Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Já pro změnu vím o zvláštním druhu pijavic, které odčerpávají energii a hlavně prachy.
Re: Millers Oils
A iluze dobrackych blbcu...
Re: Millers Oils
Bývanie v paneláku mnoho iných možností neposkytuje, či máš výrazne objavnejšie návrhy (obývačka, spálňa, kuchyňa, balkón) ?
bjukemen píše:Motorovy olej skladujes v spajzi.?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Millers Oils
Tak v tom případě dávej bacha aby Ti fakt nebyly předloženy k nedělnímu obědu šnicle na nějakým tom Tvým oleji.☺ Vyhodil bys to stejně, ať už by byly na Mogulu, Sunocu, Yaccu nebo Millersovi....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
To je však špajza väčšinou bez obsahu potravín (niekto tam možno máva kompóty, zemiaky, s motorovým olejom nezamenitelné) - samostatná miestnosť na medziposchodiach, kde sa skladuje to, čo inde v „pivnici“ rodinného domu (tiež tam nemusí byť ani pivo, ani víno) + v garáži.
Kde teda skladujete zakúpený motorový olej ostatní bytovci?
Kde teda skladujete zakúpený motorový olej ostatní bytovci?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Millers Oils
Když Ti napíšu že v tunelu, tak stejně budeš vědět kulovýbloke píše:Kde teda skladujete zakúpený motorový olej ostatní bytovci?
V předsíni v polici kterou mám mezi zdmi pod stropem. Je tam schováno olejů na několik výměn....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Já nikde nic neskladuji. Koupím olej,pár dní ho vozím v autě a putuje do motoru.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
tiez zvycajne kupim olej az vtedy ked sa hodlam menit, ale inak nejaka ta flasa na dolievanie sa najde v pivnici v bytovke
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
ve skříni v chodbě, která je určená přímo na takový ty „špinavý“ věci a různou chemii atd.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Millers Oils
To i v tom švajcu se krade?Jerry3 píše:Tož já se pokorně vrátím k oleji Yacco, tedy opouštím MO. Spotřeba paliva se totiž stále zvyšuje (nějak to souvisí s reakcí motoru na MO v kombinaci se zátěží přes kompresor klimy) a při letní intenzitě provozu jsou mi lepší reakce na plyn stejně k prdu. Navíc příští výměna bude v rámci garančky: olej si nosím svůj, ale MO bych jim nedal.
bylo
je
je
Re: Millers Oils
Ne v tom německém, přesněji rakouském slova smyslu "nakupovat po česku".
Jinak po 7 tis. km se "nano efekt" začíná vytrácet a chování řídící jednotky se pomalu vrací k normálu. To ostatně jen potvrzuje zde mnohokrát připomínaný fakt, že ani ten "nej" olej (stejně nikdo neví, co to vlastně je) nelze nechat v motoru déle, než je zdrávo, což ani zdaleka není dnes obvyklý výměnný interval.
Jinak po 7 tis. km se "nano efekt" začíná vytrácet a chování řídící jednotky se pomalu vrací k normálu. To ostatně jen potvrzuje zde mnohokrát připomínaný fakt, že ani ten "nej" olej (stejně nikdo neví, co to vlastně je) nelze nechat v motoru déle, než je zdrávo, což ani zdaleka není dnes obvyklý výměnný interval.
Re: Millers Oils
Zajímavé. Bylo by prosím možné upřesnit jaký charakter měly jízdy během oněch 7 000 km ? Couračky po městě / dlouhé trasy po okreskách / dálnice na plný plyn ... ?Jerry3 píše:Jinak po 7 tis. km se "nano efekt" začíná vytrácet a chování řídící jednotky se pomalu vrací k normálu.
Re: Millers Oils
Těch 7 tis. km jsem najel za necelé tři měsíce, a to vlastně přes týden soukromé auto nepoužívám. Z toho jasne plyne, že nájezd připadá výhradně na dlouhé trasy. A styl? Raději jedu za hnusného počasí než za příznivých podmínek, abych si to tzv. užil...
Re: Millers Oils
Nejvetsi zmena,chemicka,je prvnich 500km,pak se olej ,,usadi,, a drzi dle slozeni,provozu atd.,do cca 5-7tkm. Nasledne nektere slozky zacinaji degradovat,nikoli vsak uplne. Pred cca 10tkm,to uz neni hitparada. Nicmene da se v beznem uzivani. Toto platilo a info mam do r. cca 03,4,5
Jak je to nyni,vi Buh. I tenkrat platilo,oil prumerny a menit o 1/3 az 1/2 driv,nez kosmicke technologie a menit po.........
Jak je to nyni,vi Buh. I tenkrat platilo,oil prumerny a menit o 1/3 az 1/2 driv,nez kosmicke technologie a menit po.........
Re: Millers Oils
Řekl bych že to platí pořádPedro píše:Toto platilo a info mam do r. cca 03,4,5....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF