MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Brembo »

Ten produkt je určený pre tých,ktorý jazdia hlavne v meste,a regenerácie sa nespuštaju,alebo su prerušené. Pre autá,ktoré s regeneráciami problém nemaju,to nemá velký vplyv-maximálne predlži nábeh medzi regeneráciami. Všetky tieto produkty su založené na oxidoch céru,ktorý sa v DPF usádza a nespaluje sa,ako sadze. Pokial sa DPF zaplní nespáletilnými usadeninami-popolčekom,je nutné DPF vymenit,alebo prečistit technologiou používajucou Advanpure. Ostatné technologie čistenia DPF tento popolček nedokážu odstránit. Týmto nechcem odhovárat od použitia tohto produktu,ale u vozidiel bez problémov s DPF je pravidelné použitie zbytočné. Naopak u motorov s problémami to je naopak taakmer nevyhnutné-pokial sa občas neprisposobí režim jazdy.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
borelli
Příspěvky: 16
Registrován: pát pro 23, 2016 16:34

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od borelli »

Díky Brembo. Mám nalítáno 160tkm, zatím se mě ani jednou nerozsvítila kontrolka filtru, zpravidla jezdím cca 40km téměř na tempomat, ale chci to testnout. Možná zbytečně, ovšem při pohledu na cenu orig filtru raději volím prevenci :-) Jen jsem měl obavu, abych neudělal víc škody než užitku, tak snad ne - viz poslední příspěvky na http://elit.fcd.eu/article.aspx?id=1334, kde si stěžují na přípravek Common Rail Cleane.

Bral jsem to i známému (O2 BLS 1.9PD), ten jezdí do práce 15km městský provoz, v obci na 50 u něho není problém jet na 4ku či 5ku, bez obav točí mezi 12-13t ot/min (viděl jsem to na vlastní oči) Nechápu, že ještě neodrovnal sertvák a DPFko, ten tento výrobek jistě ocení :wink:
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Brembo »

Ja jazdím 30 km do práce,občas 5 x mesačne mestská prevádzka. S DPF som problém nemal,3 x som použil čistič DPF,výsledok neviem-bez poriadnej diagnostiky to nejde zistit. Ked sa začne regenerácia DPF,prisposobím štýl jazdy a ked je to možné,nechám ju i prejst. Ked sa ale motor nezohreje na prevádzkovu teplotu,alebo sa k nej ani nepriblíži,DPF sa neregeneruje,takže tam to určite pomože. čo sa CRC týka,su zvačša bezpopolové,takže DPF by nemali ublížit. Mám síce akusi diagnostiku cez app android,možem čítat dáta teploty katalyzátora,teploty v sacom potrubí,otvorenie EGR,tlak paliva i tlak plynov v DPF-žial neviem z ktorého senzora udaje su,a su značne prechodné,pretože ich ovlyvnuje vela faktorov. Takže z tlaku plynov DPF nič nevyčítam,to by som musel mat hodnoty z oboch senzorov tlaku.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
mj
Příspěvky: 76
Registrován: pon srp 31, 2009 19:30

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od mj »

Zdravím,

dnes mi došlo aditívum do nafty ECO MAX od Millersu... v návode je upozornenie: NEKOMBINUJTE VÍCE DRUHÚ PALIVOVÝCH ADITIV.

Jasné, že nevidím zmysel liať to do prémiovej nafty... ale - existuje dnes vôbec na ČS palivo bez aditív? Dá sa teda NEKOMBINOVAŤ???

Ďakujem!

P.S. ...v benziňákoch 3-valce, v nafťákoch DPF... tak si vyberaj...
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Colommbo »

Kombinovat aditiva či ne záleží trochu na zdravém lidském/řidičském rozumu, nicméně žádná kombinace aditiv motor nezabije. A paliva bez jakýchkoli aditiv se u čerpacích stanic běžně prodávají, bude se to týkat prakticky všech základních N95. O naftách přehled nemám, ale bude to obdobné.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Pitris »

Já osobně si myslím že každé palivo běžně u pumpy sehnatelné obsahuje určité malé procento aditiv. Jde o to, že ty levnější paliva jich obsahují jen toliko aby plnili normu. (ONO, Prim, Eurooil atd.).
Ta dražší paliva (Benzina, MOL, Shell, OMV MM, Eurooil Optimal atd.) obsahují čistících a mazacích a vůbec nějak palivo zlepšujících aditiv více....
Tato "vylepšená" paliva je asi zbytečné dále doaditivovávat, ale když se dá třeba poloviční dávka, ublížit by to zcela jistě nemělo....
U toho Millerse bych řekl že to nemíchání s jinými je myšleno aby tam někdo nenalil Millers, VIF, STP či cokoliv jiného zároveň, bo by to ty vlastnosti Millerse mohlo ovlivnit....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
svara@
Příspěvky: 204
Registrován: sob pro 17, 2016 20:54

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od svara@ »

Chtěl jsem změnu, zkusil jsem Millers Oils Petrol Power ECOMAX. Nejdražší, ale taky nejlepší
aditiv, který jsem doposud použil. Spotřebu jsem neměřil. Motor jde líp než s Vifem.
Jde o pravý opak. Jak jsem už psal, s Vifem motor vadne, s Millersem ožívá. Jestli tak
fungují i oleje MILLERS, - SMEKÁM. :wink:
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od bloke »

Aké koncentrácie vifa si skúšal, aj 2x a útlm rovnaký? Parameter čadenia na koncovku sa s MI znížil?
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
svara@
Příspěvky: 204
Registrován: sob pro 17, 2016 20:54

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od svara@ »

Obojí se dávkuje 1 ml na 1l. Tedy jedna ku tisíci. Co se Vifu týká, čím vyšší dávka tím línější
motor. Při dodržení dávkování výrobcem, se dá. S Millersem neexperimentuji, není důvod.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od bloke »

Aha; lebo mne ten Lang Chemie do 1:1000 otupuje, pri 1:500 (1:250) naopak. Na Mil „experiment“ som nevzýval, jedine očné odpozorovanie očmudenia koncovky (po jazde vo vyšších otáčkach, tuším si spomínal niečo v minulosti).
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Libor »

S Millers "benzín aditivy" mám k dnešnímu dni vyjety tři nádrže (2.300 km) a s klidným svědomím mohu říci, že za mě o.k. Pocitově motor ožil, spotřeba paliva padla o 0.3 dcl (dle app) a koncovka výfuku není až tolik černá, jak s VIFem. Množství spotřebovaného paliva až tak neřeším, ale když se motor lépe roztáčí, to je pro mě čerešnička na tortíku ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od bloke »

Tož vetvené teórie sa javia potvrdené, že výraznejšie špinenie ide (prípadne) na vrub použitému vifovi.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Libor »

Zatím se mi to tak jeví. Prostě je v koncovce o poznání míň sazí. Otázkou zůstává, zda je to dobře, nebo ne (globálně) :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od lefort »

Mám stejný poznatek, když jsem dopotřeboval Vif (a měl shodou okolností vyčištěný výfuk), natankoval jsem Maxx100, poté nádrž EO s Millersem a naprosto minimální znečištění. S Vifem byla koncovka téměř okamžitě černá.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
svara@
Příspěvky: 204
Registrován: sob pro 17, 2016 20:54

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od svara@ »

lefort píše: S Vifem byla koncovka téměř okamžitě černá.
Mám podobné zkušenosti. Přijde mi, že při spalování Vifu prostě víc sazí vzniká.
zkrátka víc čadí. Jestli je to naškodu nevím, snad ne. Na emisích jsem s naturalem 95
plus Vif prošel bez problémů. Uvidím co Millers. Na Vif jsem najezdil minimálně
45 000 km.
Odpovědět