MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Pitris »

frantas píše:Ma cenu lejt neco do staryho Transita TDDI ?
Tak TDCI je na naftu háklivější než TDDI ale klidně bych mu panák VIFu dopřál - je to padoš na litr....
Millers DPE je koruna na litr....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Colommbo »

Tyhle klasický starý (zaplaťpánbu) rotačky jsou schopný jezdit vpodstatě na cokoli, ale jak píše Jarek - když přidáš panáka VIFu, bude to jen ku prospěchu. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Brembo »

Mne sa Millers Oils osvedčil viacej,aspon podla vzdialeností medzi regeneráciami DPF. Ekonomicku stránku som neskumal.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od ka-spel »

Kde se dá koupit na Hané Millers ECOMAX? Z eshopu to už nestíhám. Nebo má někdo prázdnou flašku od něj? Chtěl jsem to potunit na odměrku pro VIF https://www.dropbox.com/s/kb80i9epet6a7 ... 8.jpg?dl=1
byloObrázek
je Obrázek
Fabia353ZZ

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Ecomax diesel jazdim už nejake tie roky a možem povedať že funguje super a hlavne po inovacii aditivacie kde zmizol aj ten povestný zapach z vyfuku.

-lepšie štarty
-tichši chod
-predlženie km nabehu medzi regeneraciami DPF ( pomerane)
spotrebu neriešim a neviem objektívne pomerať trepal by som hovadiny.
borelli
Příspěvky: 16
Registrován: pát pro 23, 2016 16:34

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od borelli »

Máte někdo zkušenost s příměsí do motorové nafty Millers Oils DPF Cleaner a Regenerator ? Jde mě nejen o to, zda li má vliv na chování motoru, ale především o jeho funkčnost a prevenci ve prospěch DPF.
Uživatelský avatar
rofek
Příspěvky: 88
Registrován: stř led 25, 2017 0:30

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od rofek »

borelli píše:Máte někdo zkušenost s příměsí do motorové nafty Millers Oils DPF Cleaner a Regenerator ? Jde mě nejen o to, zda li má vliv na chování motoru, ale především o jeho funkčnost a prevenci ve prospěch DPF.
Sam, nastesti (bo se nafte vyhybam), zkusenosti s dpf nemam, a tedy ani s timto aditivem. Nicmene, jako dlouhodobe spokojeny uzivatel produktu MO, si troufnu rici, ze kdyz neco MO uvede na trh, tak to i funguje.
Predevsim si je treba poradne precist popis od vyrobce : The DPF cleaner lowers the temperature at which regeneration takes place, meaning it is more likely to happen on the problematical short trips, keeping the filter cleaner. Our one shot treatment ... is for emergency use (when the warning light comes on) or as a preventative measure every 3000 km.

Bude mit vliv na chovani motoru, nebot vypalovani bude castejsi. Pouzivat jako "zachranu" pri rozsviceni konrolky, nebo (lepe) jako prevenci.
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Colommbo »

Jako bys nenapsal nic. A častější regeneraci DPF považuješ za vliv na chování motoru...? :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rofek
Příspěvky: 88
Registrován: stř led 25, 2017 0:30

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od rofek »

Tak jo, nenapsal jsem nic, neni to moje zkusenost, ani to netvrdim. asi se na to priste vy.e.u :!: :cry:

Ono ta "regenerace" probiha spravidla pri vyssim zatizeni, resp. s "bohatsi" smesi*, kdyz se to tak da nazvat. ECU ji dokaze spustit i pri volnobehu (zahraty motor), ale pri zvysenych otackach; a behem ni se meni i rezim provozu EGR ventilu, rezim turba, proudeni nasavaneho vzduchu, atd. Muze to cele trvat i desitky minut ... Mne prijde, ze to ovlivnuje chovani motoru... :idea:
https://tinyurl.com/llupfkr

* s pouzitim aditiv (ted nemyslim na ty aftermarketove) nebo bez nich se spotrebovava i nafta navic, kt. se vstrikuje de facto do vyfuku.
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Jerry3 »

rofek píše:...nafta navic, kt. se vstrikuje de facto do vyfuku.
Kéž by tomu tak vždy bylo ve skutečnosti, nikoli jen de facto. :(
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Colommbo »

rofek: Tohle ale přece není vliv na/ovlivnění chování motoru, to je normální průběh regenerace DPF... A regenerace neprobíhá při vyšším zatížení - je tomu právě naopak, ECU motoru zvýšené zatížení nastaví, aby regenerace proběhla... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Jerry3 »

Colommbo píše:...ECU motoru zvýšené zatížení nastaví, aby regenerace proběhla... :)
Jenže to až v té modernější variantě. Původně tomu bylo tak, jak píše rofek.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Colommbo »

Tedy dobrá, moje moderní myšlení mě zas jednou vypeklo... :roll: A kolegovi se tímto omlouvám.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rofek
Příspěvky: 88
Registrován: stř led 25, 2017 0:30

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od rofek »

Colombo : to nedoruzumeni patrne vzniklo tak, ze jsem uvazoval o "regeneraci" jako o provoznem rezimu, tedy ze probiha za chodu motoru, a Tebe slo o chod motoru mimo rezimu regenerace.

Jeste cimrmanovsky "ukrok stranou" : onen pripravek od MO je tzv. "one shot" tedy na jednu nadrz,jeho ucinky se omezi na spotrebovani aditovane nafty. Nez se tak stane, bude k regeneraci dochadzet (podstatne) casteji, tedy i ve smyslu mnou mineneho dopadu na chod motoru :P
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: MILLERS ADITIV-ZKUŠENOSTI ??

Příspěvek od Colommbo »

rofek píše:Colombo : to nedoruzumeni patrne vzniklo tak, ze jsem uvazoval o "regeneraci" jako o provoznem rezimu, tedy ze probiha za chodu motoru, a Tebe slo o chod motoru mimo rezimu regenerace.
Ano, tohle je, řekl bych, pravděpodobně velmi přesné! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět