lpg mazanie ventilov

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

neco12

lpg mazanie ventilov

Příspěvek od neco12 »

co vy nato je to nieco podobne ako flash lube? http://www.autonaplyn.sk/clanky/25-flaslube/ ma niekto s tym skusenost ja mam v aute flas lube ale uz dochadza tak sa obzeram aj po niecom inom ako napr toto od LIQUI MOLY http://obchod.damoslovakia.sk/katalog/p ... otorov-1l/
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Misojogi »

pocul som to chvalit
ale nech sa vyjadria aj ini
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

Co jsem to pročítal ve fórech a ptal se plynařů, tak vyloženě se to doporučuje třeba u Fordů ZETEC 1,6 (1,8 a 2,0 to nepotřebují) a obecně japonců (třeba Subaru to má sériově) z důvodů zaklepávání ventilů.
byloObrázek
je Obrázek
neco12

Příspěvek od neco12 »

ano ale ze co s tych dvoch bude lepsie ? flaslube ci LIQUI MOLY to flaslube mam len mi uz dochadza tak sa rozhodujem co kupit
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Tak já to ve Fordu už měl. Taky jsem slyšel, že jsou Fordi Háklivější. Dokonce mi automechanik z fordu říkal, že si takhle oddělal svýho fokuse - neměl Flashlube. Mě litr vystačí tak na 7 - 10 000 km. Třeba v krutý zimě to třeba nekapalo vůbec a motor pořád v poho. Takže motory 2.0 to asi fakt nepotřebujou :D Ale pro klid duše to tam leju pořád :D A cca 400 kč na 10 000 km není zas tak moc :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Novo-n

Příspěvek od Novo-n »

No flash lube mám taky,i když bych nemusel..Co se tyče motoru Ford,tak přimazavání se doporučuje u motorů Zetec-e s černým ventilovým víkem,či-li bez hydroštelů a řekl bych nutností je používání Flash lube u motorů Zetec-S používaných ve Focusech o objemu 1.4 a 1.6,dále ve Fiestě o objemu 1.25...
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvek od NOVON »

Durex: Jaké máš dávkování? Já to dávkuju cca 6-9 kapek za minutu..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
jenik

Re: lpg mazanie ventilov

Příspěvek od jenik »

Dumal jsem dlouho, koupil jsem golfa IV 1,6 8V, předělaný již v Německu na LPG a přimazávaní tam nedali. Můj dvorní plynař říká, že tyhle relativně starý motory to snesou dobře. Stejně jsem to přimontoval Flashlube za rozumný peníze, dávkuju 12 kapek za minutu jak je doporučeno,nemá smysl šetřit. Přikoupil jsem pro sichr 5L aditiv, to mám na hodně dlouho. Dle plynaře, jak už tu bylo uvedeno, převážně všechny japon. auta to mít musí - mají měkké ventily i sedla a zaklepaly by se. Mám automat kvuli mé na zraněné noze, a bohužel ve 130 km/h točí 4000 ot, už jsem úplně viděl chudáky ventily jak se pomalu propalují...... Ve 120tce jsem to fakt neměl :D a najezdila na LPG 180 000 km, celkově motor 290 000 km. A držel, údržba musí být za minutu 12 ne 5 minut po. Prý to má i údajně drobátko vylepšit tu jednu zprofanovanou hodnotu na emisich, mám to tam rok, za měsíc STK a ME tak jsem zvědav, od minula najeto 79 000 km a emise ucházeli ofiko celkem slušně.
Návštěvník

Re: lpg mazanie ventilov

Příspěvek od Návštěvník »

jenik píše:... Dle plynaře, jak už tu bylo uvedeno, převážně všechny japon. auta to mít musí - mají měkké ventily i sedla a zaklepaly by se. ...
Ty důvody jsou úplně jiné - plynař by si měl doplnit znalosti, aby nehlásal bludy.
jenik

Re: lpg mazanie ventilov

Příspěvek od jenik »

Návštěvník píše:Ty důvody jsou úplně jiné - plynař by si měl doplnit znalosti, aby nehlásal bludy.
A jaké?
Návštěvník

Re: lpg mazanie ventilov

Příspěvek od Návštěvník »

Maximální odlehčení všech dílů vykonávajících rotační (z hlediska toho, o čem se tu bavíme, vačka a její příslušenství) a vratný pohyb (ventily, vahadla atd.) kvůli zmenšení jejich momentu setrvačnosti, včetně úplné eliminace (mechanismu a tedy i možnosti běžného) seřizování ventilové vůle. Jinými slovy, hlava motoru je postavena tak, aby se s ní po celou dobu projektované životnosti motoru nemuselo "servisně" nic dělat, samozřejmě pokud se jezdí na předepsané palivo, což LPG rozhodně není! :idea:
jenik

Re: lpg mazanie ventilov

Příspěvek od jenik »

Proto serie nových aut určených k přestavbě na lpg jako subara, kie, huindae atd. mají z fabriky jiné odolnější ventily než jejich sestry na benzín. Přestavby nových aut se dělaji u nás v republice ne v mateřských firmách. Garance není poškozená :wink:
Návštěvník

Re: lpg mazanie ventilov

Příspěvek od Návštěvník »

jenik píše:Proto serie nových aut určených k přestavbě na lpg jako subara, kie, huindae atd. mají z fabriky jiné odolnější ventily než jejich sestry na benzín. Přestavby nových aut se dělaji u nás v republice ne v mateřských firmách. Garance není poškozená :wink:
Opravdu by mne zajímalo, např. které Subaru má dnes "z fabriky jiné odolnější ventily než jejich sestry na benzín" a které vozy zmiňovaných značek jsou oficiálně a při zachování "fabrické garance" v současnosti přestavovány za splnění podmínky oněch "odolnějších ventilů"? To není řečnická otázka, uvítám konkrétní odpověď. Díky předem!
jenik

Re: lpg mazanie ventilov

Příspěvek od jenik »

V rodině do dnes jezdí Subaru Forestr 2,0 LPG z roku 2006 přestaven rovnou od nového vozu, podotýkám s plnou 3 letou zárukou od Subaru. Tehdá poměrně zajímavá nabídka, teď už to myslím nedělají, přestavba od nich byla dost drahá na tu dobu. Auto má najeto 190 000 km bez žádných poruch. Jakožto lesník auta využívám na 110 %.

K dalším značkám, jsou momentálně nejvíc žádané a propagované na trhu třeba Hyundai:
I20 1,2i 57Kw;
Ix20 1,4i CVVT 66kw; 1,6i CVVT 92kW;
I30 Nová 1,4i CVVT 73kW; 1,6i CVVT 88KW;
I30 a i30CW 1,4i CVVT 80kW; 1,6i CVVT 93kW;
Elantra 1,6i 132 kW;
Ix35 2,0i D-CVVT 120kW

!! MIMOŘÁDNÁ AKCE NA TYTO VOZY SKLADEM - INFO U PRODEJCE !!
Možnost přestavby na LPG z výroby
Záruka 5 let bez omezení ujetých km, 5 let asistenční služby.

Kia program
LPG program je nový produkt, který nabízíme našim zákazníkům. Přestavba automobilu na pohon LPG zahrnuje plnou 7letou záruku ve stejném rozsahu jako na nepřestavěné vozidlo Kia. Profesionální montáž je prováděna v široké síti autorizovaných dealerů Kia. Komplexní servis probíhá u autorizovaných partnerů Kia. Montáž je schválena společností Kia Motors Czech s.r.o. a přestavba je k dispozici pro modely nový cee´d (JD), cee´d SW a Venga s motory 1.4 CVVT.

Subaru mám osobní zkušenosti, Hyundai a Kia mám reference od prodejce osobně. Přetahl jsem kousek informací včetně garancí. Z mé hlavy to není :idea: Mého plynaře bys hodně urazil, je to velice vzdělaný, šikovný, precizní a uznávaný člověk středních čech s výbornou pověstí.
Návštěvník

Re: lpg mazanie ventilov

Příspěvek od Návštěvník »

jenik píše:V rodině do dnes jezdí Subaru Forestr 2,0 LPG z roku 2006 přestaven rovnou od nového vozu, podotýkám s plnou 3 letou zárukou od Subaru. Tehdá poměrně zajímavá nabídka, teď už to myslím nedělají, přestavba od nich byla dost drahá na tu dobu. Auto má najeto 190 000 km bez žádných poruch. Jakožto lesník auta využívám na 110 %.
Píše se tok 2014 a navíc mohu všechny přítomné ujistit, že Subaru už dost dlouho žádnou přestavbu na LPG nenabízí, a to právě z mnou uvedených důvodů.

jenik píše:K dalším značkám...
Nějak v tom výčtu nevidím
jenik píše:... převážně všechny japon. auta to mít musí - mají měkké ventily i sedla a zaklepaly by se. ...
Zato v tom výčtu vidím značky vozů a typy motorů, pro které rozhodně neplatí, že
jenik píše:... mají z fabriky jiné odolnější ventily než jejich sestry na benzín. ...
Jednoduše jsou to motory, které svým konstrukčním řešením a technologickým zpracováním (stále ještě) přestavbu na LPG, tolik oblíbenou na některých specifických trzích, mezi něž ČR patří, umožňují. Nic víc, nic míň!

jenik píše:... Z mé hlavy to není :idea: Mého plynaře bys hodně urazil, je to velice vzdělaný, šikovný, precizní a uznávaný člověk středních čech s výbornou pověstí.
Buď platí mé původní doporučení, aby si dotyčný doplnil znalosti, nebo jsi to Ty nepřesně napsal, resp. špatně interpretoval jeho slova. Jinou možnost tu nevidím.
Odpovědět