Tak předně jako první příspěvek si napsal toto:kornel píše:dosť pochybujem o tom, že je a môže byť až taký rozdiel medzi kvalitnými palivami, aby bolo možné skutočne citeľne rozoznať rozdiel vo výkone.. Placebo efekt ale funguje, to beriem..
Ale možno je to aj tým, že jazdím s vozidlom, ktoré ma dosť vysoký výkon a rozdiel 10kw hore/dole (viac to bude sotva..) pri takej hodnote celkového výkonu sa jednoducho poznať nedá..
P.S bavím sa o rozdiele vo výkone.. neriešim záležitosti ako kultúra chodu a voľnobehu, strieľanie do výfuku a pod.
Na to konto sem napsal co sem napsal. Taky jezdím vozidlem,které má 180 koní a 2400 kg a poznám to. A právě je to v kultuře chodu motoru na volnoběh a v reakci na plyn a i to střílení do výfuku. A jestli že ty to neřešíš,tak pak je debata zcela bezpředmětná. Protože mě teda přijde kultura chodu motoru dost podstatná a má to vliv na celkovou jízdu. Jak se to zbírá,rychlost odezvy meziplynu při podřazování. A pakli že s jedním benzínem to jde a u jiné pumpy hned poznám rozdíl,tak to bude asi tím benzínem. To se pak odráží i na spotřebě - né že bych to na moto nějak řešil,ale je to poznat. A nejde o tankování u pochybných pump. Prostě klasický velký renomovaný značky ...kornel píše:Ono mi to príde trochu dívne, že niekto dokáže po natankovaní niečoho iného spoznať nejaký rozdiel vo výkone..
A je pravda,že třeba nejvíc je kvalita poznat na malým naladěným motoru. Tam je každý koník znát ...A abych se vrátil zpět k autům,tak ještě když sem měl 323 mazdu,tak někdy sem musel na plynovej pedál šlapat víc,aby to jelo a někdy stačilo ho jen lechtat. A přitom to byl pokaždý N95 splňující normu ... To že to nepoznám sám,tak automaticky nemohu soudit,že to nepozná někdo jiný ... Je to stejný,jako když sednu ke strejdovi dou auta a hned po prvních metrech mu říkám,že má vykašenou zadní nápravu,protože zadkem cítím,jak se to vlní a vlevo v předu má hotovej kulovej čep. On ale nic nepozná,takže to má být v pořádku a já se pletu?