Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

Pitris píše:Jako mošt :(
Tak Millers už C2 má i v NT,uvidím jaké budou rozdíly v hodnotách.Škoda,že nemají 0W-40 C3,to bych docela rád vyzkoušel. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Millers Oils

Příspěvek od Libor »

lengy60: vím, vím. Vlákno "Jaký olej do Honda HR-V 1.5" jsem před rokem zakládal. Nechtěl jsem totiž v autě 0W20.

Pitris: díky pane. Příští měsíc jdu na garančku, na kterou mám přichystanou Motul 0W30 ester A3. Ale na další výměnu doma bych si klidně připlatil za něco víc echt.

A jak správně píše Pitris, servisák mi vyloženě říkal, ať na .W40 do motoru L15B zapomenu! Je to konstrukčne zcela nový motor (Atkinson+Otto, VTEC&VTC), přizpůsobený novým emisním normám. Už to, že lze místo 0W20 docela slušné oleje .W30 s A3, je dobře.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Libor píše:...konstrukčne zcela nový motor (Atkinson+Otto, VTEC&VTC), přizpůsobený novým emisním normám.
Aby bylo jasné, o čem to je: o úspoře několika ml paliva během měřícího cyklu, tedy o hodnotě emisí výhradně CO2. Svým způsobem vlastně nejde o "konstrukci motoru přizpůsobenou novým emisním normám", ale o konstrukci přizpůsobenou především možnosti použití oleje se sníženou HTHS i SAE viskozitou tak, aby mj. i kvůli tomu oleji (další aspekty jeho trápení při tom měření teď pomíjím) nezkolaboval již během měřícího cyklu.

P.S.: Vím, trochu jsem to zjednodušil a dost tím degradoval práci konstruktérů, ale snad mi to v zájmu názornosti tohoto příkladu prominou.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Millers Oils

Příspěvek od Libor »

Jerry3:
Tvé vysvětlení bude zřejmě blíž realitě, to nerozporuji, souhlas. Nechtěl bych být kontruktér v této době ani náhodou. Vyvineš skvělý motor a do pěti let ho Brusel pohřbí nebo devalvuje - viz filtry pevných částic pro benzínové přímovstřiky.
Teď vážně. Jezdil jsem s HR-V jak s 0W20, tak krátkodobě s 0W40, nyní s 5W30. Tabulková hodnota průměrné spotřeby dle výrobce je 5.7 l/100 km. Rozdíl ve spotřebě mezi W20 a W40 byl neměřitelný. V podstatě se do listopadu držel na hodnotě, uváděné výrobcem. Pak jsem přešel na 5W30, ale to již byla zima, přičemž spotřeba vzrostla na stále dobrých 6.1 l/100 km. Tento poslední údaj ale není validní, s ohledem na ranní krátké jízdy v mrazech. Tak nebo tak, jestli mají W20 zajistit nižší emise a spotřebu, se mi během loňského testování nepodařilo prokázat.
Sorry za off topic.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

to Libor: přesunul jsem to do "Tvého" vlákna: http://www.oleje.cz/forum/honda-hr-v-20 ... 48-99.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Takže MO je skvělý, tedy až na tři "perverzní efekty": vibrace na volnoběh jsem již zmínil, k nim přidávám to, že za jízdy teď slyším odvalování pneu, a motor si bere o litr víc. :lol:
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Jerry3 píše:Takže MO je skvělý, motor si bere o litr víc. :lol:
Radost z jízdy, víc mu šlapeš?
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Ano, tak. Ale zároveň se nedomnívám, jak projevy toho motoru znám, že by MO měl příznivý vliv na spotřebu. A zřejmě za to nemůže MO samotný, ale reakce řídící elektroniky na něj... :?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Předpokládám že ŘJ je od Bosche, a tak se nediv. Německá ŘJ a anglický olej - asi to nefunguje. Od bitvy o Londýn :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Ještě štěstí, že toho anglána budu lít do američana.

ŘJ by se s tím měla časem srovnat.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

GB a USA byli spojenci. Tam to půjde :mrgreen: A časy George Washingtona jsou už pryč hódně dlouho :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

Takže do frantíka by to mělo jít taky :D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
Příspěvky: 148
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: Millers Oils

Příspěvek od PHiLiPZ »

Moj japonec tu zradu zatial nezbadal a s MO funguje vyborne.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Frantíci byli s Anglánama a koncem osmdesátých let nic nefungovalo líp než spojení McLaren/Honda :) (Jo, teď se nedaří, ale to přijde).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9936
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Jerry3 píše:...za jízdy teď slyším odvalování pneu...
Když jsem ještě jezdíval na ryby Omegou a přijížděl jsem k revíru maje pootevřené okno, slyšel jsem zpívat ptáky. Nemyslím, že by to bylo olejem (5W50)... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět