Zdar aky s tychto olejov je vhodnesie dat pre viac zatazovany motor tdi pd upgrade nad 200ps.dikes
Liqui Moly - TopTec 4100... 505001 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30..... 50501
Liqui Moly - TopTec 4100 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Liqui Moly - TopTec 4100 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
Osobně bych se poohlídl po jiných PD normu splňujících olejích. Jinak o náplních do čipnutých koncernových pédéček je toho tady v poradně jak nas*áno, hledej, Šmudlo...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Liqui Moly - TopTec 4100 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
potom som zvazoval este nieco od motulu alebo ten milers proste chcem nieco co udrzi motor pri takom vykone v dobrej kondicii dikes za odpovede
Re: Liqui Moly - TopTec 4100 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
Nejaky 5W40 s 505.01 napr. Motul a jedeeeees
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Liqui Moly - TopTec 4100 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
no teeda alebo aj ten je
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Liqui Moly - TopTec 4100 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
Aby zůstal motor v dobré kondici zas až tak nejvíc nezáleží na značce oleje....bubor píše:....proste chcem nieco co udrzi motor pri takom vykone v dobrej kondicii....
Samozřejmě je velmi vhodné v případě motoru TDI-PD dodržet normu VW505.01 (nebo 507) a lepší je použít olej renomované značky, ale stejně tak je dobré se vykašlat na "LL" provoz a měnit olej včas.
A u "čipnutýho" motoru - zvlášť když ty koně využíváš - klidně i před půlkou předepsaného intervalu. Což může být "při furt plné palbě" i po 5-ti tkm.... a při občasné nebo u studených jízd do 10-ti tkm.
A jestli tam nemáš DPF, je lepší použít olej ACEA B3 (B3/B4) nebo C3-10 (C3-12). Co se týče Motulu, dá se i Motul SPECIFIC 505.01, nebo od Millers oils "nano"olej EE LONGLIFE 5w40. Jinak víc se dá i zde:
jaky-505-01-olej-do-upraveneho-tdi-t3904.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Liqui Moly - TopTec 4100 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
u toho Millers mate snim dobre skusenosti?
Re: Liqui Moly - TopTec 4100 vs MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30
Jo, je tady "pár" lidí, co s ním mají dobré zkušenosti....
....a u vás tady: http://www.millersoils.sk/obchod/action ... oils.xhtml
....a u vás tady: http://www.millersoils.sk/obchod/action ... oils.xhtml
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF