Liqui moly mos2 10w40 vs Valvoline maxlife 10w40
Moderátor: Colommbo
Myslím,že účinek se projeví tak po 2 výměnách..bud trpělivý a hlavně pak napiš jak to dopadlo..hanzs píše:Tak jsem do sveho Fiata r.v. 2002, ktery zere olej cca 0,3l/1000km - najeto 102tis. nechal dat Maxlife 10W40. Mechanik rika, ze si mysli, ze to jde pres tesneni ventilu, tak uvidime, jestli se bude konat nejaky zazrak...
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
To je snad jasné, "hned" se ani pes nevyčurábjukemen píše:..uvidiš každopadne trochu to potrva nejde to tak rychlo,par ludi už šomralo že im olej nezabral mysleli si že to facha hned ale treba kus vyčkať.....
to hanzs: Ale olej bych tam déle než 15tkm určitě nenechával - raději méně.....
Vůbec nevadí v tomto případě (snad i) zapoměň na ten slib, a zůstaň......bjukemen píše:....kua ja som prispel a slubil som si že už nebudem... hmmmm
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Tak nedavno jsem měnil olej, po 15tis. Spotřeba oleje s tím Maxlifem se moc nezměnila. Možná ke konci se mi zdálo, že dolévám míň. Každopádně jsem tam ten Maxlife nechal dát znova, tak se uvidí.
Taky mi přišel motor hlučnější než s předchozím Texacem.
Jinak jsem taky preventivně nechal vyměnit olej v převodovce, vlastně po 117tis. a 10ti letech - mechanikovi se do toho nechtělo, že prý se olej v převodovce měnit nemá...
Taky mi přišel motor hlučnější než s předchozím Texacem.
Jinak jsem taky preventivně nechal vyměnit olej v převodovce, vlastně po 117tis. a 10ti letech - mechanikovi se do toho nechtělo, že prý se olej v převodovce měnit nemá...
To už nebylo preventivně - po 10-ti letech. To už byla nutnost. On totiž i olej v převodovce "kontaminuje" vzdušná vlhkost a kondenz. Celoživotní je blbost. Stejně tak i chladicí kapalina.hanzs píše:Jinak jsem taky preventivně nechal vyměnit olej v převodovce, vlastně po 117tis. a 10ti letech - mechanikovi se do toho nechtělo, že prý se olej v převodovce měnit nemá...
Chce to "trošku času", ale po jeho druhém použití už by se zlepšení projevit mohlo - pokud je zvýšená spotřeba oleje zaviněna "ztvrdlým" těsněním. Kdyžtak po výměně napiš, jestli už ano.hanzs píše:Každopádně jsem tam ten Maxlife nechal dát znova, tak se uvidí...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
hanzs píše: Jinak jsem taky preventivně nechal vyměnit olej v převodovce, vlastně po 117tis. a 10ti letech - mechanikovi se do toho nechtělo, že prý se olej v převodovce měnit nemá...
..zivotnost sa mysli obdobie cca 5 rokov, su na to tabulky potom ma ist auto do srotu, každy mechanik si mysli ze olej v prevodovke sa nemeni..smutne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
A co je horší? Že se postupně bude zhoršovat řazení, a převodovka půjde do kopru, nebo ji eventuelně jenom přetěsnit. Ale proč by měla začít sáknout, když se použije správný olej?
Krom toho já na rozdíl od Tebe s tím nikdy problém neměl.....když se použil správný olej.
Krom toho já na rozdíl od Tebe s tím nikdy problém neměl.....když se použil správný olej.
Naposledy upravil(a) Pitris dne pát črc 27, 2012 20:35, celkem upraveno 1 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
..o sáknuti pocujem aj ja prví krat, nestalo sa mi to zatial ani raz takze neviem kde bude chyba.. :/ ale kazdopadne mozne je vsetko
..napr. v mojom bmw ked som menil olej v prevodovke, aj napriek tomu ze vyzeral byt ako novy ide tam ATF ked som ho menil tak z kontrolenho srobu vystrieklo pod tlakom asi 1L oleja mozno viac nestihol som ho lapit, celkovo ho tam bolo vyse dvoch litrom snad 2.5l a ma ist 1.2l takze menit ale z rozumom :/
..napr. v mojom bmw ked som menil olej v prevodovke, aj napriek tomu ze vyzeral byt ako novy ide tam ATF ked som ho menil tak z kontrolenho srobu vystrieklo pod tlakom asi 1L oleja mozno viac nestihol som ho lapit, celkovo ho tam bolo vyse dvoch litrom snad 2.5l a ma ist 1.2l takze menit ale z rozumom :/
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Liqui moly mos2 10w40 vs Valvoline maxlife 10w40
NOVON: A já netvrdím, že nemáš pravdu - jen, že já (když se dá předepsaný olej) se s tím nesetkal....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Liqui moly mos2 10w40 vs Valvoline maxlife 10w40
MOS2 môžeš dávať s každým olejom,,,,,,,ja ho dávam s týmto liqui moly olejom http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... 0-5W-40-5L MOS2 sa vyrába aj ako prísada do oleja v prevodovke.......
Re: Liqui moly mos2 10w40 vs Valvoline maxlife 10w40
S olejem možná, ale rozhodně ne do každého motoru Nepoužívat např. v motorech s hydroštely!piťu píše:MOS2 môžeš dávať s každým olejom,,,,,,,