Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Olda

Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Příspěvek od Olda »

Ahoj mam nove vstrikovace v toyote a potreboval vych vedet jak o ne pecovat? Co tankovat - maxxmotion? Co pridavat?

Byla to velka investice tak vych nerad o ne prisel:-))
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Příspěvek od skodovkar »

Aditivovat, třeba VIFem viz. další vlákna.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Příspěvek od Pitris »

Tankovat u pump, kde je velká výtoč a malé riziko nekvalitního paliva. A jestli budeš palivo ještě doaditivovávat (za mě třeba Millers), dále se snižuje a oddaluje možnost poškození (nejen) vstřikovačů.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Olda

Re: Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Příspěvek od Olda »

Na millers jsem s dival ma cenu ho davat i do maxxmotion diesel?
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Příspěvek od rousini »

Chceš se starat o vstřikovače, stály hodně peněz? Začni pročítat fórum! Za dopoledne si uděláš obrázek sám. Nemá smysl každýmu extra vypisovat...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Příspěvek od Pitris »

Olda píše:Na millers jsem s dival ma cenu ho davat i do maxxmotion diesel?
I "prémiovky" mohou mít (a u nás bohužel asi i mají) rozdílnou kvalitu jednotlivých várek, a právě to by řešil třeba ten "miler" - za korunu na litr by eliminoval možnou nekvalitu nafty; a konkrétně u té OMV MaxxMotion (co zde psali kluci co na ni jezdí/jezdili) i naftu přimazával, protože snad má mazivost na "hraně".

PS: VIF je levnější, někdo ho chválí, někdo ne, ale já používám ke spokojenosti (byť benzinový) Millers.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Příspěvek od rousini »

Myslím, že někde tu v testu byla mazivost VIFu značně vyšší než Millersu. Ale možná se pletu... Sám jsem na Millers přešel, ale po tom testu mi vyšlo, že nenabízí nic víc. Subjektivně jsem taky nic nepoznal a tak jedu zase na VIFu.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
e-panolin.cz

Re: Mam nove vstrikovače - jak se o ne starat?

Příspěvek od e-panolin.cz »

Každopádně je důležitá čistota paliva - řádná výměna palivového filtru / raději dříve / a odkalení palivového systému.
Odpovědět