Liqui moly mos2 10w40 vs Valvoline maxlife 10w40
Moderátor: Colommbo
Liqui moly mos2 10w40 vs Valvoline maxlife 10w40
Nazdar chlapi, chcem vás poprosit o radu, ohladne týchto dvoch olejov.
Kupil som toyotu landcruiser r. v. 1997 3,0 td, ma 300000km, a trochu žerie olej asi 2-3 dcl na 1000 km. Neviem, ktory z tychto olejov by bol lepsi pre tento motor. Teraz je tam 10w40 neviem akej znacky. Motor je inak v dobrom stave a chcel by som mu pomoct. Pri tom liqui moly je napisane, ze ten olej je lahkobezny, co to znamena? Nebude mat olejove cerpadlo takto stareho motora problem s tymto olejom? Precital som vsetky prispevky, ale nikde som nenasiel recenzie od niekoho, kto jeden alebo druhy olej pouziva dlhodobo, nie jednu-dve výmeny. Dakujem za rady
Kupil som toyotu landcruiser r. v. 1997 3,0 td, ma 300000km, a trochu žerie olej asi 2-3 dcl na 1000 km. Neviem, ktory z tychto olejov by bol lepsi pre tento motor. Teraz je tam 10w40 neviem akej znacky. Motor je inak v dobrom stave a chcel by som mu pomoct. Pri tom liqui moly je napisane, ze ten olej je lahkobezny, co to znamena? Nebude mat olejove cerpadlo takto stareho motora problem s tymto olejom? Precital som vsetky prispevky, ale nikde som nenasiel recenzie od niekoho, kto jeden alebo druhy olej pouziva dlhodobo, nie jednu-dve výmeny. Dakujem za rady
..modeláŕ teba tu vidieť,som nemyslel že si tu aj cez den....
..no tak ten MoS2 tam nedavaj to je zbytočne,použi trebatrs ten valvoline,ale ja si myslim že spotrebu oleja maš v norme teda ja mam vyššiu na osobaku...ten motor v tej toyote je fajn sa mi pači dlhotrvaciny...a čo vlastne predpisuje vyrobca
..no tak ten MoS2 tam nedavaj to je zbytočne,použi trebatrs ten valvoline,ale ja si myslim že spotrebu oleja maš v norme teda ja mam vyššiu na osobaku...ten motor v tej toyote je fajn sa mi pači dlhotrvaciny...a čo vlastne predpisuje vyrobca
Naposledy upravil(a) bjukemen dne pát lis 06, 2015 9:36, celkem upraveno 1 x.
Ten MaxLife můžeš zkusit, a může to i pomoci, ale jen pokud je tam někde "ztvrdlé" těsnění. Jestli je ale ten motor už mechanicky více opotřebený, tak možná cesta ke snížení spotřeby oleje by mohla být výměna za (hustší) olej s vyšší viskozitou při provozní teplotě motoru - tj. 10w50 (např. Q8 ).
A jinak / alternativa - stejně "vylepšený" olej pro motory nad 100tkm - k oleji Valvoline MaxLife 10w40 je Sunoco Marathon 10w40, a nebo, pokud Tě zajímá Liqui Moly, tak Super Leichtlauf 10w40.
A jinak / alternativa - stejně "vylepšený" olej pro motory nad 100tkm - k oleji Valvoline MaxLife 10w40 je Sunoco Marathon 10w40, a nebo, pokud Tě zajímá Liqui Moly, tak Super Leichtlauf 10w40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Vyrobca predpisuje od 5w30 az po 20w50 podla podnebia. Skusim ten Maxlife a uvidim . Ked uz budem pri valvoline tak dam tuto znacku aj do prevodoviek a difov. Myslite ze ma valvoline kvalitne aj prevodove oleje? Chcem tam dat tieto, Prevodovky:syntrax tdl 75w90, Diferencialy : HP80w90GL5. Inak ten liqui moly ma dost lakal ale necham si poradit. Bjukemen , kvoli tomu motoru som ju chcel ,nema skoro ziadnu elektriku, dufam ze mi dlho vydrzi . Ak mate typ na nejaky lepsi olej tak sem snim nemusi to byt ani jeden z tych dvoch. Tie dva ma len najviac uputali ked som preliezal stranky s olejmi.
..podla toho čo sa tu uvadza by mohol dobre fungovať aj olej 5w-40 a to napr: http://millersoils.cz/114--xfe-pd-5w40.html
..alebo 10w-40 http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on
..alebo teraz na leto až sa bude riadne využivať vykon motora tak 5w-50: http://millersoils.cz/116--xfs-5w50.html
..neviem no v prevod. olejoch su tu iný skusenejší ale uvažoval by som aj nad inou alternatívou ako Valvoline je toho kopec na vyber,trebars aj mnou uvedený Millers
..prevodovky: http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on
..diferaky: http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on
..alebo 10w-40 http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on
..alebo teraz na leto až sa bude riadne využivať vykon motora tak 5w-50: http://millersoils.cz/116--xfs-5w50.html
..neviem no v prevod. olejoch su tu iný skusenejší ale uvažoval by som aj nad inou alternatívou ako Valvoline je toho kopec na vyber,trebars aj mnou uvedený Millers
..prevodovky: http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on
..diferaky: http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on
Mozno by nebol zly tento OMV. Je trochu hustejsi aj pri prevadzkovej teplote aj pri kratsích trasach = jeho nižšia spotreba a napriek tomu by nemal ovplyvniť štartovatelnosť kedže má bod tuhnutia -33st
Property Unit OMV BIXXOL extra
Density/15°C Kg/m³ 868
Flash point COC °C 226
Viscosity class SAE 10W-40
Viscosity/40°C mm²/s 110,0
Viscosity/100°C mm²/s 14,8
Viscosity index --- 158
CCS/–20°C mPa.s 6262
Pour point °C <-33
Property Unit OMV BIXXOL extra
Density/15°C Kg/m³ 868
Flash point COC °C 226
Viscosity class SAE 10W-40
Viscosity/40°C mm²/s 110,0
Viscosity/100°C mm²/s 14,8
Viscosity index --- 158
CCS/–20°C mPa.s 6262
Pour point °C <-33
Olejů Millers oils se opravdu bát nemusíš. Jsou a tady si můžeš něco přečíst: http://millersoils.cz/3--millers-oils-ltd.html a http://millersoils.cz/16--premium.htmlAnonymous píše:Bjukemen ,ja som skor myslel take znamejsie znacky ,toto vobec nepoznam. Napriklad taky Mobil 5w50 by mohol byt fajn...
(mimochodem, zřejmě jako jediní vyrábí oleje, aditiva a maziva pro motorsport využívající unikátního složení z triesterových základových olejů (motorové oleje) a aditivace nanočásticemi (převodové oleje)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Modeláři, konečně se rozcházíme!modelář píše:Pokud to má hydroštely, tak tam nic s MoS2 nelej! "Lehkoběžnost" má (hypotetičnost výroku zdůrazňuji!) zajistit úsporu paliva. Ale jak může být olej v SAE 10W-40 +- standardní viskozity "lehkoběžný", to se budeš muset zeptat toho, kdo ho takto deklaruje.
Jinak Tebou uváděná spotřeba oleje je OK!
Uvedený Liqui Moly Mo2S řada servisů používá právě pro ztišení starých hydraulických zdvihátek.
Já teda né, ale já už dávno nejsem servis.....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Kdybych měl Toyotu Landcruiser r. v. 1997 3,0 td, a na ní 300 tkm najeto, tak bych tam dal 10W50 (Total) nebo 10W60 (Sunoco) a neřešil bych jestli bude mít olejové čerpadlo problémy s nějakou řídkou sra*kou.
Určitě ne od Valvoline.....
Určitě ne od Valvoline.....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
To si myslím taky, páč Mo2S není nic zvláště jemného, a časem by mělo/mohlo dojít k ucpání a nefunkčnosti.modelář píše:Možná s úspěchem tzv. pro "okamžitý efekt", čemuž klidně věřím. Následuje však jen uspíšení výměny těch hydroštelů...Harry píše:...Uvedený Liqui Moly Mo2S řada servisů používá právě pro ztišení starých hydraulických zdvihátek.
Ovšem než se tohle stane, tak se to asi na ňákej pátek ztiší.....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
LM s Mo2S na zdvihátka? To jste si asi oba zpletli. Myslím, že jde o LM Hydro-Stössel-Additiv http://www.liqui-moly.cz/detail/prisada ... -zdvihatka
bylo
je
je