Liqui moly mos2 10w40 vs Valvoline maxlife 10w40

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

jozo

Liqui moly mos2 10w40 vs Valvoline maxlife 10w40

Příspěvek od jozo »

Nazdar chlapi, chcem vás poprosit o radu, ohladne týchto dvoch olejov.
Kupil som toyotu landcruiser r. v. 1997 3,0 td, ma 300000km, a trochu žerie olej asi 2-3 dcl na 1000 km. Neviem, ktory z tychto olejov by bol lepsi pre tento motor. Teraz je tam 10w40 neviem akej znacky. Motor je inak v dobrom stave a chcel by som mu pomoct. Pri tom liqui moly je napisane, ze ten olej je lahkobezny, co to znamena? Nebude mat olejove cerpadlo takto stareho motora problem s tymto olejom? Precital som vsetky prispevky, ale nikde som nenasiel recenzie od niekoho, kto jeden alebo druhy olej pouziva dlhodobo, nie jednu-dve výmeny. Dakujem za rady
modelář

Příspěvek od modelář »

Pokud to má hydroštely, tak tam nic s MoS2 nelej! "Lehkoběžnost" má (hypotetičnost výroku zdůrazňuji!) zajistit úsporu paliva. Ale jak může být olej v SAE 10W-40 +- standardní viskozity "lehkoběžný", to se budeš muset zeptat toho, kdo ho takto deklaruje. :P

Jinak Tebou uváděná spotřeba oleje je OK!
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..modeláŕ teba tu vidieť,som nemyslel že si tu aj cez den....


..no tak ten MoS2 tam nedavaj to je zbytočne,použi trebatrs ten valvoline,ale ja si myslim že spotrebu oleja maš v norme teda ja mam vyššiu na osobaku...ten motor v tej toyote je fajn sa mi pači dlhotrvaciny...a čo vlastne predpisuje vyrobca :D
Naposledy upravil(a) bjukemen dne pát lis 06, 2015 9:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Ten MaxLife můžeš zkusit, a může to i pomoci, ale jen pokud je tam někde "ztvrdlé" těsnění. Jestli je ale ten motor už mechanicky více opotřebený, tak možná cesta ke snížení spotřeby oleje by mohla být výměna za (hustší) olej s vyšší viskozitou při provozní teplotě motoru - tj. 10w50 (např. Q8 ).
A jinak / alternativa - stejně "vylepšený" olej pro motory nad 100tkm - k oleji Valvoline MaxLife 10w40 je Sunoco Marathon 10w40, a nebo, pokud Tě zajímá Liqui Moly, tak Super Leichtlauf 10w40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Vyrobca predpisuje od 5w30 az po 20w50 podla podnebia. Skusim ten Maxlife a uvidim . Ked uz budem pri valvoline tak dam tuto znacku aj do prevodoviek a difov. Myslite ze ma valvoline kvalitne aj prevodove oleje? Chcem tam dat tieto, Prevodovky:syntrax tdl 75w90, Diferencialy : HP80w90GL5. Inak ten liqui moly ma dost lakal ale necham si poradit. Bjukemen , kvoli tomu motoru som ju chcel ,nema skoro ziadnu elektriku, dufam ze mi dlho vydrzi . Ak mate typ na nejaky lepsi olej tak sem snim nemusi to byt ani jeden z tych dvoch. Tie dva ma len najviac uputali ked som preliezal stranky s olejmi.
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..podla toho čo sa tu uvadza by mohol dobre fungovať aj olej 5w-40 a to napr: http://millersoils.cz/114--xfe-pd-5w40.html

..alebo 10w-40 http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on


..alebo teraz na leto až sa bude riadne využivať vykon motora tak 5w-50: http://millersoils.cz/116--xfs-5w50.html


..neviem no v prevod. olejoch su tu iný skusenejší ale uvažoval by som aj nad inou alternatívou ako Valvoline je toho kopec na vyber,trebars aj mnou uvedený Millers


..prevodovky: http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on

..diferaky: http://millersoils-online.co.uk/millers ... t_match=on
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Bjukemen ,ja som skor myslel take znamejsie znacky ,toto vobec nepoznam. Napriklad taky Mobil 5w50 by mohol byt fajn...

Příspěvek od »

Millers Oils se vůbec neboj,sice nejsou skoro vůbec známí,ale je to originální produkce v top kvalitě,žádná komerce a hodně zastoupeno i u nás v rally sportu. Podle mě je třeba ta jejich 5w50 zcela srovnatelná s Mobilem.
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Příspěvek od jerome »

Mozno by nebol zly tento OMV. Je trochu hustejsi aj pri prevadzkovej teplote aj pri kratsích trasach = jeho nižšia spotreba a napriek tomu by nemal ovplyvniť štartovatelnosť kedže má bod tuhnutia -33st

Property Unit OMV BIXXOL extra
Density/15°C Kg/m³ 868
Flash point COC °C 226
Viscosity class SAE 10W-40
Viscosity/40°C mm²/s 110,0
Viscosity/100°C mm²/s 14,8
Viscosity index --- 158
CCS/–20°C mPa.s 6262
Pour point °C <-33
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Anonymous píše:Bjukemen ,ja som skor myslel take znamejsie znacky ,toto vobec nepoznam. Napriklad taky Mobil 5w50 by mohol byt fajn...
Olejů Millers oils se opravdu bát nemusíš. Jsou :wink: a tady si můžeš něco přečíst: http://millersoils.cz/3--millers-oils-ltd.html a http://millersoils.cz/16--premium.html
(mimochodem, zřejmě jako jediní vyrábí oleje, aditiva a maziva pro motorsport využívající unikátního složení z triesterových základových olejů (motorové oleje) a aditivace nanočásticemi (převodové oleje)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

modelář píše:Pokud to má hydroštely, tak tam nic s MoS2 nelej! "Lehkoběžnost" má (hypotetičnost výroku zdůrazňuji!) zajistit úsporu paliva. Ale jak může být olej v SAE 10W-40 +- standardní viskozity "lehkoběžný", to se budeš muset zeptat toho, kdo ho takto deklaruje. :P

Jinak Tebou uváděná spotřeba oleje je OK!
Modeláři, konečně se rozcházíme! :?: :lol:
Uvedený Liqui Moly Mo2S řada servisů používá právě pro ztišení starých hydraulických zdvihátek. :!:
Já teda né, ale já už dávno nejsem servis..... :lol:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
modelář

Příspěvek od modelář »

Harry píše:...Uvedený Liqui Moly Mo2S řada servisů používá právě pro ztišení starých hydraulických zdvihátek. :!:
Možná s úspěchem tzv. pro "okamžitý efekt", čemuž klidně věřím. Následuje však jen uspíšení výměny těch hydroštelů... :P
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Kdybych měl Toyotu Landcruiser r. v. 1997 3,0 td, a na ní 300 tkm najeto, tak bych tam dal 10W50 (Total) nebo 10W60 (Sunoco) a neřešil bych jestli bude mít olejové čerpadlo problémy s nějakou řídkou sra*kou. :!:
Určitě ne od Valvoline..... :lol:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

modelář píše:
Harry píše:...Uvedený Liqui Moly Mo2S řada servisů používá právě pro ztišení starých hydraulických zdvihátek. :!:
Možná s úspěchem tzv. pro "okamžitý efekt", čemuž klidně věřím. Následuje však jen uspíšení výměny těch hydroštelů... :P
To si myslím taky, páč Mo2S není nic zvláště jemného, a časem by mělo/mohlo dojít k ucpání a nefunkčnosti.
Ovšem než se tohle stane, tak se to asi na ňákej pátek ztiší..... :wink:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

LM s Mo2S na zdvihátka? To jste si asi oba zpletli. Myslím, že jde o LM Hydro-Stössel-Additiv http://www.liqui-moly.cz/detail/prisada ... -zdvihatka
byloObrázek
je Obrázek
Odpovědět