Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Moderátor: Colommbo
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Toz at se vam tam libi,kdyz se vam tam tolik libi. Dobrou cestu.
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Tak šťastnou cestu! Dnes je v AT svátek a většina si vzala na zítřek volno + žádné kaminony na cestách = budete mít pohodový průjezd nejen Vídně.
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Tolik štěstí - volné silnice a navíc bez bab Kluci dík
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Tož dobro došli,nebo jak to tam říkají.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Tak cesta i hranice tam i zpátky úplně v pohodě, počasí i voda gut. Bylo to krátký ale bylo to fajn.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Toz vitej zpatky. Tady taky zrovna neni pocasi na 0w20,30 A1,5.
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Jo, vrátili jsme se z léta do léta Akorát tady je pro nás to léto takové jaxi "výživnější" protože je trávené v robotě A Accord si broukal s 10w60. A i Junior si VR1 od Valvoline pochvaluje
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
10-60,tyjo,to je ,,husty,,.
Basti oil nebo jen jistota veeelike rezervy.
To cumim,a to se povazuji za ,,hustoolejnika,,.
Vr1 v jaky viskozite? Je jich vic. Ja po ni taky pokukoval na leto. Zvitezil vsak Total 10-50.
Basti oil nebo jen jistota veeelike rezervy.
To cumim,a to se povazuji za ,,hustoolejnika,,.
Vr1 v jaky viskozite? Je jich vic. Ja po ni taky pokukoval na leto. Zvitezil vsak Total 10-50.
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Jeli jsme mladýho dvačtverkou a 10w60 mu zbyl když ho koupil do Lexuse který si trochu pápl, ale nepoužil ho bo ho dřív prodal. I ten jeho Accord si po čtvrt mega km vzal asi litr na 4tkm 5w40-ky, ale teď po dvou tkm cesty Brno-Omiš-Brno úbytek Valvolinu VR1 Racing 10w60 neměřitelný.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
A spotřeba paliva měřitelná byla?Nehledej v tom žádné skryté poselství,ptám se ze zvědavosti.Pitris píše:Jeli jsme mladýho dvačtverkou a 10w60 mu zbyl když ho koupil do Lexuse který si trochu pápl, ale nepoužil ho bo ho dřív prodal. I ten jeho Accord si po čtvrt mega km vzal asi litr na 4tkm 5w40-ky, ale teď po dvou tkm cesty Brno-Omiš-Brno úbytek Valvolinu VR1 Racing 10w60 neměřitelný.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
S půltunovým nákladem, a s tak 14-ti sty km ze dvou tisíců reál rychlostí 130 Ø zhruba 9 na 100.
Jo, toto by asi jel stejného obsahu nafťák tak za o 2 na 100 míň....
A tady po Brně - nehlídajíce se a často motajíce to na (za) 7000 s tím jezdí Ø za necelých 10.
A ještě k té Croatii Přímo v obchodě bude asi levnější ale u pumpy jsem si všiml olejů Valvoline - All Climate 1 litr 10w40-ky za 48 kun a Max Life 10w40 za 60....
Jo, toto by asi jel stejného obsahu nafťák tak za o 2 na 100 míň....
A tady po Brně - nehlídajíce se a často motajíce to na (za) 7000 s tím jezdí Ø za necelých 10.
A ještě k té Croatii Přímo v obchodě bude asi levnější ale u pumpy jsem si všiml olejů Valvoline - All Climate 1 litr 10w40-ky za 48 kun a Max Life 10w40 za 60....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Pozor přes Rakousko https://www.novinky.cz/auto/442383-rako ... e-911.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Letos jsem dal Chorvatsko tam i zpět poprvé přes Maďarsko a vím, že bych už neměnil. Všude prázdno a pohoda. Byly úseky, kdy jsem x kilometrů ani nepotkal auto. Nazpět jsem jel beze spánku a těch 1.200 km jsem udělal s přestávkami na občerstvení za 15 hodin. Za desetidenní elektronické slovenské a maďarské známky jsem dal dohromady 24 Euro, což je méně, než kolik bych dal za tu zlodějskou slovinskou, ke které bych ještě musel přikoupit rakouskou. Do budoucna mám tedy jasno.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Chorvati jsou milí a přátelští, ale před usednutím do auta odkládají mozek do kufru. Předjíždějí v nepřehlených úsecích, nerespektují rychlostní limity, nepouštějí auta z vedlejších silnic a neuhýbají motorkám. Pokud mám ve svém pruhu překážku, takže musím vjet do protisměru, kam najednou přiletí domorodec, tak mne donutí za nervózní gestikulace vycouvat. Kdybych soudil pouze dle těchto ukazatelů, tak si musím myslet, že jsou to totální kokoti.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Kam a kudy - Chorvatsko a Itálie
Tome, stejná zkušenost. Chorvati jako Slováci.... Hned jsou kamarádi ale za volantem vořeši. Čest vyjímkám....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF