Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Jde o to, že teď motor při ustálené rychlosti neupadá do letargie, z níž je potřeba ho probrat, když po něm pak něco chci, ale zůstává nabuzený. Ani zde nemám žádné vysvětlení pro takové chování řídící jednotky. Že by alergie? 8)
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

Jardo,zajimavy postreh. Jestli by ta akcnost fungovala i na me? Kdybych to vyzahnul?
...nejen na zrychleni chuze kamsi...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Jerry3 píše:....vibrace na volnoběh jsem již zmínil, k nim přidávám to, že za jízdy teď slyším odvalování pneu, a motor si bere o litr víc....
Jerry3 píše:....motor při ustálené rychlosti neupadá do letargie, z níž je potřeba ho probrat, když po něm pak něco chci, ale zůstává nabuzený....
A tak tedy celkově hodnotíš jak :?: Pozitivně :twisted: či negativně :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Vzhledem k tomu, jak to jede, tak kladně.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Takže další poznatek: provoz na MO výrazně přiblížil PP indikovanou průměrnou spotřebu té reálné. Zatímco dříve jsem musel přihodit k údaji PP 0,6 l/100 km, tentokrát to bylo jen 0,15 (počítám a porovnávám to s PP při každém tankování; obvykle tankuji přes 60 l do 70 l nádrže).
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils

Příspěvek od lefort »

Jerry: koukám, že objevy stále přibývají :mrgreen:
Myslíš, že je bezpečné zhruba kolem 12 - 13 tkm přejít na esterový olej, konkrétně MO CFS 5W40NT? Jedu začátkem května do Německa a plánuji Fiestu trochu protáhnout :twisted:
Jinak mě dnes při přezutí servisák nemile překvapil - jeden disk hází a bude se muset nechat srovnat. Vzhledem k profilu pneu proklatě nízko a stavu silnic v mém okolí nic překvapivého :evil: Má někdo zkušenosti, resp. doporučení? Díky.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

lefort píše:...je bezpečné zhruba kolem 12 - 13 tkm přejít na esterový olej, konkrétně MO CFS 5W40NT? Jedu začátkem května do Německa a plánuji Fiestu trochu protáhnout :twisted:
Vy... bych se na to, vždyť přes Německo jsem všemi svými auty po 10 let jezdil, co to dalo (jenže tehdy se to ještě dalo, dnes se tam už moc nepovozíš), a problém byl pouze jednou, po natankování BA95 pančovaného E85 u Prahy.
lefort píše:Jinak mě dnes při přezutí servisák nemile překvapil - jeden disk hází a bude se muset nechat srovnat. ... Má někdo zkušenosti, resp. doporučení? Díky.
"Můj" pneuservis to někam posílá, ale praktickou zkušenost nemám. Tedy nepočítám-li to, že jeden z originálních disků na mém voze už od nova radiálně hází, což jsem sice reklamoval, bohužel však neúspěšně... :evil:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils

Příspěvek od lefort »

S tím olejem šlo o to, jestli neprobíhá při těch dejme tomu 12-13 tkm nějaká "konečná" fáze záběhu, který bych tím olejem mohl narušit. Ten už mám, sehnal jsem ho za velmi dobrou cenu. Auto teď půjde na první oficiální servis, tak jim řeknu, aby na kolo ještě koukli. Díky.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Millers Oils

Příspěvek od yosemitak »

Jerry3 píše:Tak dojmy z první jízdy, ale jen po městě, veskrze pozitivní. Tedy až na to, a zde nejde o pouhý dojem, že elektronika teď pouští volnoběh o něco níže, bohužel až na úroveň, kdy už cítím vibrace od motoru ve volantu, což mne nutí z něho při stání na semaforech sundavat ruce. :x Vysvětlení pro to zatím žádné nemám. :?
Tak to ja jsem si vsiml paradoxne obraceneho efektu, po vymene svicek ze tebou/vami doporucene Denso taky volnobeh lehce spadl, ale zaroven tyto vibrace zmizely. Ze zacatku jsem se parkrat i pristihl, ze jsem kontroloval, jestli mi to nechciplo ( :!: ). Od te doby mam najeto 3700 km a vsiml jsem si, ze ty vibrace se nepravidelne vraci, ale uz ani nejak nesleduju cim by to mohlo byt. Mozna benzinem, posledni dobou tankuju doopravdy vsude a ani nedavam VIF tak pravidelne jako driv. :)
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Vliv svíček na spalovací proces je bezprostřední, zatímco tady jde o reakci řídící jednotky na změnu v mazání motoru. A určitě záleží na tom, kde má daný motor první harmonickou, což dnes záleží hlavně na nastavení dvouhmotaku a dalších tlumicu torznich kmitu.
borelli
Příspěvky: 16
Registrován: pát pro 23, 2016 16:34

Re: Millers Oils

Příspěvek od borelli »

Tento týden výměna z Yacco VX 1000 FAP 5W-40 (najeto 8 tisíc) na EE LONGLIFE 5W-40 5l Nano. Co mě překvapilo bylo zjištění, že motor má po nastartování tišší chod, obecně je ale agregát tišší, nicméně, toto lze pozorovat asi při každé výměně oleje za předpokladu, že tam nenalejete olej koupený z Lídlu…

Pocity jinak dobré, nepatrně to jde rychleji do otáček a co se spotřeby týče – trasu, kterou jsem běžně jezdil podle palubáku za 4,8-5 to spadlo na 4,6-4,7. Jen ta cena, kupoval jsem to v akci na černý pátek, jinak je ta cena nekřesťanská.
Naposledy upravil(a) borelli dne ned kvě 14, 2017 10:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Olej špičkový, cena nekřesťanská. Aneb jak už je tu mnohokrát psáno - lepší "obyčejnější" olej vyměněný včas popř. i dříve, než extraordinarysupernáplň ponechaná v motoru přes míru... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

Rozhodne si nemyslim,ze o XX procent navysena cena = o totez ,, kvalita,, ,slozeni atd.
Jo a nejakou dobu,jezdilo jedno z rodinnych aut,kvuli spotrebe oleje 1/1000 podle druhu cesty,jen na Lidl,Kauf...,
A svete div se,Lidloil jsem do nej kupoval i na jihu IT. Byl tam zrovna v nejake sleve. (15-40) Bylo k neuvereni,kolik ,,chudych,, kupujicich ho bralo. Nedim se,neb ceny u cerpacek,hlavne Agip a Q8,byly jaxy vyssi.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Tak u pumpy dycky draho. V AT v Leobendorfu někdy před 4lety 5litrů MOL 5w40 za 50€....:(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět