Tak Millers už C2 má i v NT,uvidím jaké budou rozdíly v hodnotách.Škoda,že nemají 0W-40 C3,to bych docela rád vyzkoušel.Pitris píše:Jako mošt
Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
lengy60: vím, vím. Vlákno "Jaký olej do Honda HR-V 1.5" jsem před rokem zakládal. Nechtěl jsem totiž v autě 0W20.
Pitris: díky pane. Příští měsíc jdu na garančku, na kterou mám přichystanou Motul 0W30 ester A3. Ale na další výměnu doma bych si klidně připlatil za něco víc echt.
A jak správně píše Pitris, servisák mi vyloženě říkal, ať na .W40 do motoru L15B zapomenu! Je to konstrukčne zcela nový motor (Atkinson+Otto, VTEC&VTC), přizpůsobený novým emisním normám. Už to, že lze místo 0W20 docela slušné oleje .W30 s A3, je dobře.
Pitris: díky pane. Příští měsíc jdu na garančku, na kterou mám přichystanou Motul 0W30 ester A3. Ale na další výměnu doma bych si klidně připlatil za něco víc echt.
A jak správně píše Pitris, servisák mi vyloženě říkal, ať na .W40 do motoru L15B zapomenu! Je to konstrukčne zcela nový motor (Atkinson+Otto, VTEC&VTC), přizpůsobený novým emisním normám. Už to, že lze místo 0W20 docela slušné oleje .W30 s A3, je dobře.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Millers Oils
Aby bylo jasné, o čem to je: o úspoře několika ml paliva během měřícího cyklu, tedy o hodnotě emisí výhradně CO2. Svým způsobem vlastně nejde o "konstrukci motoru přizpůsobenou novým emisním normám", ale o konstrukci přizpůsobenou především možnosti použití oleje se sníženou HTHS i SAE viskozitou tak, aby mj. i kvůli tomu oleji (další aspekty jeho trápení při tom měření teď pomíjím) nezkolaboval již během měřícího cyklu.Libor píše:...konstrukčne zcela nový motor (Atkinson+Otto, VTEC&VTC), přizpůsobený novým emisním normám.
P.S.: Vím, trochu jsem to zjednodušil a dost tím degradoval práci konstruktérů, ale snad mi to v zájmu názornosti tohoto příkladu prominou.
Re: Millers Oils
Jerry3:
Tvé vysvětlení bude zřejmě blíž realitě, to nerozporuji, souhlas. Nechtěl bych být kontruktér v této době ani náhodou. Vyvineš skvělý motor a do pěti let ho Brusel pohřbí nebo devalvuje - viz filtry pevných částic pro benzínové přímovstřiky.
Teď vážně. Jezdil jsem s HR-V jak s 0W20, tak krátkodobě s 0W40, nyní s 5W30. Tabulková hodnota průměrné spotřeby dle výrobce je 5.7 l/100 km. Rozdíl ve spotřebě mezi W20 a W40 byl neměřitelný. V podstatě se do listopadu držel na hodnotě, uváděné výrobcem. Pak jsem přešel na 5W30, ale to již byla zima, přičemž spotřeba vzrostla na stále dobrých 6.1 l/100 km. Tento poslední údaj ale není validní, s ohledem na ranní krátké jízdy v mrazech. Tak nebo tak, jestli mají W20 zajistit nižší emise a spotřebu, se mi během loňského testování nepodařilo prokázat.
Sorry za off topic.
Tvé vysvětlení bude zřejmě blíž realitě, to nerozporuji, souhlas. Nechtěl bych být kontruktér v této době ani náhodou. Vyvineš skvělý motor a do pěti let ho Brusel pohřbí nebo devalvuje - viz filtry pevných částic pro benzínové přímovstřiky.
Teď vážně. Jezdil jsem s HR-V jak s 0W20, tak krátkodobě s 0W40, nyní s 5W30. Tabulková hodnota průměrné spotřeby dle výrobce je 5.7 l/100 km. Rozdíl ve spotřebě mezi W20 a W40 byl neměřitelný. V podstatě se do listopadu držel na hodnotě, uváděné výrobcem. Pak jsem přešel na 5W30, ale to již byla zima, přičemž spotřeba vzrostla na stále dobrých 6.1 l/100 km. Tento poslední údaj ale není validní, s ohledem na ranní krátké jízdy v mrazech. Tak nebo tak, jestli mají W20 zajistit nižší emise a spotřebu, se mi během loňského testování nepodařilo prokázat.
Sorry za off topic.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Millers Oils
to Libor: přesunul jsem to do "Tvého" vlákna: http://www.oleje.cz/forum/honda-hr-v-20 ... 48-99.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Takže MO je skvělý, tedy až na tři "perverzní efekty": vibrace na volnoběh jsem již zmínil, k nim přidávám to, že za jízdy teď slyším odvalování pneu, a motor si bere o litr víc.
Re: Millers Oils
Radost z jízdy, víc mu šlapeš?Jerry3 píše:Takže MO je skvělý, motor si bere o litr víc.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Millers Oils
Ano, tak. Ale zároveň se nedomnívám, jak projevy toho motoru znám, že by MO měl příznivý vliv na spotřebu. A zřejmě za to nemůže MO samotný, ale reakce řídící elektroniky na něj...
Re: Millers Oils
Předpokládám že ŘJ je od Bosche, a tak se nediv. Německá ŘJ a anglický olej - asi to nefunguje. Od bitvy o Londýn
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Ještě štěstí, že toho anglána budu lít do američana.
ŘJ by se s tím měla časem srovnat.
ŘJ by se s tím měla časem srovnat.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Millers Oils
GB a USA byli spojenci. Tam to půjde A časy George Washingtona jsou už pryč hódně dlouho
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Takže do frantíka by to mělo jít taky
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Millers Oils
Moj japonec tu zradu zatial nezbadal a s MO funguje vyborne.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Re: Millers Oils
Frantíci byli s Anglánama a koncem osmdesátých let nic nefungovalo líp než spojení McLaren/Honda (Jo, teď se nedaří, ale to přijde).☺
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
Když jsem ještě jezdíval na ryby Omegou a přijížděl jsem k revíru maje pootevřené okno, slyšel jsem zpívat ptáky. Nemyslím, že by to bylo olejem (5W50)...Jerry3 píše:...za jízdy teď slyším odvalování pneu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90