Ložiska kol
Moderátor: Colommbo
Jj,mají přípravky...to jo..Itall píše:NOVON: To právě nebylo ve značkovém servisu. Naopak, ve značkovém servisu jsem se dověděl v podstatě to, že taková věc s výměnou ložiska spíše souvisí, ale ve značkovém servisu mají příslušné přípravky (stahovák), aby se tomu předešlo. Ale stát se může všechno.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jak vymýt toto ložisko? PCL 15-12modelář píše:Pokud jde o prosté "přimazání", pak je nutno použít mazadlo stejného základu, jaký má vazelína nacházející se v ložisku! Nejlepším řešením je samozřejmě kompletní výměna náplně za novou, samozřejmě po důkladném "vymytí" původního obsahu ložiska.
Stačí nechat ponořené v benzínu a utřít nebo i sundat prachovku? Kolik tam pak dát vazeliny?
Je možné použít tuto? http://www.prumysloveoleje.cz/prumyslov ... e-30-0-4kg
bylo
je
je
Ohledně kvality ložisek ZKL http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... %8Dk%C5%AF
Pak je dilema. České vyrobené na zastaralých mašinách starých půlstoletí s proměnlivou kvalitou zpracování x čínské z nové fabriky, ale otázka materiál (blato?).
Pak je dilema. České vyrobené na zastaralých mašinách starých půlstoletí s proměnlivou kvalitou zpracování x čínské z nové fabriky, ale otázka materiál (blato?).
bylo
je
je
Celozapouzdřené ložisko pořádně ani nevymyješ, ani nenamažeš......ka-spel píše:Jak vymýt toto ložisko? PCL 15-12.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Prachovka se sundat dá, ale pokud je to třeba takové provedení:
Jinak víkendová akce se nakonec nekonala. Kamarád automechanik nakonec zjistil, že zdroj toho šíleného hučení není přední, ale zadní ložisko na stejné (řidičově) straně. No já si říkal, proč děcka furt nadájí na kravál. A další zjištění, že dobytek co mě všechny ložiska před cca 50 tis. km měnil všechno dotáhl fest a nenechal žádné vůle, takže možná příčina, že odešlo.
Jinak víkendová akce se nakonec nekonala. Kamarád automechanik nakonec zjistil, že zdroj toho šíleného hučení není přední, ale zadní ložisko na stejné (řidičově) straně. No já si říkal, proč děcka furt nadájí na kravál. A další zjištění, že dobytek co mě všechny ložiska před cca 50 tis. km měnil všechno dotáhl fest a nenechal žádné vůle, takže možná příčina, že odešlo.
bylo
je
je
Prachovka se sundat da, ale vetsinou uz to pak neni ono...ka-spel píše:Prachovka se sundat dá, ale pokud je to třeba takové provedení:
...
Jinak víkendová akce se nakonec nekonala. Kamarád automechanik nakonec zjistil, že zdroj toho šíleného hučení není přední, ale zadní ložisko na stejné (řidičově) straně. No já si říkal, proč děcka furt nadájí na kravál. A další zjištění, že dobytek co mě všechny ložiska před cca 50 tis. km měnil všechno dotáhl fest a nenechal žádné vůle, takže možná příčina, že odešlo.
Menit mazivo u techto uzavrenych lozisek nema vetsinou moc smysl. To se tomu lozisku spis ublizi zanesenim necistot nez pomuze vymenou maziva. Pripad kdy ma vymena maziva v "uzavrenem" lozisku smysl je, kdyk je lozisko vymyvano at uz plynem nebo jinou kapalinou (coz degraduje mazivo uvnitr). Pak ano. Obcas maji loziska pro tento ucel vrtani skrz (vnitrni) krouzek.
Ten typ loziska na obrazku se dotahuje "na fest" a zadna vule se nenechava. Technologicka vule je zajistena odrobenim lozisek ve vyrobe. Casty problem vsak byva chybna montaz (jak bylo popisovano v tomto tematu) a nasledna deformace krouzku. Jeste horsi je poskozeni kulicek a drah snahou "namlatit" lozisko tam kam patri nasilim. Bohuzel, oboji je "bezna" praxe v servisech.
No jo a kotouče jsou ze Srbska nebo co. Když jsme to kupovali na otcovu Fábii, tak jsem nahlásil, kde je to vyrobeno a táta se dost podivoval. Tak jsem mu odpověděl za prodejce (aby se tento zbytečně neunavoval): "A můžeš být rád, že to není vyrobeno v Číně". No, a je to tady - ložiska z Číny. I když musím znovu připomenout, že proti fungování pneu Trayal ze Srbska, nemohu říci ani popel. Ovšem tomu nikdo nevěří . Mimochodem - teď jsem zas nazul na mini P107 letní ContiEcoContact3. Po zimních Matador je to na adhezi, zejména při brzdění, hrůza. Pokud není úplně čistý asfalt (a to po zimě moc není), tak mám strach, jestli zabrzdím nebo zatočím. Až se tohohle zbavím, budu rád. Ale neojeté je nevyhodím, tak se alespoň v zatáčkách neupejpám, ať jdou brzy do kytek a pořídím si PNEUMATIKY.Toncek píše:Kupoval jsem si na fabku ložisko a na krabičce bylo SKF, a dole made in PRC. dneska je z číny snad uplně vše!