Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Moderátor: Colommbo
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Klasický čecháčství nedůvěra ve vše, všechno je podplacený a nejhorší, že já jsem nicc nedostal...
Ten test jsem neviděl, když se dostanu do města, tak mám tisíc jiných starostí a na trafiku si ani nevzpomenu. Stačí mi, co napsal Aragon. Budu zase kupovat VIF. S Ecomaxem jsem nepoznal rozdíl a hlavně jsem ho bral pro posílení mazivosti Maxxmotiunu. Bohužel nemaže, tak pude...
Ten test jsem neviděl, když se dostanu do města, tak mám tisíc jiných starostí a na trafiku si ani nevzpomenu. Stačí mi, co napsal Aragon. Budu zase kupovat VIF. S Ecomaxem jsem nepoznal rozdíl a hlavně jsem ho bral pro posílení mazivosti Maxxmotiunu. Bohužel nemaže, tak pude...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
ARAGON píše:Takže Světu Motorů Diesel věřím a ostatně i další články jsou odvážné a nebudou se líbit určité skupině.
Naprostý souhlas. Je to v podstatě jediný motor. časopis - občasník, který v současnosti kupuji - mám všechna čísla, ale toto poslední jsem ještě neviděl. Jinak si vystačím s internetem. K SGS, VIFu apod. se již znovu vyjadřovat nebudu, v minulosti v reakci na tyto moje příspěvky jsem si přečetl pouze jakési slovensky psané posměšky. Já osobně VIF používám snad již 10 roků, přesně nevím a vždy jsem jej považoval za kvalitní výrobek, který má smysl.ARAGON píše:Ve Světě Motorů Diesel jsom byl nadšenej jak pravdivě píšou i o jiných věcech, které jinak byly lobby skupinama totálně falešně prezentovány. To se jen tak nevidí v našich odborných časopisech.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
No já jsem koupil 2x od Millersů Eclipse, což by mělo být podobné jaké EcoMax a rozdíl jsem poznal. O chlup lépe to akcelerovalo a úsporu jsem měl v průměru 0,3 l/100 km. Ale to, že to nezvyšuje mazivost - to je pro mne hóóódně zásadní informace. Raději oželím tu malou úsporu a pošetřím motor. Vracím se k VIFu. Jenom by mi tu mohl někdo vysvětlit, že i po tom Eclipse se motor ztišil. Pravdou ale je, že s tím VIFem to bylo mnohem více patrné.rousini píše:Budu zase kupovat VIF. S Ecomaxem jsem nepoznal rozdíl a hlavně jsem ho bral pro posílení mazivosti Maxxmotiunu. Bohužel nemaže, tak pude...
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
NOP píše: Já osobně VIF používám snad již 10 roků, přesně nevím a vždy jsem jej považoval za kvalitní výrobek, který má smysl.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Vif používám taky léta a ještě pamatuji Rakouské balení. Spotřebu jsem, nikdy neřešil, faktorů je tolik že se stejně v amatérských podmínkách těžko dá stanovit naprosto přesně při různých tankováních. Vliv hraje vlhkost vzduchu, profil terénu, jestli prší nebo ne, zda fouká vítr a další x faktorů. Takže říct že mi to sníží spotřebu je odvážné, to by se dalo stanovit jen v laboratorních podmínkách. Proto mě zajímá pouze mazivost a ostatní je celkem nepodstatný. Jezdím totiž na čistou naftu více než čtyři roky a Sorento bude mít brzy 100 Tkm. Ostatní auta taky maj čistou naftu a tak dělám pro diesly maximum co je možný.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
No, já si za tou úsporou celkem stojím, i když souhlasím, stanovit ji přesně v amatérských podmínkách je takřka nemožné. Ale, v podstatě jezdím stále stejné trati stejným (z mého úhlu pohledu) způsobem a spotřebu dost sleduji. Znovu opakuji, používal jsem Eclipse od Millersů, což by mělo být hodně podobné jako EcoMax, ale stojí to přibližně polovinu, takže jsem to vždy dost předávkoval. Ředění je stejné 1:1000, i když mám nádrž na 60 l, tankuji většinou 40 l a dával jsem místo 40 ml nejméně 60, ale také klidně 80 ml, čili dvoujnásobek doporučené dávky. A je to opravdu znát na rozdíl od VIFu, kde jsem žádné úspory v podstatě nezaznamenal a ani neočekával. Jo, a v poslední době tankuji jenom Optimal Diesel. Vstřikovače v autě mám Denso (Toyota) a ty jsou údajně na kvalitu nafty dost choulostivé, takže to smysl určitě má.ARAGON píše:....říct že mi to sníží spotřebu je odvážné, to by se dalo stanovit jen v laboratorních podmínkách.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
I já si dovolím tvrdit, že mě - ale benzinový "miler" Petrol Power ECOMAX - tu spotřebu paliva snížil.ARAGON píše:....říct že mi to sníží spotřebu je odvážné, to by se dalo stanovit jen v laboratorních podmínkách.
Sleduji to dlouhodobě ve svém autě přes 5 let, vždy od ledna do ledna. Dá se říct stále stejné jízdní podmínky i řidičský styl - před milerem ročně 6,8l/100km a od roku 2010 s ním těsně pod 6,4l/100km.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Z testu vyplynulo ještě jedno zajímavé poznání . Ten kdo jezdí na naftu s biosrágorou tak si aditivem Super Diesel Additiv od Liqui Moly a aditivem od Wynn´s - Dieselzusatz dost zhorší oxidační stabilitu nafty a její životnost se dost podstatně zkrátí. To platí zejména v létě za vyšších teplot kdy dojde k rozkladu nafty a složka podobná fermeži se usadí u dna.
Já podobnou záležitost řešil u vysokozdvihu kde jsem tuto usazeninu zlikvidoval až pomocí drátěného karáče na prodlužovacím nástavci a pomocí vrtačky a vymývání Perchlorem. Opravdu to byla děsná práce a to díky bývalýmu majiteli kterej nevěděl co způsobí 7% biosrágory v naftě a v čase. U klasického auta to není možný a pokud nemá výpustný otvor na dně tak je to zcela nereálný. Taky bylo napsáno že výrobci odepsali i výpustný otvor vody z filtru nafty a tím je smrtící kombinace pro vstřikovací soustavu naprogramovaná. Biosrágora totiž váže hodně vodu na sebe a ta se následně nedá vypustit ze systému.
Ten test ukázal i jiné zajímavé poznatky a to boužel dost negativně u věhlasných aditiv s nemalou cenou.
Proto taky jezdím se vším na čistou naftu a mám o starost míň
Já podobnou záležitost řešil u vysokozdvihu kde jsem tuto usazeninu zlikvidoval až pomocí drátěného karáče na prodlužovacím nástavci a pomocí vrtačky a vymývání Perchlorem. Opravdu to byla děsná práce a to díky bývalýmu majiteli kterej nevěděl co způsobí 7% biosrágory v naftě a v čase. U klasického auta to není možný a pokud nemá výpustný otvor na dně tak je to zcela nereálný. Taky bylo napsáno že výrobci odepsali i výpustný otvor vody z filtru nafty a tím je smrtící kombinace pro vstřikovací soustavu naprogramovaná. Biosrágora totiž váže hodně vodu na sebe a ta se následně nedá vypustit ze systému.
Ten test ukázal i jiné zajímavé poznatky a to boužel dost negativně u věhlasných aditiv s nemalou cenou.
Proto taky jezdím se vším na čistou naftu a mám o starost míň
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Já to tvrdím furt - zlatej benzín...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Ano benzín je benzín, mám i Octávku 1,8 T a je to nespolehlivější motorizace široko daleko. Za 14 let jsem měnil jedině čidlo na teplotu vody a jinak jen spotřební materiál. Absolutně žádný problém za celou tu dobu a jede stále fantasticky. Benzín beru nejlevnější a když jsem při výměně benzínovýho filtru zkoumal vnitřek tak byl naprosto čistej a to bylo po 100 tkm. Motor jede jako 3,5 litr bez turba a přitom s super spotřebou a zákonným pojištěním.
Bohužel pro Offroady se turbobenzín nedělá a tak proto sedlám diesel. On je super na tahání vleku 3000- 3500 kg a zde by benzín byl drahá sranda. Takže vše má svoje.
Bohužel pro Offroady se turbobenzín nedělá a tak proto sedlám diesel. On je super na tahání vleku 3000- 3500 kg a zde by benzín byl drahá sranda. Takže vše má svoje.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Trošku mimo toto téma ale s tím motorem máš nejen štěstí, ale i pravdu. Jak výkon, tak i hodnota a průběh krouťáku je velmi solidní. A je fakt, že pro naše sazby povinného ručení je 1.8 in a 1.9 out.ARAGON píše:....Octávka 1,8 T a je to nespolehlivější motorizace široko daleko. Za 14 let jsem měnil jedině čidlo na teplotu vody a jinak jen spotřební materiál. Absolutně žádný problém za celou tu dobu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
To jsem reagoval na tvrzení o zlatém benzínu. Jinak pojistka u Allianz ve flotile je pro tu 1,8T 1308 Kč a rok
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
A reagovals správně, "starý" 1.8T jsou zlatý motory. A využívají navíc i nesmyslná a dáááááávno překonaná kritéria rozdělení kategorií povinného ručení podle objemu motoru ještě z dob, kdy výkon byl +- přímo úměrný objemu. Proto jsem za áčkovou Omegu 2.6i 110kW platil povinné ručení o dvě kategorie výš než za stejně výkonnou 1.8T v oktávce či superbu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Tak na ručení byla ideální Honda Accord 1.8 VTEC 100kW 6.generace s obsahem motoru 1850 ccm
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
dobry vecer, chlapi prepacte,ze odbocujem od temy,ale chcel by som sa v kratkosti spytat, ktore vsetky aditiva boli v tom teste aditiv- doteraz co som vycital z vasich prispevkov- tak je tam vif, wins, millers, liqui molly a castrol tda. Boli tam este nejake ine.
Diky za odpoved, 008
Diky za odpoved, 008