kč 7 litrů je mimo realitu...Ještě když nezávodím
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

PHiLiPZ píše:0w30 ma ACEA A1 a HTHS 3.11, takze som ho uplne vylucil z vyberu....
Ano. Spolu s 0w20 jsou určeny především pro :arrow: "maximální okamžitý výkon při ultra nízkém tření s minimálními ztrátami výkonu, zejména pro kvalifikace, sprinty a další krátké zátěže" :arrow:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adosM

Re: Millers Oils

Příspěvek od adosM »

Máte někdo zkušenosti nebo lil jste někdo Millers oil CFS 10w50 do motoru ? Ten nový s Nanotech ?
Přes zimu to asi už nebude to pravé že ? Píšou že se dá nechat v motoru 15 tis km , při civilním použití což je ale přes hranu stejně. Jezdím i kratší jízdy. Ale vždy se snažím najet aspon 20 km.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Proč by desítka přes zimu neměla být to pravé...? Sibiřské mrazy v naší kotlině nebývají a běžnou zimu i s občasnými výkyvy i desítka zvládne v prstem v sání... :) Přes zimu 2015/2016 jsem měl v motoru Sunoco Racing 10W60 a ani jsem o něm nevěděl (a to parkuju stále venku)... :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

to adosM: Začínáš pandořit :?: :mrgreen: Zajedno neblbni, a klidně nechej Yacco GT, a za druhé MO CFS NT 10w50 je úplně klidně vhodný i do zimy - jednak kvůli esterům a druhak i svou viskozitní třídou 10w
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

Uz zacal pred tim..., do 350tkm a dle psanych info, ne moc cisteho agregatu..., velmi solidni SuSp, Colommboj proverene 15-50. A ne pandorit. Jenze Pandora uz to vychytal a pochopil.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Pedro píše:....velmi solidni SuSp....
Tady se nechytám :roll: :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

Pitris píše:
Pedro píše:....velmi solidni SuSp....
Tady se nechytám :roll: :mrgreen:
Sunoco Sport :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Dík. Ale pak mě tam nesedí....
Pedro píše:Colommboj proverene 15-50....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

Pitris píše:Dík. Ale pak mě tam nesedí....
Pedro píše:Colommboj proverene 15-50....
To se asi Petr upsal,pokud si pamatuji,tak Jirka dával do Omči pouze 5W-50. :idea:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Jest tak, jen pětku. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

Priznavam chybu, preklep. Stále datluju z tlf+tbl.
Jest jak kolegove psali...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Aha. Mě napadlo že je řeč třeba o nějakém SuperSportu :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět