Ložiska kol

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

modelář

Příspěvek od modelář »

Itall píše:... letní ContiEcoContact3 ... Až se tohohle zbavím, budu rád. Ale neojeté je nevyhodím, tak se alespoň v zatáčkách neupejpám, ať jdou brzy do kytek a pořídím si PNEUMATIKY.
Ekologické, tj. CO2 šetřící gumy, nelze ojezdit! Ty je možno pouze rozbít palicí, neboť stačí ztvrdnout na kámen dříve, než než je člověk ojezdí. Tedy pokud se na nich ještě dříve nestačí zabít! :twisted:
Itall

Příspěvek od Itall »

modelář: Ale jo, dokonce se sjíždí dost rychle. Vpředu na tom mém mini vydržely jen málo přes 20000 km. Já už si s nimi poradím, ještě tohle léto a možná kus příštího, pokud je nezahodím. Párkrát vymetu nějaké zatáčky a ony půjdou. A ještě se při tom zabavím :P .
Jaroušek

Re:

Příspěvek od Jaroušek »

Pkod píše:Nepisete konkretne o jake loziska jde, takze odpoved take obecne...

Mazivo je mozne vybirat ze siroke nabidky. Naroky na mazivo povetsinou nejsou vysoke. Tuzemske maziva byvaji momerne levna a jejich parametry vyhovuji. Zahranicni maziva jsou srovnatelna, jen trochu drazsi. Maziva lze vybirat podle specifikace nebo doporuceni vyrobce lozisek, vozidla...

Rozhodne nesmi mazivo lozisek kol u auta odsahovat pevna maziva (grafit, molyka MoS2 teflon a pod.). Dnes asi pujde povetsinou o "lithna" maziva. Zameril bych se na aditivaci vysokotlakymi aditivy a dobrou odolnost vuci vode (korozi). Vzhledem k cenam nema vyznam pouzivat maziva horsich parametru.
No já bych asi dal na doporučení výrobce vozu nebo výrobce ložiska. Důležité je zatížení, takže tak.
Odpovědět